AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Een keer een halve kan ik wel opbrengen[per jaar] maar eerst 16 dan 18 om vervolgens 21 te doen weer niet. Desalniettemin lekker bezig Bubs 💪💪
Er zitten heel veel mogelijkheden in deze post, je bent slim.
 
Ik ben niet slecht met de schatting, maar dit is heel goed (van jou bedoel ik)!

Het wachten of je ook daadwerkelijk in de zone gebleven bent duurt me nu al te lang.
Dank je wel :).
Niet bepaald in de zone gebleven, gemiddelde hartslag lag best hoog (156bpm).
Maar overall voelde het goed, dus ik vind het prima.

Lekker! Ik ben trots op je :p En prachtig weer om te lopen.
Dank je neet61 :heart: .
Het was wat fris zo vroeg op de dag, maar voor de rest heerlijk weer inderdaad :).
Een keer een halve kan ik wel opbrengen[per jaar] maar eerst 16 dan 18 om vervolgens 21 te doen weer niet. Desalniettemin lekker bezig Bubs 💪💪
Deze keer bouw ik gewoon rustig op om die halve te kunnen rennen zonder half dood te gaan. Vorig jaar was ik echt stik kapot na 18km en heb de laatste drie dan puur op karakter gelopen.
Dit jaar wil ik het beter doen, en geen 3 maand geblesseerd zijn erna ;). Daarna is het plan om minstens 1x per maand een 16km of meer te doen en eventueel tijden te verbeteren. Zien we dan wel.

Training zaterdag 17 april 2021
  • Hardlopen: HM schema W11D3 (Duurloop 16km, tempo 2)
    Cijfertjes: 1h42’; 16,5km; 9,7km/h ( 6’10”/km); ~950 kcal (Garmin);AVG HR 156bpm
    1618825406674.png

    1618825965275.png
    1618825507409.png
Gisteren dan de tweede UB sessie van week 8 gedaan.

Training zondag 18 april 2021 - UB2@Home Week 8
BB Upright row
Warm-up: 10x12 / 10x17
3x8x22
2x6x22 +6reps

Incline DB press
2x12x15
1x11x15
2x9x15 +5reps


DB Chest supported row
4x8x10 +1Kg

Arnold press
3x10x9
1x8x9 +6reps

DB Preacher curl
3x12x10
1x10x10 +2reps

Bench dips
4x12xBW + 9kg

Cardio: 11km wandelen

En dan is het alweer maandag... Tijd voor een rondje rennen met Mr. Bubs.
Mijn benen hadden er niet zoveel zin in, en - gelukkig - was mijn wederhelft ook niet in topvorm :p.
Kort rondje geworden aan een iets lager tempo dan normaal.

Training maandag 19 april 2021
  • Hardlopen: HM schema W12D1 (Korte loop, tempo 2)
    Cijfertjes: 57’; 9,4km; 9,8km/h ( 6’06”/km); ~480 kcal (Garmin);AVG HR 147bpm
    1618827678389.png
 
Laatst bewerkt:
Aardig wat reps erbij zeg!

Hoe is eigenlijk het hele corona gezeik daar in Belgie? Ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in de regering? Of regering die alle kanten op zwabberd?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Aardig wat reps erbij zeg!

Hoe is eigenlijk het hele corona gezeik daar in Belgie? Ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in de regering? Of regering die alle kanten op zwabberd?
In België hebben ze nooit vertrouwen in de regering gehad. :p

De eerste vraag is altijd welke regering, want ze hebben er daar nogal wat van. :D
 
Aardig wat reps erbij zeg!

Hoe is eigenlijk het hele corona gezeik daar in Belgie? Ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in de regering? Of regering die alle kanten op zwabberd?
Dank je, vind het zelf best meevallen. Op sommige oefeningen gaat het dan weer stukken minder. Ahja.

Zie hieronder ;). Wij hebben gewoon geen vertrouwen in onze vijfendertig regeringen. Ze hebben ook geen vertrouwen in elkaar.
Als de Federale A zegt, zegt de Waalse B, en de Vlaamse dan weer C, enzoverder.
8 ministers van volksgezondheid... En nog loopt het hier langs geen kanten met testing, vaccinaties, exitstrategie,... :rolleyes: .
Om nog maar te zwijgen van de corruptie schandalen die lopen, ministers die ze ergens uit een goot hebben gevist en nu plots een topfunctie hebben etc.
In België hebben ze nooit vertrouwen in de regering gehad. :p

De eerste vraag is altijd welke regering, want ze hebben er daar nogal wat van. :D
De nagel op de kop!

