Fitness Seller

Tren, testo en deca kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

voodoo_

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
26
Waardering
0
Ik deed net een kuur van 10w met.
Weeg 82kg met 1.77 en wil minimaal 10kg aankomen.
500mg deca
750mg test e
500mg tren e.

Kuur deed echt niks...dus was fake rommel.
Merken mogen hier ook al niet meer genoemd worden ..
Iemand die hier raad heeft wat nog wél mag?
Graag via pm..
 
Ik deed net een kuur van 10w met.
Weeg 82kg met 1.77 en wil minimaal 10kg aankomen.
500mg deca
750mg test e
500mg tren e.

Kuur deed echt niks...dus was fake rommel.
Merken mogen hier ook al niet meer genoemd worden ..
Iemand die hier raad heeft wat nog wél mag?
Graag via pm..
10kg in wat wil je aankomen? Spiermassa kun je namelijk wel vergeten.
 
10kg in wat wil je aankomen?
Lol dit. Ik snap ook niet waar ze deze fucking broscience altijd vandaan halen. Er zijn zoveel factoren van toepassing die hier invloed op kunnen hebben. En als klap op de vuurpijl denken ze vaak ook nog eens dat het allemaal spiermassa is.

Stel gewoon geen verwachtingen, met niets. Dan kan het namelijk ook nooit tegenvallen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Belachelijk veel gear.
 
Ik deed net een kuur van 10w met.
Weeg 82kg met 1.77 en wil minimaal 10kg aankomen.
500mg deca
750mg test e
500mg tren e.

Kuur deed echt niks...dus was fake rommel.
Merken mogen hier ook al niet meer genoemd worden ..
Iemand die hier raad heeft wat nog wél mag?
Graag via pm..
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat het fake gear is? Wat betekent “het deed echt niks”? Kwam je te weinig aan of deed het ècht letterlijk niks?

Hoe voelde je je? Hoe was je libido? Hoe was je kracht? Hoe was je voeding?

Er zijn meer factoren die meespelen. Te hoge verwachtingen is ook een factor.

Neemt niet weg dat het wel inderdaad echt fake kan zijn. Ik weet alleen zeker dat als je foto’s plaatst in de echt of nep sectie dat iedereen zal roepen dat het real is omdat het zo goed als het huismerk is hier.
 
Veeeeel te veel gear voor iemand van 80 kilo.
Ja klopt... zeker als het troep is die niet werkt
10kg in wat wil je aankomen? Spiermassa kun je namelijk wel vergeten.
Hoef niet op 8% te staan
Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat het fake gear is? Wat betekent “het deed echt niks”? Kwam je te weinig aan of deed het ècht letterlijk niks?

Hoe voelde je je? Hoe was je libido? Hoe was je kracht? Hoe was je voeding?

Er zijn meer factoren die meespelen. Te hoge verwachtingen is ook een factor.

Neemt niet weg dat het wel inderdaad echt fake kan zijn. Ik weet alleen zeker dat als je foto’s plaatst in de echt of nep sectie dat iedereen zal roepen dat het real is omdat het zo goed als het huismerk is hier.
Ik eet 4x per dag warme maaltijd, veel calorieen neem.extra mamout shakes.
Eet ook snachts om 01.00u
Ik had enkel dikke bult van 10ml rommel in mijn lichaam tz zetten...rest was alles 100% hetzelfde.. geen libido veranderingen.. vroeger was ik veel actiever en nerveuzer tijdens een echte kuur ..
Er wordt meermaals online aangehaald dat het merk dikke troep is, en enkel pure olie. maar dat haalde ik pas achteraf eruit ...
 
Belachelijk veel gear.
Klopt volledig... ik kon niet anders , daar ik merkte dat het niet werkte..
Erg dom van me, maar het is niet anders.
Helaas mag je niet praten over de echte goede spullen.. want ik kan de sup. niet meer vertrouwen en wil wel verder groeien
 
Er wordt meermaals online aangehaald dat het merk dikke troep
maar dat haalde ik pas achteraf eruit ...
Dus je gaat eerst shit in je lichaam spuiten en achteraf pas onderzoek doen. :loony:

Er is maar één manier om er 100% zeker van te zijn dat het echt is en dat is je testlevel checken middels een bloedonderzoek.
 
Dus je gaat eerst shit in je lichaam spuiten en achteraf pas onderzoek doen. :loony:

Er is maar één manier om er 100% zeker van te zijn dat het echt is en dat is je testlevel checken middels een bloedonderzoek.
Zoals ik alreeds zei.. was dom van me..
Doch lijken alle tegenwoordig als real..en kan je niet meer uitmaken of het fake is..
De codes via internet waren wel correct..
Zo begon ik meer en meer te gebruiken om tot conclusie te komen dat het fake is.
 
Lol dit. Ik snap ook niet waar ze deze fucking broscience altijd vandaan halen. Er zijn zoveel factoren van toepassing die hier invloed op kunnen hebben. En als klap op de vuurpijl denken ze vaak ook nog eens dat het allemaal spiermassa is.

Stel gewoon geen verwachtingen, met niets. Dan kan het namelijk ook nooit tegenvallen.
Meestal gewoon vocht en volheid van de gear oftewel fake gains.

Zie er tijdens blast ook veel groter uit helaas is een gedeelte daarvan fake.
 
82 kilo op 1,77 en bijna 2g gear

voodoo_ laat eens een foto van je fysiek zien
 
Back
Naar boven