AndroidHealthClinic

Contest Log HIIT 'm hard - part 2

Bezoekers in dit topic

SandJ

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2012
Berichten
650
Waardering
780
Lengte
1m90
Massa
85kg
De aanleiding
Vorig jaar voor het eerst mee gedaan met de contest en geëindigd op een eervolle laatste plaats. In die tijd heel erg veel geleerd over mijn eigen lichaam, wat werkt wel en wat werkt niet.
In februari voor de 2e keer vader geworden en clean eten was er daardoor niet echt bij. Daarna 6 weken verlof gehad en nu net weer 3 weken begonnen met werken, en ook weer met clean eten.
Dus we gaan dit jaar eens kijken of we een mooie transformatie kunnen ondergaan.

Stats:
Leeftijd: 36
Gewicht: 85 kg (26/04/2021)
Lengte: 1.90
Vetpercentage: nu te hoog

Doel
Droger worden dan nu, fit blijven en hopelijk van de zomer eindelijk weer eens m'n buikspieren kunnen zien.

Training
Wat ik afgelopen jaar heb gemerkt wat goed werkt en waar ik mezelf prettig bij voel is een UB/LB schema. 2x in de week UB, 2x LB en 1x armen.
Ik werk met een superset schema met per oefening 3 sets van 10 herhalingen. Als warming-up is het 3 minuutjes op de hometrainer.
Daarnaast loop ik 3x per dag met de hond en wil deze rondjes verder uitbreiden.

1619443409312.png

In de laatste weken voordat ik foto's ga maken zal ik mijn schema nog veranderen in een HIIT schema om de laatste grammetjes kwijt te raken.

Voeding
Mijn eetschema is eigenlijk iedere 2 uur eten (overdag). De bedoeling is om de komende tijd mijn koolhydraten verder omlaag te brengen.
Het wordt dus een rustige cut, langzaamaan afbouwen van koolhydraten en kcals.

Supplementen
  • Whey Delicious
  • Multivit
  • Vitamine D
Foto's
20210430_121230.jpg
20210430_121245.jpg
20210430_121303.jpg
 
Laatst bewerkt:
In!

Zet hem op :thumb:
 
Succes!
 
Succes!
 
Succes:)
 
In! Succes weer! :thumbs:
tenor (6).gif
 
Proficiat met de kleine en succes
 
Succes gewenst.
 
Gelijk al vergeten te loggen de afgelopen 2 dagen :fluit:

Training van maandag: LB
1619587485826.png

Training ging lekker, merk dat ik door de contest weer gedreven wordt om mijn trainingen goed te doen en mijn reps af te maken.

Training van gisteren: soort van cardio
Doordat het Koningsdag was stonden er klusjes op het programma en ben ik niet aan trainen toe gekomen.
Beste cardio van de dag was 12 m2 stoeptegels verwijderen en 5 omsluitbanden verplaatsen.
Maarja, als er geen corona was geweest dan had ik op SuperSizedKingsday gestaan.

Vandaag weer schema verder volgen.
 
in! succes
 
Training van vandaag: UB
1619615486246.png

Bench reps elke set net niet gehaald (9, 8, 8). Dus dit is een mooi gewicht om naar toe te werken.
Verder ging het best OK aangezien ik vannacht om de 2 uur wakker werd gemaakt door ons kleine meisje.
 
Training van vandaag: LB
1619695471564.png

Dit was de bedoeling, maar het liep ff iets anders...

Mijn eerste set DL haalde ik 8 herhalingen en mijn 2e set ook. Toen wilde ik toch weer eens kijken of ik nog steeds de 150kg haal.
Eerst 140 en toen ook 150 gehaald. Dus hier was ik wel blij mee (PR is 165)

Tijdens laatste set van Belt Squat toch meer uitgeput dan verwacht. Daarom ging de SL-DL voor geen meter en na 2 supersets gestopt.
Toen nog 1 set Calfs en toen was ik helemaal op. Hopelijk slaapt ons meisje vanacht wel door zodat ik wat beter slaap krijg, maar heb er een hard hoofd in.

Ik sla deze week armen trouwens over, aangezien ik op Koningsdag genoeg gesjouwd heb.
 
Back
Naar boven