AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Volgens mij niet, is meer een hype in amerika
 
Volgens mij is cream of rice meer zoals rijstebloem van olvarit. In de VS enorm populair onder bodybuilders.
 
XXL Nutrition afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst. Ik heb de factuur en bevestiging ontvangen, maar het is nog niet bezorgd. Als ik inlog heeft de bestelling de status voltooid. Als ik klik op traceer mijn bestelling krijg ik de melding "Er is geen tracking beschikbaar voor deze verzending"". Ik weet dat het druk is bij PostNL, maar nu lijkt het dat de bestelling nog niet verzonden is vanuit jullie? Bestelnummer: 200290239, verzendnummer: 200266234
Thanks!
 
XXL Nutrition afgelopen zaterdag een bestelling geplaatst. Ik heb de factuur en bevestiging ontvangen, maar het is nog niet bezorgd. Als ik inlog heeft de bestelling de status voltooid. Als ik klik op traceer mijn bestelling krijg ik de melding "Er is geen tracking beschikbaar voor deze verzending"". Ik weet dat het druk is bij PostNL, maar nu lijkt het dat de bestelling nog niet verzonden is vanuit jullie? Bestelnummer: 200290239, verzendnummer: 200266234
Thanks!
Ik vraag het na, antwoord komt per email van de klantenservice.
 
Heb ik, maar daar heeft het pakket nooit in gestaan. Heb ook nooit de verzendbevestiging gekregen via mail, dus ergens is iets mis gegaan.
Ja vreemd, maar dat gebeurt wel eens vaker. Is niet echt een verklaarbare reden voor.
 
  • Like
Waarderingen: jwz
He Rene, komt er binnenkort weer een kortingsactie? Want dan wacht ik nog ff. Wil wat sups bestellen, geeft alleen altijd zo’n k”:< gevoel als de dag na je bestelling er ineens een 15% off code verschijnt:yell:
 
He Rene, komt er binnenkort weer een kortingsactie? Want dan wacht ik nog ff. Wil wat sups bestellen, geeft alleen altijd zo’n k”:< gevoel als de dag na je bestelling er ineens een 15% off code verschijnt:yell:

Ga ik even navragen ! Staat een actie voor volgende week gepland met in gedachte dat de gym's mogelijk weer beperkt open mogen (op afspraak trainen).
 
Laatst bewerkt:

Hier zie ik alleen vitaminen en voor de rest alleen rijstebloem dus zonder smaak- en zoetstoffen.

 
De hierboven genoemde versie overigens in bezit en qua structuur/smaak toch wel echt een heel ander product als rijstebloem van Olvarit of XXL rice powder. Geen idee alleen hoe dat kan aangezien het ook gewoon fijngemalen rijst is lijkt me...
 
De hierboven genoemde versie overigens in bezit en qua structuur/smaak toch wel echt een heel ander product als rijstebloem van Olvarit of XXL rice powder. Geen idee alleen hoe dat kan aangezien het ook gewoon fijngemalen rijst is lijkt me...
Ik heb hier samples van Rijstebloem, we gaan ermee experimenteren.
 
Back
Naar boven