MuscleMeat

Mijn eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Zoek u eens een bobby in de plaats van schrijfouten te controleren ......mijn ex was spycholoog en zij al wil vit op schrijfouten heeft duidelijk een probleem
Jij begint over mij dat ik niet intelligent ben en schrijft vervolgens het hele woord verkeerd. Beetje ironisch toch.
 
Haha NOT. Wij kuren hier allemaal yearround, loser.

vntl Camelus th0maz Bokito Col_inc Spambod ovation

:BB_::BB_::BB_::BB_::BB_:
Screenshot_20210428-202843__01.jpg
 
Wat voor fysiek wil je behalen dan? Chris Bumstead of?
Ik wil wat extra spieren winnen en ik wil tijdens kuur mijn deltoid spier vol krijgen en borst spier ....dat andere spieren mee groeien ok

Maar ik wil geen bodybuilder kalluur
Ik wil mooi droog afgetraind zijn .....een zwaar breed bulk lichaam wil ik niet
Voor mij is het niet zo breed mogelijk zijn voor mij is het ik wil alles mooi gespierd zonder te overdrijven
En wat jullie naturel kunnen lukt niet voor mij
Niet elk lichaam is het zelfde



Laat ons zegge dat mijn lichaam het maximale bijna heeft berijkt....en voeding supplementen weet ik al alles van

Dus tijd voor een heeeel milde kuur
 
Jij begint over mij dat ik niet intelligent ben en schrijft vervolgens het hele woord verkeerd. Beetje ironisch toch.
Ja indd als je het zo bekijkt 😅😅
 
ik wil een natty look hebben maar wel kuren, huh??

Dummy Feeling Dumb GIF
Laat ons zegge dat ik nog door deur moet kunnen en dat een blinde mol niet ziet dat ik kuur

Je weet wel wat ik bedoel
Er iseen verschil tussen zwaar fitnessen en er uit zien als een wedstrijd bodybuilder en😅
 
Kun je niet eens een foto posten? Desnoods van je lichaams delen waarvan je zegt dat de mensen kunnen zien dat je traint
 
Ik durf zelfs niet meer te reageren omdat je alles ziet als een aanval. Maar ik doe het to

Als je 13 jaar traint en nog geen deftig fysiek hebt zal anabolen niet veel doen, behalve misschien de eerste week waar je 1/2 kilo bijkomt van vocht. En na je kuur ben jij dat zo weer kwijt.

Anabolen hebben net als medicijnen side effects. Denk maar aan gyno, haarverlies, kleinere teelballen etc.. het is een aanslag op je hart btw omdat meer vocht ervoor zorgt dat je een hogere bloeddruk kan krijgen en risico op een hartaanval groter is.

Natuurlijk verschilt dit van persoon tot persoon maar mijn punt is dat anabolen geen wondermiddeltje is in de verkeerde handen. Wil je wel al die risico op neveneffecten oplopen als je daarna weer alles verliest. Het kost je geld en kostbare tijd om dan later te komen klagen dat je je pik niet meer recht krijgt. Forum staat vol met zulke mensen.

Maar voor het geval je toch gaat kuren. Je gaat geen spierscheuren krijgen als je verkeerd injecteerd. En 250mg is al genoeg.
Hopelijk maak ik niet teveel mensen boos maar mijn eerste kuur (test only 250mg). Normaal at ik in een natty bulk 3500kcal en ik heb er tijdens mijn eerste kuur 4000 gegeten en na 10 weken ben ik 10 kilo bijgekomen waarvan ik er 5 tot 6 kilo overhield 3 maand na de kuur.

dusja kort samengevat. Week 1-10 250mg test e. 30% eiwitten 15% vetten en de rest aanvullen met koolhydraten zo doe ik dat toch.

Als je meer vragen hebt wil ik die wel beantwoorden met mijn bro science kennis, maar een vraag van mijn kant uit. Hoe train je? Ga je tot failure of niet? Hoeveel sets doe je per spier? Je eet 4000kcal lees ik maar hoeveel is daarvan eiwitten, vetten en KH?

groeten
 
Mijn filosofie is: uppen kan altijd. Begin is bij een halve ml test e en bij niet gewenst resultaat verhoog je t na een week of 6 naar 1ml. is dus van ca 125 naar 250mg
 
Je upt pas als de rek met voeding eruit is. Verder moet ts gewoon niet kuren, zelden zoveel gezever gezien in iemand z'n posts.
 
Gregge85 ik had een trechterborst net zoals scoobzor heet hij ( denk ik )de baas van muscle meat. Net zoals jou zag ik er mager uit met kleren aan.

Ik weet dat nog goed op mijn eerste werkdag. Ik kreeg de comment van hey jij ziet er mager uit. En 2 weken later zag ze me in t-shirt en zei ze waw je hebt echt brede armen.

Ik wil maar zeggen dat ik er niet uitzag als een BB maar als de kleren uit hingen kreeg ik direct comments van buff dude etc..

nu heb ik een nussbar net zoals scoobzor laten plaatsen en nu ZIE ik er minder mager uit. maar met kleren aan bvb krijg ik nog altijd de comment van wat mager ben jij. En als ik antwoord ik weeg 90 kilo kijken ze me dan aan van wat een zeveraar. Mijn BF gaat overigens nooit hoger dan 10/12% op 90kilo.

Ik wil maar zeggen tegen de tijd dat je er buff uitziet met kleren aan moet je al gemakkelijk 95 tot 100 kilo wegen. En onder de 10% gaan.
Of je draagt een lekkere spannende longsleeve shirt maatje kleiner zodat mensen die brede armen kunnen bewonderen.
 
