AndroidHealthClinic

33 LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

24/04/2021

Squats vandaag. Had me voorgenomen om 11 reps te doen op 132.5kg, zodanig ik theoretisch hoger zou uitkomen dan vorige week met 127.5kg. Nu zijn dat er 12 geworden! Lekker !

Squats:
20kg x? x 2
60kg x 5
80kg x 5

Werksets:
102.5kg x 3
117.5kg x 3
132.5kg x 12! PR! VID

Jokerset:
100kg x 5 highbar

FSQ:
60kg x 5 x 2 sets
Is een nieuwe oefening voor me. Nog wennen om de armen hoog te houden.

Ook voor de 1ste keer eens lunges gedaan. Altijd mentaal moeite mee gehad mbt vroegere blessure. Elke hand een plate van 5kg en in het totaal 10 reps elke kant gedaan. Voelde wel zeer goed!
Nice man, cardio squats 😜
 
12 reps :roflol: Moest je niet aan de beademing erna?
 
12 reps :roflol: Moest je niet aan de beademing erna?
Nee deze keer viel het goed mee! Vorige keer met 127.5kg was het wel even alles binnenhouden met de tranen in de ogen haha :D

Volgende keer is het reppen met 140kg :p ga ik voor 9 a 10 max
 
Laatst bewerkt:
25/04/2021

Al 3 nachten op rij kut slapen. Lig er gelukkig lang genoeg in om genoeg rust te hebben. Ik word vaak wakker, maar dan ben ik onrustig. Slaap wel weer verder. Is toch iets waar ik jaarlijks een keertje last van heb.

Benchpress:
20kg x? X 2
60kg x 5
80kg x 1

Werkset:
92.5kg x 3 paused
105kg x 3 paused
115kg x 7

Zat niet in de vibe, lichaam kraakte langs alle kanten :p. Snelheid bij die laatste voelde gewoon super traag eigenlijk haha. Was het wel niet, maar oke. Dus dan met het idee oke dit word een deload want samen met dat kut slapen. Dus maar even gemaxt.... Is dat slim? Nee, maar wil een mens soms wat? Ja :p

130kg x 1
135kg x 1 PR

Bij 135kg zonde van de reet die van de bank kwam, maar toch blij. Voelde wel oke qua gewicht om vast te hebben ! Enkel wel een dikke grinder dat wel :p 130kg is btw ook 3 jaar geleden dat die überhaupt nog is gedaan werd.

60kg x 6?
 

Bijlagen

  • VID_20210425_154529_640x360.mp4
    9,5 MB
  • VID_20210425_154753_864x486.mp4
    9,5 MB
  • VID_20210425_154858_854x480.mp4
    9,6 MB
Damn hard gebencht man! Heel nice pr na een repout die al @9 was? Lekkere fight haha
 
Zooo 135kg lekker hoor, congratz
 
Damn hard gebencht man! Heel nice pr na een repout die al @9 was? Lekkere fight haha
Ja die 115kg was zeker een 9 helaas haha. Was zeker een gevecht, die kont moest helaas echt naar boven of het was gedaan :p. Had dit misschien wel ff nodig om deze gewichten eens te doen...

Nu echt wel deloaden, nu ook sq en dl pittig zijn. Ohp staat nog een max sessie op de planning binnen x weken?


Zooo 135kg lekker hoor, congratz
Thanks, niet de mooiste, maar biedt perspectief. Deed mijn gemoed wel goed na die rukset op 115kg.
 
25/04/2021

Al 3 nachten op rij kut slapen. Lig er gelukkig lang genoeg in om genoeg rust te hebben. Ik word vaak wakker, maar dan ben ik onrustig. Slaap wel weer verder. Is toch iets waar ik jaarlijks een keertje last van heb.