Deze week is het deload week, en ik ga vanaf nu ook weer overdag/'s avonds trainen ipv "net uit mijn bed".
Gisteravond was LB1 aan de beurt.

Training dinsdag 20 april 2021 - LB1 DELOAD
Front squat
3x20xBW
5x10x25

Pulse paused Bulgarian split
5x10x20 (hh. per kant)

Glute bridge - 3" hold + slow excentric
5x15x25

Revese lunges
4x10x22

SS

Calve raises
4x15x22

Ham walkouts
4x6

Bicycle crunch
4x20

90degree crunches

4x20

Cardio: ~6km wandelen
 
Op woensdag wordt het vanaf nu een "lunchpauze training" én dit wordt mijn cardiovrije dag :)!

Training woensdag 21 april 2021 - UB1 DELOAD
OHP
1x15x12
1x12x17
5x10x22

BB Row
5x12x18

Straight arm pullover
4x12x9

Palm down wrist curl
4x10x4

DB Bicep curl
4x12x8

One arm tricep overhead extension
4x12x5

Russian twist
4x20x6kg

Reverse crunches
4x20

Cardio: niks, nothing nada.

Morgen kort rondje rennen, tempo 1.
 
Laatst bewerkt:
sets van 10-12 zijn ook cardio hoor :D
Nou ja, nee, misschien, een beetje dan... :p Maar dat telt niet voor mij :D.

Het korte rondje vanochtend is toch bijna 10km geworden :o. Maar wel rustig aan.
Ik kom altijd voorbij mijn ouderlijk huis tijdens het rennen. De rolluiken waren al omhoog, dus ik ben even bij papa binnen geweest.

Training donderdag 22 april 2021
  • Hardlopen: HM schema W12D2 (Herstel, tempo 1 (in theorie, tempo 2 in praktijk))
    Cijfertjes: 1h03’; 9,75km (6,4km + 3,35km)*; 9,4km/h ( 6’24”/km); ~500 kcal (Garmin);AVG HR 136bpm (dit vind ik best goed!)

    1619083353920.png

    *Eerste 6,4km waren aan een te hoog tempo (hoewel het chill aanvoelde), de afstand naar huis deed ik effectief in tempo 1 :).
    1619083429484.png
 
Slapen gaat de laatste dagen echt weer k*t. Moeilijk in slaap komen, niet doorslapen, en steeds voor 5u klaar wakker.
Gelukkig was het deload week, dat ging nog net.

Training vrijdag 23 april 2021 - LB2@Home DELOAD
Warm- up: 3x15 BW squat
Bulgarian split squat
10xBW
5x12x22 hh per kant

Front squat paused halfway up + slow excentric
5x10x22

RDL 1.5 reps
5x12x22

Goblet squat - Heels elevated
4x12x11

Single leg HT
4x12xM-band per kant

In SS met

Banden abductor
4x20xM-band

V-hold
4x30"

Side plank with oblique twist
4x10 per kant

Cardio: ~4km wandelen

Zaterdag nog eens op hartslag gelopen om zo goed in tempo1 te blijven.
Zone ingesteld op 75%-85% van mijn anaërobe drempel (131-140bpm). Netjes geluisterd naar het HR-alarm en zo een AVG HR van 134 gehaald.
Dat ik maar aan een slakkengangetje vooruit ging, nemen we er dan maar bij. Doel is natuurlijk om sneller te worden binnen deze zone :).

Training zaterdag 24 april 2021
  • Zachtlopen: HM schema W12D3 (Lange duurloop tempo 1)
    Cijfertjes: 1h21’; 11km; 8,2km/h ( 7’19”/km); ~550 kcal (Garmin);AVG HR 135bpm
    1619441064396.png


    1619442946100.png
Training zondag 25 april 2021 - UB2@Home DELOAD
BB Upright row
Warm-up: 10x12
5x10x16

Incline DB press
5x12x11

DB Chest supported row
4x12x8

Arnold press
4x10x7

DB Preacher curl
4x12x8

Bench dips
4x15xBW

Cardio: ~7km wandelen

Vanochtend voor de verandering al om 4u45 wakker. Een beetje een gefrustreerd/ "boos op alles en iedereen"-gevoel bij het opstaan :o.
Dan heb ik altijd de drang om hard te gaan tijdens het rennen. Gelukkig is Meneer Bubs er op maandag om me wat in te tomen.
Om mijn frustratie toch wat te kunnen uitwerken heb ik twee korte versnellingen gedaan: 5' à 11,5km/h en 3' à 11,6km/h.
Gemiddelde snelheid kwam uiteindelijk op 10,4km/h.