Even wat dingen losstaand of je nu aas wil gaan gebruiken of niet.
1) Het ontstaan van Scheuermann heeft niets te maken met een zwakke rug, het is simpelweg een genetisch defect waardoor tussenwervelschijven en wervellichamen van de borstwervelkolom niet normaal groeien maar in een wigvorm waardoor de borstwervelkolom boller wordf.

2) Bij een schouder die ver naar voren staat (protractie) is de kans groot dat je, met of zonder aas, naar alle waarschijnlijkheid meer schouderontwikkeling zult krijgen dan borst. Dit heeft te maken met een gunstigere concentrische contractie voor de voorste schouderkop dan dat deze voor de borst zal zijn.

3) Je hebt het over je voeding scherp zetten waardoor je afvalt maar niet sterker wordt. Als je afvalt dan is krachttoename opzichzelf niet echt te verwachten.

4) Als laatste: Ben jij toevallig de vader of een kloon van rippedmeeuw ?
 
Even wat dingen losstaand of je nu aas wil gaan gebruiken of niet. Het ontstaan van Scheuermann heeft niets te maken met een zwakke rug, het is simpelweg een genetisch defect waardoor tussenwervelschijven en wervellichamen van de borstwervelkolom niet normaal groeien.
Verder: bij een schouder die ver naar voren staat (protractie) is de kans groot dat je, met of zonder aas, naar alle waarschijnlijkheid meer schouderontwikkeling zult krijgen dan borst.

Nog even iets: Je hebt het over je voeding scherp zetten waardoor je afvalt maar niet sterker wordt. Als je afvalt dan is krachttoename opzichzelf niet echt te verwachten.

Als laatste: Ben jij toevallig de vader of een kloon van rippedmeeuw ?
Wat heb ik hier mee te maken taalfouten zeker?:sad:
 
Even wat dingen losstaand of je nu aas wil gaan gebruiken of niet.
1) Het ontstaan van Scheuermann heeft niets te maken met een zwakke rug, het is simpelweg een genetisch defect waardoor tussenwervelschijven en wervellichamen van de borstwervelkolom niet normaal groeien maar in een wigvorm waardoor de borstwervelkolom boller wordf.

2) Bij een schouder die ver naar voren staat (protractie) is de kans groot dat je, met of zonder aas, naar alle waarschijnlijkheid meer schouderontwikkeling zult krijgen dan borst. Dit heeft te maken met een gunstigere concentrische contractie voor de voorste schouderkop dan dat deze voor de borst zal zijn.

3) Je hebt het over je voeding scherp zetten waardoor je afvalt maar niet sterker wordt. Als je afvalt dan is krachttoename opzichzelf niet echt te verwachten.

4) Als laatste: Ben jij toevallig de vader of een kloon van rippedmeeuw ?
Nee die ken ik niet ,😅

En je dat van uw ruggewervel klopt maar ruggewervel kan niet recht op blijven zonder spieren dat zakt als kaartenhuis in elkaar

Rug is met de jaren recht geworden ....als je weet dat ik scheuermann heb dan zie je het nog klein beetje anders zie je het niet
En mijn schouders zijn nog niet helemaal recht

Maar wat je nu ziet is dat ik geen deltoid spieren heb en een stevig naturel getrainde rug ....waardoor .....met voorbeeld uit te leggen ....ik doe een kostuum vest Aan en de schouder gedeelte van de vest is lucht daar zit niks vulling

Vroeger had ik kapstok schouders zwaar door hangende schouders

Die zijn eindelijk een stuk rechter alleen heb ik geen deltoid spieren dat is nog onderontwikkeld
Borst spier is door dat mijn rug recht is ....uitgeroken .....ik heb dus bovenste deel van mijn borstspieren niks spieren

Was mijn lichaamaar 120kg dan was het kwestie van hard sporten en diëten
Maar dat is het niet mijn lichaam mooi gespierd krijgen zo makkelijk is het niet dat alle spieren even veel getraind zijn


PS dat ik meer schouder ontwikkellen gakijken met aas en weinig borst spieren kan ik nog mee leven .....rug en schouders ....zijn mijn leven lang al erg geweest waar ik mij voor schaamde
 
Gregge85 ik had een trechterborst net zoals scoobzor heet hij ( denk ik )de baas van muscle meat. Net zoals jou zag ik er mager uit met kleren aan.

Ik weet dat nog goed op mijn eerste werkdag. Ik kreeg de comment van hey jij ziet er mager uit. En 2 weken later zag ze me in t-shirt en zei ze waw je hebt echt brede armen.

Ik wil maar zeggen dat ik er niet uitzag als een BB maar als de kleren uit hingen kreeg ik direct comments van buff dude etc..

nu heb ik een nussbar net zoals scoobzor laten plaatsen en nu ZIE ik er minder mager uit. maar met kleren aan bvb krijg ik nog altijd de comment van wat mager ben jij. En als ik antwoord ik weeg 90 kilo kijken ze me dan aan van wat een zeveraar. Mijn BF gaat overigens nooit hoger dan 10/12% op 90kilo.

Ik wil maar zeggen tegen de tijd dat je er buff uitziet met kleren aan moet je al gemakkelijk 95 tot 100 kilo wegen. En onder de 10% gaan.
Of je draagt een lekkere spannende longsleeve shirt maatje kleiner zodat mensen die brede armen kunnen bewonderen.
IMG_20210429_051623.jpg
 
Back
Naar boven