Benchpress:
20kg x? X 2
60kg x 5
80kg x 1

Werkset:
92.5kg x 3 paused
105kg x 3 paused
115kg x 7

Zat niet in de vibe, lichaam kraakte langs alle kanten :p. Snelheid bij die laatste voelde gewoon super traag eigenlijk haha. Was het wel niet, maar oke. Dus dan met het idee oke dit word een deload want samen met dat kut slapen. Dus maar even gemaxt.... Is dat slim? Nee, maar wil een mens soms wat? Ja :p

130kg x 1
135kg x 1 PR

Bij 135kg zonde van de reet die van de bank kwam, maar toch blij. Voelde wel oke qua gewicht om vast te hebben ! Enkel wel een dikke grinder dat wel :p 130kg is btw ook 3 jaar geleden dat die überhaupt nog is gedaan werd.

60kg x 6?
Echt heel netjes man
Ben je eigenlijk natty of niet?
Ik gok van niet met die kracht stats :p
 
Echt heel netjes man
Ben je eigenlijk natty of niet?
Ik gok van niet met die kracht stats :p
Ben natty hoor :p ook geen zin om te kuren. Ben ook allang tevreden met mijn shape zelfs zonder six-pack haha. Enkel ooit een keertje cutten, maar heb nog wel het gevoel dat ik nog eerst wat kracht ga gainen. Train btw al van mijn 21 jaar en toch zkr 6 jaar training. Laatste 2 à 3 jaar serieuzer qua eten of toch een vette bulk haha.


Thanks wel voor het compliment!
 
Ben natty hoor :p ook geen zin om te kuren. Ben ook allang tevreden met mijn shape zelfs zonder six-pack haha. Enkel ooit een keertje cutten, maar heb nog wel het gevoel dat ik nog eerst wat kracht ga gainen. Train btw al van mijn 21 jaar en toch zkr 6 jaar training. Laatste 2 à 3 jaar serieuzer qua eten of toch een vette bulk haha.


Thanks wel voor het compliment!

iedereen op DBB is natty, je weet toch :grinny:
 
iedereen op DBB is natty, je weet toch :grinny:
Haha ja iedereen zijn ding. Ik heb nooit een shape nagestreefd en altijd tevreden geweest. Het is niet het eindpunt, maar de weg op zich dat het fijn maakt. Dat probeer ik jongeren ook duidelijk te maken. Nu ben ik eerder een strongbuilder, maar zonder al die overdreven ijdelheid. Alhoewel ik soms wel eens mijn triceps flex als ik mijn handen was op het werk ;)
 
Haha ja iedereen zijn ding. Ik heb nooit een shape nagestreefd en altijd tevreden geweest. Het is niet het eindpunt, maar de weg op zich dat het fijn maakt. Dat probeer ik jongeren ook duidelijk te maken. Nu ben ik eerder een strongbuilder, maar zonder al die overdreven ijdelheid. Alhoewel ik soms wel eens mijn triceps flex als ik mijn handen was op het werk ;)

ik heb ook liever iets ‘teveel’ vet en dat ik sterk ben dan dat ik een ‘6-pack’ heb en de gewichten van een gemiddelde fit bitch til.

ik hoef overigens ook geen hangbuik, dat is dan weer het andere uiterste.

maar volgens mij heb jij een prima fysiek, en ben je super sterk als natty zijnde. Petje af hoor :hedbang:
 
Al een weekje raar trek gevoel in het midden van de bovenarm. Doet geen pijn, dat is al iets. Heb het gevoel dat het gebeurd is met het stretchen met de arm achterlangs te houden en zo de rear delt te stretchen. Herinner me dit nog van vorige week.

Straks enkel deadlifts doen om toch een beetje een compromis te maken en dus geen assist te doen of hetzij heel licht en dan morgen weer aan te voelen. Word het erger wat ik niet vermoed ja word het gedwongen rust of wa met de bands lichtjes wat bewegen.

Verder vooral zin een 3 x 3 te draaien met 82.5kg met OHP. Geen idee of dit lukt of waar de sweetspot zit. Ook afhankelijk van wat ik voel. Maxen komt dichter.

Bench word sowieso deload, volgens schema. Wel een ander flat bankje besteld. Dit met een middenpoot in plaats van een brede voetensteun.

Squat vermoed ik iets van 137.5kg draaien op de topset.
 
Back
Naar boven