Training maandag 26 april 2021
  • Hardlopen: HM schema W13D1 (Duurloop tempo 2+)
    Cijfertjes: 1h02’; 10,75km; 10,4km/h ( 5'46”/km); ~550 kcal (Garmin);AVG HR 148bpm
    1619442967670.png
That's it for now!
Vanaf morgen "nieuw" schema.
Oefeningen blijven voor 80% hetzelfde, maar sets worden wat verminderd om binnen die 60'-75' te blijven.
Lijkt het niet te lukken dan verplaats ik abs naar loopdagen en/of skip ik de kleinere oefeningen zoals de wrist curl en ham walkouts.
 
FIinke traps ook!
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
Shape is goed hoor!

Houd je het gewicht wel nog uitdagend voor de BotB-OHP-club?
Ik kom langzaam aan in de buurt. Wie weet over 3 a 4 weekjes een 50ohp. Verwacht dat Bubs tegen die tijd wel weer zwaarder zal wegen:o
 
Ik kom langzaam aan in de buurt. Wie weet over 3 a 4 weekjes een 50ohp. Verwacht dat Bubs tegen die tijd wel weer zwaarder zal wegen:o
Voor de PP (vrouwen) of OHP (open klasse)?

Is slechts het verschil tussen goed en gruwelijk.
 
Ik ga voor gruwelijk uiteraard 💪🏽✌🏻
Respect en succes!

Dan moet ik er als de gyms opengaan ook flink werk van gaan maken.

(In theorie was is er al, maar dat telt natuurlijk niet! Theorie als in zoveel reps met dit gewicht is een 1RM van....)

EDIT: Deed zelfs al eens (mogelijk per ongeluk) 52,5 x 2 (e1RM van 55 ook gehaald), eten Bubs!
 
Laatst bewerkt:
Goeie fitte shape Bubs. En ik houd ervan hoe je zowel het lopen als de KT op een uitspekend niveau weet te houden. Nu het slapen nog :)
Houd je het gewicht wel nog uitdagend voor de BotB-OHP-club?
Ik zal me er ook nog eens aan wagen. En respect voor Natty87
 
  • Heart
Waarderingen: Bubs
FIinke traps ook!

Dat was ook het eerste wat mij opviel in die eerste foto! Bijna 'unreal'...
Dank je Natty87 en imnewhere !
Foto is helemaal real trouwens, gewoon goede pose I guess :p.
Shape is goed hoor!
Dank je :heart:.
Houd je het gewicht wel nog uitdagend voor de BotB-OHP-club?
Ik doe mijn best... Het was/is niet de bedoeling om (ver) onder de 50kg te gaan. Kan de extra energie/kcals nu ook wel gebruiken.
Voel me echt een slappe schotelvod vandaag :sad: .
Ik kom langzaam aan in de buurt. Wie weet over 3 a 4 weekjes een 50ohp. Verwacht dat Bubs tegen die tijd wel weer zwaarder zal wegen:o
Ah, ik heb nog een maand om terug op en over 50kg te geraken dus. Moet lukken (denk ik, hoop ik)!
Voor de PP (vrouwen) of OHP (open klasse)?

Is slechts het verschil tussen goed en gruwelijk.
De open klasse natuurlijk, Natty87 doet niet mee met dat pussy gedoe.
Ik ga voor gruwelijk uiteraard 💪🏽✌🏻
Yessss!
1619509129848.png

Respect en succes!

Dan moet ik er als de gyms opengaan ook flink werk van gaan maken.

(In theorie was is er al, maar dat telt natuurlijk niet! Theorie als in zoveel reps met dit gewicht is een 1RM van....)

EDIT: Deed zelfs al eens (mogelijk per ongeluk) 52,5 x 2 (e1RM van 55 ook gehaald), eten Bubs!
Netjes hoor! Op hoeveel zit je nu terug?
Die 55 zal voor komende winter zijn hoor, wie weet nog wel wat meer!

Ik zal me er ook nog eens aan wagen. En respect voor Natty87
Succes, lukt je vast! Mentat houdt als vice-voorzitter alles netjes bij :p.
Goeie fitte shape Bubs. En ik houd ervan hoe je zowel het lopen als de KT op een uitspekend niveau weet te houden. Nu het slapen nog :)
Oohw, thanks neet61 :heart: !

De motivatie zit wel wat ver vandaag, ben echt brak van het slecht slapen. Deze nacht weer constant liggen woelen en hopeloos wakker om 5u.
Gisteravond met mijn papa naar de oncoloog geweest, en er gaat gewoon veel teveel door mijn hoofd op dit moment.
Zit nu dus beetje in tweestrijd betreffende komende trainingen: gewoon doorduwen en hard gaan, of tijdelijk wat gas terug nemen.
 
Back
Naar boven