XXL Nutrition

APW´S Powerbuilding Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Netjes man. Vooral als je zo lang bent is t bij de meesten moeilijk om arm mass te krijgen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Netjes man. Vooral als je zo lang bent is t bij de meesten moeilijk om arm mass te krijgen
Ja klopt man, maakt zeker verschil. Mijn biceps zijn ook best lang, wat er weer voor zorgt dat mijn arm relaxed best groot is, maar de piek echt slecht. Ff knallen voor die big ass arms
 
Mij helpt frequentie over volume
 
Cardio - 1 uur - 30km - 700kcal
Paused bench
3x10x20
5x50
5x60
1x70
1x80
1x90
5x5x95
331 bench
5x5x90
Incline bench paused
5x5x77,5
Ohp
5x5x57,5
Side raises
2x12x10
2x10x12
Tricep pushdowns
5x12x25
Db curls
5x12-15x14
Preacher curls
4x12x40
Poaahh dit was wel ff beunen zeg. Gewicht valt nog wel mee opzich, maar zo klote veel sets met nog best wat gewicht is killing. Vooral die 331 bench was rete zwaar om af te maken. Voelde me goed, sterk maar was wel ff flink doorzetten. Na de oefeningen volgens schema nog side raises en armen gedaan.
Blij dat ik alles weer gehaald heb. Morgen miss deadlifts en accessoires maar is nog niet zeker. Woensdag eindelijk geen 5x5 bench meer :bow:
 
Wat is 331 bench
Bench press waarbij het excentrische gedeelte 3 seconden duurt, de pauze 3 seconden duurt en het push gedeelte zo snel mogelijk moet zijn
 
  • Wow
Waarderingen: TT&A
Cardio - 1 uur - 30km - 695kcal +-
Conventional deadlift
10x60
5x100
3x140
1x160
3x4x180
T bar rows chest supported
3x8x70
Lat pulldowns
4x10x75
Machine pulldowns
3x12x80
Shrugs
4x12x80
Rear delts
4x15x8
Keertje lichte conventionals gedaan, gwn voor de fun. Voor de rest pump training. Niks bijzonders.
 
Mooi verhaal van voor het trainen:
Ik ben onderweg naar de gym, is 15km van mijn huis. Ben ik halverwege, rijd er een auto best sloom voor mij. 2 jonge gastjes erin, dus ik bumperkleven. Vervolgens probeer ik in te halen bij een wegversmalling, snijden ze me af. Ik snij hun weer af op de volgende weg versmalling, ik er vandoor. Vervolgens kom ik bij een kruispunt, ik ken de weg op mijn duimpie, dus ga links van de weg rijden om zo de rechterweg te vermijden en zo geen voorrang te verlenen. Allemaal beetje dom achteraf maar goed. Vervolgens rijd die auto die ik afsneed achter mij en die haalt mij vol in, ze rijden voor me en ja hoor: stop politie
Ik voelde hem al hangen. Stappen ze uit, heel verhaal met waarom ze me staande houden. Ze hadden mij geklokt op ongeveer 63km waar je 30 mocht op een snorfiets. Dat zou dus betekenen dat mijn rijbewijs wordt ingevorderd. Maar wat zegt die legend: deze auto is net nieuw en beschikt nog niet over een snelheidstracker. Hierdoor konden ze niet aantonen dat ik te hard had gereden. Omdat ze me wel snapte gaven ze me voor alles een waarschuwing en gaven ze me de tip om niet altijd zo sportief te rijden. Wat een legends. Ik ben het wel eens met ze, maar ik wilde snel trainen dus liep een beetje te jakkeren. Wat een dag zeg, nog nooit zoveel geluk gehad.
Camelus, tis maar goed dat het niet jouw motor was hahah, dan hadden ze sws niet gegund.
 
