MuscleMeat

33 LOG (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 28/04/2021

    Vandaag rug gedaan en me beperkt tot de deadlift en een beetje rugoefeningen met de green band. Moet eerlijk toegeven, dat ik een beetje verknocht ben geraakt aan die bands en stilaan de isolerende mogelijkheden erin zie. Dus zie mezelf elke training zo wel eindigen. Verder geen pijn in het gebied onder de schouderkoppen(voorkant/midden arm).

    Deadlift:
    20kg x ? x 2
    60kg x 5
    80kg x 5
    100kg x 5

    Werksets:
    120kg x 3 raw overhands
    135kg x 3 raw overhands
    152.5kg x 10

    Op hetzelfde niveau als de vorige 145kg. MAAR minder dood gegaan, was mentaal er ook niet klaar voor een extra rep :p. Wel andere manier van liften gebruikt, met telkens terug opnieuw spanning opbouwen om het gewicht naar boven te trekken. De laatste maanden heb ik eigenlijk altijd de spanning vastgehouden. Mijn voorkeur gaat wel uit naar optie 2, omdat dit technisch beter verloopt. Wel onder de indruk dat qua kracht evenredig is. Had ik niet verwacht.

    Jokerset:

    120kg x 5
    hybride sumo stance, maar ook wel eens benoemd gezien als de frog stance. Was wel vrij quad dominant deze lift dang, wat wel goed voelde. Enkel dat evenwicht doordat ik vrij smal pakte vond ik ruk.

    Afgerond met de green band.
     
    Mooi. Inderdaad beter voor je techniek om ff kort opnieuw die spanning te zetten! Goeie repout
     
    Netjes man die repout vooral omdat je telkens dood legt.
     
    Netjes man die repout vooral omdat je telkens dood legt.
    Ja ging beter dan verwacht. Laatste tijd legde ik de barbell dood, maar met behoud van spanning. Dus zeker tevreden.
     
    29/04/2021

    Overheadpress
    :
    20kg x 12
    30kg x 12
    40kg x 8
    50kg x 3
    60kg x 1
    70kg x 1

    Werkset:
    82.5kg x 3 +1f PR VID
    82.5kg x 3 VPR
    90kg x 1 DIKKE PR!
    92.5kg x f

    Bij de 90kg de steun links geraakt met het unracken. Echt een kutstart :p

    Nu rust voor mijn schouders waar ik nog het meest blij voor ben. 2de set heb ik mijn reebok schoenen uitgedaan en wat ik eigenlijk wist dat deze gewoon te zompig zijn en niet zo stevig. 2de set en 90kg op kousen gedaan. Voelde top !

    Geëindigd met 50kg x 10 paused reps. Zonder de lockout. Dus voor 90% ROM reps.
     

    Bijlagen

    • VID_20210429_160723_960x540.mp4
      9,6 MB
    • VID_20210429_163937_1152x648.mp4
      9,9 MB
    Pfff 90kg overheadpress, netjes man.
    Stond aanvankelijk niet op de planning, maar zat in de goeie vibe. Nu kan de deload starten en rustig aan trg met mijn 5 x 5 starten.
     
    Dat gaat nergens meer over bij jou.

    90 KG OHP is ziek sterk maat.
     
    Dat gaat nergens meer over bij jou.

    90 KG OHP is ziek sterk maat.
    Thanks!! 92.5kg zie ik ook ng wel gauw gebeuren. Dus deze staat zeker voor volgende cyclus op de planning :p
     
    Sick press man! Toch nog wel ff die 4de rep proberen terwijl je waarschijnlijk wel wist dat die er niet in zat? Maar toch ff 'in het geval dat ik nog een beter pr kan zetten'🤣 echt wel vet man die press
     
    Sick press man! Toch nog wel ff die 4de rep proberen terwijl je waarschijnlijk wel wist dat die er niet in zat? Maar toch ff 'in het geval dat ik nog een beter pr kan zetten'🤣 echt wel vet man die press
    Ja ik wist dat eigenlijk wel, maar toen ik bezig was zat ik met 4 in mijn kop :p Set 2 voelde wel veel beter, doordat ik mijn schoenen uitdeed en steviger stond. Hier was de 3de echt de laatste wel. Had wel een mooiere set op vid geweest denk ik.

    En thanks! Had na de 90kg eigenlijk 95kg op de barbell gehangen :p. Maar toen had ik zoiets van dit kan ik eigenlijk niet halen haha, dus 92.5kg maar klaargehangen. Wel gefaald, maar zonder die 82.5kg had deze wel gekund denk ik. Die 90kg was ook enorm kut gestart door te stoten tijdens het unracken :p

    Verder voelde ik wel wat irritatie onder de schouder, maar best oke n'a de opwarming. Nu dus een aantal weken genieten van easy trainingen.
     
    90kg, ziek goed man
     
    01/05/2021

    Squats:

    20kg x ? x 2
    60kg x 5
    80kg x 5
    100kg x 1

    Werksets:
    110kg x 3
    125kg x 3
    140kg x 9 PR! VID

    Was niet in mijn vibe, miste net dat beetje. Vooral beneden de beweging en de explosiviteit in de benen. Na rep 3 of 4 voelde alles iets meer vertrouwd en bij rep 8 zat ik wat hoog. Met het oog op 10 reps, wou ik toch dicht komen en die 9de mooi eindigen. Al bij al een mooie PR op de 140kg. Op de VID is weinig te zien van hoe het moeilijk het voelde, misschien was het wel mentaal. Heb wel als ik me mentaal voorbereid op een deload dat ik soms ook wat demotivatie ervaar en effectief mezelf toelaat moe te zijn :p. Dus voor nu week deloaden voor alles buiten deads.

    Jokerset:
    100kg x 3 highbar VID

    FSQ:
    60kg x 8
    80kg x 4

    Ik was het beu en dus ook gestopt. Is de eerste keer dat ik zo zwaar ga met die FSQ.
     

    Bijlagen

    • VID_20210501_172743_576x324.mp4
      8,9 MB
    • VID_20210501_173258_854x480.mp4
      10 MB
    damn bro die squats haal ik ook al niet meer vrees ik :p
     
    damn bro die squats haal ik ook al niet meer vrees ik :p
    Ik wou stiekem 10 reps :p maar tjezus ze voelde traag en pas na paar reps was ik het een beetje gewend. Ook beneden niet die spanning die ik anders heb. Upperback was wel top qua spanning en hoek van armen etc
     
    02/05/2021

    Beetje een a typische dag en verhuizen. Dus die deloadtraining kwam wel van pas. Ook nog steeds rek op de onderkant schouderkop.
    Letterlijk met ne Jupiler de training effe snel gedaan :p en nu fritten halen.

    Benchpress:
    20kg x 5 x 2
    50kg x 5
    60kg x 5
    72.5kg x 5
     
    Letterlijk met ne Jupiler de training effe snel gedaan
    Ik heb ooit een keer één pils gedronken voor zware squats, doe ik nooit meer. In realiteit zal het wel hebben meegevallen maar voor m'n gevoel slingerde m'n bar path alle kanten op en heb ik het ternauwernood overleefd. :emo:
     
    Back
    Naar boven