XXL Nutrition

SP'S POSTPARTUM CUT LOG 2021 (1 bezoeker)

Meedoen aan de big-t contest.. ja/nee?

  • JA NATUURLIJK!!

    Stemmen: 9 81,8%
  • NEEEHH slecht plan..lekker focussen op je baby

    Stemmen: 1 9,1%
  • Nou.. uhm... geen idee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, in 2022

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Zoals het nu lijkt moet ik van mijn mede forum leden mee doen aan de contest haha😅

TRAINING 29 APRIL

Het was nogal een potje lastig om bij de gym te geraken. Mijn vaste oppas (schoonmoeder) was op visite in Brabant bij mijn pasgeboren nichtje. Baby's all over the place!

Dus bedacht dat als mijn dochter slaapt mijn oudste dochter wel even op kon passen zodat mijn kerel mij kon brengen omdat het schijtweer was. Alleen heb ik wel liever dat mijn baby dochter dan wel slaapt en ik moest natuurlijk reserveren. Nou daar dacht ze anders over. Altijd leuk die baby slaap regressie. Uiteindelijk sliep ze en was ik om een heel ander tijdstip bij de gym (jammer dan!!). Als ze iets ervan hadden gezegd was ik denk ik niet heel aardig🙃

Maar goed, de training! Oja wederom was de bench weer fulltime bezet 😬 Lui die gaan benchen doen er direct een half uur over🙃 Samen benchen met mijn noob gewichten is ook niet zo handig.

RDL
15X40
8X50
8X50
8X50

ONE ARM DB ROW STAND 2
12X15 P KANT
12X15
16X15
+4 REPS
volgende x verhogen!

SUPERSET
CLOSEGRIP BENCH PUSHUPS STAND 2 (ipv 3 dus weer iets zwaarder)
8X
8X
7X

LATERAL RAISES
15X2X5
14X2X5
14X2X5
+7 REPS

BENCH
15X20
8X30
8X30
11X30 @9
+3 REPS
Volgende x 35

REARDELT FLYS +1 KG
2X12X6
2X12X6
2X12X6

BICEP DB CURL
12X2X7.5
12X2X7.5
12X2X7.5
 
Zo besloten om dus mee te doen!! Ik denk dat ik zonder contest 100 x mijn dieet zou hebben verzaakt.

Het zal pittiger dan ooit zijn, maar ook zeker de moeite waard. Ik zit nu zo niet lekker in mijn vel met al het overtollig vet. Natuurlijk "hoort" het er een beetje bij, maar het voelt ook wel een beetje als een slap excuus. Inmiddels is mijn kiddo alweer bijna een half jaar dus een klein beetje meer aandacht aan mijn uiterlijk mag wel weer wat mij betreft:D
 
Zo besloten om dus mee te doen!! Ik denk dat ik zonder contest 100 x mijn dieet zou hebben verzaakt.

Het zal pittiger dan ooit zijn, maar ook zeker de moeite waard. Ik zit nu zo niet lekker in mijn vel met al het overtollig vet. Natuurlijk "hoort" het er een beetje bij, maar het voelt ook wel een beetje als een slap excuus. Inmiddels is mijn kiddo alweer bijna een half jaar dus een klein beetje meer aandacht aan mijn uiterlijk mag wel weer wat mij betreft:D
Je standaarden voor jezelf zijn ongekend hoog, mogelijk omdat je dat in het verleden al vaak hebt waargemaakt.

Je huidige startshape is eigenlijk een cadeautje, het contrast tussen begin en eind lijkt al snel nog groter.

Succes!
 
Je standaarden voor jezelf zijn ongekend hoog, mogelijk omdat je dat in het verleden al vaak hebt waargemaakt.

Je huidige startshape is eigenlijk een cadeautje, het contrast tussen begin en eind lijkt al snel nog groter.

Succes!
Amen
 
Zo besloten om dus mee te doen!! Ik denk dat ik zonder contest 100 x mijn dieet zou hebben verzaakt.

Het zal pittiger dan ooit zijn, maar ook zeker de moeite waard. Ik zit nu zo niet lekker in mijn vel met al het overtollig vet. Natuurlijk "hoort" het er een beetje bij, maar het voelt ook wel een beetje als een slap excuus. Inmiddels is mijn kiddo alweer bijna een half jaar dus een klein beetje meer aandacht aan mijn uiterlijk mag wel weer wat mij betreft:D
Heel veel succes:engel:En jou kennende ga je zeker een goed resultaat neerzetten.
 
Yeey.... een dapper besluit. Succes!

(oeps had niet op verzenden geklikt ....)
 
Succes, je gaat ons zeker en vast omver blazen met het eindresultaat!
 
Je standaarden voor jezelf zijn ongekend hoog, mogelijk omdat je dat in het verleden al vaak hebt waargemaakt.

Je huidige startshape is eigenlijk een cadeautje, het contrast tussen begin en eind lijkt al snel nog groter.

Succes!
Ik hoop op een groot contrast haha. Dat zou alleen maar betekenen dat ik iets meer in de richting zit van de shape die ik had. Of dat haalbaar is weet ik niet, maar ik ga ervoor!

Dankje!!
Heel veel succes:engel:En jou kennende ga je zeker een goed resultaat neerzetten.
Ty!! Hoop het:D
Yeey.... een dapper besluit. Succes!

(oeps had niet op verzenden geklikt ....)
Dankjewel!!!
Succes, je gaat ons zeker en vast omver blazen met het eindresultaat!
Dat is wel de bedoeling haha.. thnx
 
Logje is geopend. Eerste contest training is een feit!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Veel materiaal in de tent bij jullie?
 
Back
Naar boven