Mooi verhaal van voor het trainen:
Ik ben onderweg naar de gym, is 15km van mijn huis. Ben ik halverwege, rijd er een auto best sloom voor mij. 2 jonge gastjes erin, dus ik bumperkleven. Vervolgens probeer ik in te halen bij een wegversmalling, snijden ze me af. Ik snij hun weer af op de volgende weg versmalling, ik er vandoor. Vervolgens kom ik bij een kruispunt, ik ken de weg op mijn duimpie, dus ga links van de weg rijden om zo de rechterweg te vermijden en zo geen voorrang te verlenen. Allemaal beetje dom achteraf maar goed. Vervolgens rijd die auto die ik afsneed achter mij en die haalt mij vol in, ze rijden voor me en ja hoor: stop politie
Ik voelde hem al hangen. Stappen ze uit, heel verhaal met waarom ze me staande houden. Ze hadden mij geklokt op ongeveer 63km waar je 30 mocht op een snorfiets. Dat zou dus betekenen dat mijn rijbewijs wordt ingevorderd. Maar wat zegt die legend: deze auto is net nieuw en beschikt nog niet over een snelheidstracker. Hierdoor konden ze niet aantonen dat ik te hard had gereden. Omdat ze me wel snapte gaven ze me voor alles een waarschuwing en gaven ze me de tip om niet altijd zo sportief te rijden. Wat een legends. Ik ben het wel eens met ze, maar ik wilde snel trainen dus liep een beetje te jakkeren. Wat een dag zeg, nog nooit zoveel geluk gehad.
Camelus, tis maar goed dat het niet jouw motor was hahah, dan hadden ze sws niet gegund.

Alsof ze de kans krijgen.
 
Alsof ze de kans krijgen.
Als ik zonder kenteken reed had ik er nog wel vandoor kunnen gaan. Ze hadden het kenteken al nagetrokken dus dat was niet heel verstandig, dan had ik sws een probleem gehad.
 
Paused bench
2x20x20
5x50
5x60
2x80
1x90
1x100
5x3x102,5
Cgbp larsen
5x5x87,5
Tricep pushdowns
5x12x25
Bicep curls
8 werksets
Prima training, hele dag druk dus was aardig uitgeput van te voren. Toch gwn alles gedaan volgens schema. Nu nog ff half uur cardio knallen. Morgen benen, zaterdag bench
 
Cardio - 1 uur - 30km - 695kcal
Squats
10x20
5x60
5x100
1x140
1x170
1x190
10x140
Hier schoot er ff een flinke kramp in mijn hamstring
SLDL
3x8x100
1x6x140
Leg curls
4x10x30
Leg extensions
4x12x45
Kuiten
5x12-15xgeen idee meer
Prima legday. Squats niet echt een plan, dus maar ff 190 gedaan voor een single die erg makkelijk was, daarna back off setje 10x140 om beetje te pumpen. Niet te heavy squats en de rest ook niet echt bijzonder. Toch wel uitgeput, ff goed slapen en dan morgen knallen op bench.
 
Cardio - 1 uur - 30km - 695kcal
Paused bench
3x10x20
5x50
3x60
1x80
1x90
1x100
8x1x110
Incline bench
1x60
1x70
1x80
1x90
5x100
4x100
3x100
Tricep pushdowns
5x12x20
Bicep curls
5x12-15x16
Preacher curls
3x15xgeen idee meer
Ziek lekkere treen. Singles voelde allemaal ez. Daarna besloten om eens te kijken op incline wat ik kon omdat TT&A het vroeg. D8 dat 95 of 100 mijn 1rm was maar toen ik 100 deed voor 1 rep voelde het als niks, uiteindelijk een solide 5 reps gedaan. Push kracht gaat goed omhoog, beter.
Morgen off en dan vanaf maandag weer knallen.
 
Vind jouw incline wel erg stronk

flat zitten we best dicht bij elkaar maar incline ben jij veel beter in. Probably dat extra military volume van jou

wel lekker dikke
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Vind jouw incline wel erg stronk

flat zitten we best dicht bij elkaar maar incline ben jij veel beter in. Probably dat extra military volume van jou

wel lekker dikke
Thanks
Ik denk niet eens zozeer military volume want dat valt wel mee. Komt gewoon door het tering hoge bench volume lol
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Ik deed laatst weer eens flat en had t&g 110x2 maar mijn legdrive bestaat ook niet lol
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik deed laatst weer eens flat en had t&g 110x2 maar mijn legdrive bestaat ook niet lol
Niet slecht
Waarom doe jij 2 reps je bent toch bootybuilder oulleh
 
Back
Naar boven