MuscleMeat

Favoriete foto's van Bodybuilders (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

B06A33E2-F839-45C7-87F3-28A046DD71EC.jpeg
FEC89F25-D6BD-4D58-A640-6B3BC136D93B.jpeg
8379C379-65EC-4A1D-98BF-46E72D9D33CE.jpeg

wordt mooi droog nu, 96kg atm
 
Blijf het toch niks vinden.

Die vacuum is bij hem ook niet mooi ofso.
 
Rug ziet er wel bruut uit. Ik neem aan dat hij classic doet? Probleem bij classic is dat ze echt op zoek zijn naar een bepaalde structuur/flow etc. Bij bb ben je sowieso heel erg afhankelijk van je genetics, maar bij classic nog meer. Als je die structuur niet hebt kun je het bij voorbaat al vergeten. Tjappies zoals hij en Wesley zien er natuurlijk wel gewoon goed uit, maar die hebben niet die flow zoals cbum etc. en zullen daarom nooit hoog gaan eindigen.

Daarom zie je nu ook veel top classic pro's switchen naar 212. Al snapte ik Keon's keuze niet helemaal gezien hij in mijn optiek echt een van de beste classic structure heeft.

1619877471065.png


Die George Peterson snapte ik wel heel goed. Die heeft gewoon niet die structure en zijn lichaam is gewoon gebouwd om freaky eruit te zien. Hetzelfde geldt voor Breon.
 
Jezus ik vind die Brandon er toch wel heel erg goed uitzien zeg... pff.

Wat wel een beetje raar is, is dat hij dikke benen heeft van de voorkant en vanachter lijken ze juist dun.
 
Rug ziet er wel bruut uit. Ik neem aan dat hij classic doet? Probleem bij classic is dat ze echt op zoek zijn naar een bepaalde structuur/flow etc. Bij bb ben je sowieso heel erg afhankelijk van je genetics, maar bij classic nog meer. Als je die structuur niet hebt kun je het bij voorbaat al vergeten. Tjappies zoals hij en Wesley zien er natuurlijk wel gewoon goed uit, maar die hebben niet die flow zoals cbum etc. en zullen daarom nooit hoog gaan eindigen.
Doet classic inderdaad.
Denk eerlijk gezegd dat als je zijn frame op vult het er nog wel degelijk uit kan zien. Weegt on stage misschien net boven de 90kg. Cbum Weegt volgens mij 105kg on stage ongeveer. Weet niet wat het scheelt kwa lengte maar ze zijn beide lang. Vind Brandon zijn flow wel stukken beter dan die van Wesley maar verder eens dat als je niet de flow hebt die ze zoeken wordt het niks.
 
Jezus ik vind die Brandon er toch wel heel erg goed uitzien zeg... pff.

Hij moet wel nog een hoop vet verliezen rond zijn hams want die zijn soft... weet niet hoeveel weeks out hij is?
5 weeks out nu
 
Wat wel een beetje raar is, is dat hij dikke benen heeft van de voorkant en vanachter lijken ze juist dun.
Viel mij ook op. Van de achterkant echt kleine benen lijkt het en zijn kleine kuitjes helpen ook niet echt mee. Zal ook wel komen omdat zijn rug juist erg groot is.
 
Doet classic inderdaad.
Denk eerlijk gezegd dat als je zijn frame op vult het er nog wel degelijk uit kan zien. Weegt on stage misschien net boven de 90kg. Cbum Weegt volgens mij 105kg on stage ongeveer. Weet niet wat het scheelt kwa lengte maar ze zijn beide lang. Vind Brandon zijn flow wel stukken beter dan die van Wesley maar verder eens dat als je niet de flow hebt die ze zoeken wordt het niks.
Ik heb ook niet gezegd dat hij er niet goed uitziet. En hij zal er ongetwijfeld alleen nog maar beter gaan uitzien als hij meer massa op de juiste plekken weet de kweken, alleen zijn ze bij Classic echt op zoek naar een bepaalde flow/fysiek/structure etc. En als die paar uit de top 5 met veel betere flow/genetics/mass al gaan switchen dan snap je wel hoe laat het is. Persoonlijk vind ik hem meer iets voor boardshorts. Maar wellicht gaat het heel anders eruit zien als hij extra mass heeft.

Zeker weten, maar Wesley ziet er sowieso heel blocky uit en volgens mij zit hij ook aan zijn weight cap.
 
Eigenlijk is die hele classic klasse maar kut. Het is teveel gefocust op kutwoorden zoals “classic” en “flow” en daardoor veel te subjectief en vaag.

Het liefst zou ik gewoon bij de profs net als bij amateurs weight classes zien, 80kg, 85kg, 90kg etc. etc. Zo heeft iedereen gewoon min of meer gelijke kansen en kan je beoordeelt worden als een bodybuilder en niet als een of andere vage imitatie van iemand uit de jaren 70, ofzo

Het feit dat ze in classic ook niet eens alle poses doen maakt mij ook fucking gek. En dat niemand daar bezwaar tegen maakt!
 
Eigenlijk is die hele classic klasse maar kut. Het is teveel gefocust op kutwoorden zoals “classic” en “flow” en daardoor veel te subjectief en vaag.

Het liefst zou ik gewoon bij de profs net als bij amateurs weight classes zien, 80kg, 85kg, 90kg etc. etc. Zo heeft iedereen gewoon min of meer gelijke kansen en kan je beoordeelt worden als een bodybuilder en niet als een of andere vage imitatie van iemand uit de jaren 70, ofzo

Het feit dat ze in classic ook niet eens alle poses doen maakt mij ook fucking gek. En dat niemand daar bezwaar tegen maakt!
In principe is er bij bb altijd een soort van subjectiviteit aanwezig en daarom heb je ook vaak te maken met politics. Heel dat gedoe met die gut etc, was nooit een issue maar omdat er zoveel aandacht aan werd geschonken telt het ineens soort van mee. Uiteraard zien die hoogzwangere guts er smerig uit, maar daaruit blijkt dat wat voor invloed dat kan hebben op judging etc. Daarbij wordt er vaak ook rekening gehouden met wie de favourite is etc etc. Er zijn talloze voorbeelden van open bb's die robbed zijn door die bullshit.

En bij classic waren ze nog niet precies uit waar ze op zoek naar waren, totdat cbum de standaard heeft gezet. Daarom zie ik hem voorlopig ook niet verliezen. Zeker niet als je naar de line-up kijkt.

Ik had bij classic qua mass/posing etc, meer zoiets in gedachten:
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt wesley meer voor open dan classic.
 
Wesley mist nog wel ziek veel massa voor open imo.
Ja dat wel maar classic vindt ik niks voor hem, hij heeft niet de look die ze zoeken
 
Back
Naar boven