AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Teveel om op te noemen...

    Maar de meest recente waren Tremendes, Ericr, MrJ en dingske.
    Nou je doet het goed. Vroeger zat hier een politiesfeer en toen ik op een ander forum moderator was dacht ik ook dat het zo hoorde.
    Het is een pak losser en menselijker geworden nu.
     
    Nou je doet het goed. Vroeger zat hier een politiesfeer en toen ik op een ander forum moderator was dacht ik ook dat het zo hoorde.
    Het is een pak losser en menselijker geworden nu.
    Inderdaad er gaat ook veel goed dat mag ook gezecht worden. Ik weet niet zeker of het Sanca was die ingreep maar ik zag pas geleden na mijn eerdere gezeur over betutteling bijvoorbeeld wel iemand die van een nieuw lid haar foto's had opgezocht en deze met een hitsige opmerking erbij plaatste in haar topic met vragen voor school. Was opgeschoond voordat ik een meld bericht kon typen. Dat vind ik dan toch heel netjes en ik weet niet hoe ze dat doen, maar zitten er bovenop.
     
    Nou je doet het goed. Vroeger zat hier een politiesfeer en toen ik op een ander forum moderator was dacht ik ook dat het zo hoorde.
    Het is een pak losser en menselijker geworden nu.
    Dank je, altijd leuk om te zien dat het toch gewaardeerd wordt.
    Sommigen noemen mij streng en ik krijg verwijten toegeslingerd maar een MrJ of Ericr bv waren echt velen malen strenger.
    In plaats van leden zomaar te bannen ga ik meestal ook een gesprek aan en de meesten draaien dan ook wel bij (uitgezonderd dealers, spam ed uiteraard).
    Inderdaad er gaat ook veel goed dat mag ook gezecht worden. Ik weet niet zeker of het Sanca was die ingreep maar ik zag pas geleden na mijn eerdere gezeur over betutteling bijvoorbeeld wel iemand die van een nieuw lid haar foto's had opgezocht en deze met een hitsige opmerking erbij plaatste in haar topic met vragen voor school. Was opgeschoond voordat ik een meld bericht kon typen. Dat vind ik dan toch heel netjes en ik weet niet hoe ze dat doen, maar zitten er bovenop.
    In het begin dat ik modereerde was het alle hens aan dek om alle spam buiten te houden, op een bepaald moment liep het echt aan de spuigaten uit maar daar hebben de meeste leden niets van gemerkt omdat we zo dicht op alles zaten, de it'er heeft dat toen met wat omweggetjes uiteindelijk goed kunnen oplossen.
    Toen ik nog op de ziekenzorg stond waren de meeste meldingen binnen de 5 minuten opgelost en las ik nog ELKE post hier mee :roflol:
     
    Verdwijnen die inmiddels 13 jaar oude waarschuwing nog ergens in de toekomst? Zelfs een VOG kijkt niet zo ver terug :roflol:
     
    Van Eric? Geen idee. Ik kan mij totaal niet meer herinneren wat ik gezegd heb waarvoor ik die kaarten en waarschuwingen heb gekregen :roflol:.
    MrJ wilde me buiten, wegens eindeloos gespam en karma vergaren, maar BigT had me erin gehouden omdat ik toen elke dag memes postte nog in het funny pics topic, daar wist ik niets van, las ik jaren later terug op het modforum :roflol:
     
    Luister broer, ik dacht dat ik rond de 19% lichaamsvet zat. Heb ik het net uitgerekend, is het dit:

    Your Bodyfat Percentage: 14.9%
    Your Fat Mass: 14.2 kg
    Your Lean Mass: 80.8 kg

    Das veel beter dan ik dacht. Ik heb wel een beetje de milimeters van de huidplooien moeten schatten.
     
    Luister broer, ik dacht dat ik rond de 19% lichaamsvet zat. Heb ik het net uitgerekend, is het dit:

    Your Bodyfat Percentage: 14.9%
    Your Fat Mass: 14.2 kg
    Your Lean Mass: 80.8 kg

    Das veel beter dan ik dacht. Ik heb wel een beetje de milimeters van de huidplooien moeten schatten.
    Millimeters meet je, die schat je niet.
     
    Luister broer, ik dacht dat ik rond de 19% lichaamsvet zat. Heb ik het net uitgerekend, is het dit:

    Your Bodyfat Percentage: 14.9%

    Your Fat Mass: 14.2 kg

    Your Lean Mass: 80.8 kg

    Das veel beter dan ik dacht. Ik heb wel een beetje de milimeters van de huidplooien moeten schatten.
    Post eens een foto 😏
     
    Post eens een foto 😏
    Vrijdag is mn fotomomentje. Ik ga me daaraan committeren. Want ik moet effe wat serieuzer met mn calorieën omgaan als ik mijn doel wil bereiken. Goeie stok acher de deur. Ga ik doen. Heb jij lazerogen? Want ik wil wel weten waar ik sta eigenlijk. En die service van mijn sportschool is nu niet beschikbaar vanwege Kerona.
    Millimeters meet je, die schat je niet.
    Ja meten is weten... Maar ik heb niet zo'n meetding. Deed het nu met mn vingers en heb toen de rekentool van bodybuilding.com gebruikt.
     
    Back
    Naar boven