Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Update
Net bij de fysio geweest. Naar aanleiding van de behandeling vorige week was het verstandig om even een echo te laten maken. Diegene die de echo ging maken had nog nooit een echo hoeven maken van zo'n dikke quad. Was wel leuk om te horen natuurlijk. Dan de echo, blijkt dat ik al een week of 4 rondloop met een scheurtje in mijn quadriceps. Precies ter hoogte van de plaats waar je normaal je intramusculaire injectie zet. Dat is blijkbaar wel heel anders dan een scheur in je hamstring of kuit. In je quadriceps kunnen veel andere spieren het overnemen. Ik moet vooral oppassen met de excentrische bewegingen, die mogen niet te explosief zijn, dus met een squat moet ik opletten dat ik niet te hard bounce.

Zometeen rug trainen met Strive4muscle :flexgrin:
 
Harde rug training met Strive4muscle

Unilateral front lateral pulldown 15x40 15x80 12x100 10x110 10x110>8x80>15x40 dropset

Lat pulldown machine 4x12x80

Unilateral row machine 2x15x55 2x15x70

High row machine 3x12x110

Unilateral low row machine 3x15x65

Straight arm cable pulldown 4x12x55
 
Zeker, wel chill om regelmatig samen te trainen. Net een extra versnelling erbij.
Ja precies, doen we nu vaker zeker naarmate je wedstrijdprep dichterbij komt ;)
 
Zeker, wel chill om regelmatig samen te trainen. Net een extra versnelling erbij.
Ik train meestal beter alleen, of met iemand die ook traint alsof zijn leven er van afhangt.
Dat scheurtje in je quadriceps, moet je dat niet aanpakken of geneest dat vanzelf bij rust? Of mag je doortrainen?
 
Dat scheurtje in je quadriceps, moet je dat niet aanpakken of geneest dat vanzelf bij rust? Of mag je doortrainen?
Een spierscheurtje geneest nooit heb ik er van begrepen, die spiercellen gaan dood. Wat wel gebeurt is dat de spiervezels ernaast het gaan overnemen en langzaam sterker worden.
 
Ik train meestal beter alleen, of met iemand die ook traint alsof zijn leven er van afhangt.
Dat scheurtje in je quadriceps, moet je dat niet aanpakken of geneest dat vanzelf bij rust? Of mag je doortrainen?
Met Strive4muscle is dat zeker het geval. Ik kies wel altijd mensen uit waarvan ik weet dat ze ook hard trainen. Moet niet van dat slappe gedoe hebben.

V.w.b. de spierscheuring. Dat moet gewoon herstellen en kan gewoon blijven trainen. Zoals gezegd moet ik oppassen met een explosieve excentrische fase maar de fysio zei dat ik daar sowieso niet veel mee te maken heb bij bodybuilding gerichte training. Dat is meer het geval bij voetbal ofzo.
Een spierscheurtje geneest nooit heb ik er van begrepen, die spiercellen gaan dood. Wat wel gebeurt is dat de spiervezels ernaast het gaan overnemen en langzaam sterker worden.
Dat weet ik weer niet precies. Zo heb ik wel een deuk in mijn kuit overgehouden aan de ruptuur die ik daar had.
 
Twee harde trainingen gehad weer.

Gisteren schouders+buik

Seated ohp 20x20 15x40 12x60 10x70 10x80 10x90 3(+1 spot)x100 14x80
Plate loaded ohp ss dumbbell lateral raises 3x15x90 ss 3x15x16 > Plate loaded ohp dropset 12x90>8x60>12x30
Dumbbell front raises 4x20x14
Ez-bar upright rows 4x12x47,5
Bent over lateral raises 4x15x8
Decline crunches 5x15
Leg raises 5x15

Vandaag benen

10 min crosstrainer + leg extension warmup
Squat 10x60 10x100 5x140 3x160 10x180
Unilateral leg press 20x100 20x125 3x20x150 20x150>15x100>20x50 dropset
Unilateral leg extension ss goblet squat 3x15x25 ss 3x15x25
Lying leg curl 5x12x35
Unilateral standing calf raises 5x15xBW

Ging erg goed, geen pijn ook aan mijn quad. 10x180 squat is meteen een pr ook. Diegene die de training meedeed moest vroegtijdig afhaken omdat hij op randje kotsen zat.

 
Twee harde trainingen gehad weer.

Gisteren schouders+buik

Seated ohp 20x20 15x40 12x60 10x70 10x80 10x90 3(+1 spot)x100 14x80
Plate loaded ohp ss dumbbell lateral raises 3x15x90 ss 3x15x16 > Plate loaded ohp dropset 12x90>8x60>12x30
Dumbbell front raises 4x20x14
Ez-bar upright rows 4x12x47,5
Bent over lateral raises 4x15x8
Decline crunches 5x15
Leg raises 5x15

Vandaag benen

10 min crosstrainer + leg extension warmup
Squat 10x60 10x100 5x140 3x160 10x180
Unilateral leg press 20x100 20x125 3x20x150 20x150>15x100>20x50 dropset
Unilateral leg extension ss goblet squat 3x15x25 ss 3x15x25
Lying leg curl 5x12x35
Unilateral standing calf raises 5x15xBW

Ging erg goed, geen pijn ook aan mijn quad. 10x180 squat is meteen een pr ook. Diegene die de training meedeed moest vroegtijdig afhaken omdat hij op randje kotsen zat.

Lekkere squats, wat een progressie ook als je bedenkt waar je enkele maanden geleden zat met die heupblessure!
 
Zo dan! Die squats gaan weer lekker, of niet!
 
10x180 wauw heel knap!
 
Misschien toch nog even meedoen aan de DBB PL contest gezien de gewichten die je squat. ;) Netjes hoor!

Ik heb het idee dat het sluiten van de gyms bij jou misschien wel een 'meevaller' is geweest (gezien je lichamelijk herstel), hoe zie je dit zelf?
 
Lekkere squats, wat een progressie ook als je bedenkt waar je enkele maanden geleden zat met die heupblessure!
Thanks maat
Zo dan! Die squats gaan weer lekker, of niet!
Jazeker, als je het omrekent naar een 1RM zou ik 1x240 kunnen squatten. Maar dat ga ik maar niet uitproberen:roflol:
10x180 wauw heel knap!
Thanks man
Misschien toch nog even meedoen aan de DBB PL contest gezien de gewichten die je squat. ;) Netjes hoor!

Ik heb het idee dat het sluiten van de gyms bij jou misschien wel een 'meevaller' is geweest (gezien je lichamelijk herstel), hoe zie je dit zelf?
Ik denk, achteraf gezien, dat de lockdown me inderdaad goed gedaan heeft. De trainingsfrequentie is ongeveer hetzelfde gebleven, maar volume en intensiteit waren een enorm stuk lager. Dat i.c.m. behandelingen bij een goede fysiotherapeut hebben wel veel gedaan voor mijn herstel van alle klachten.
 
Ging erg goed, geen pijn ook aan mijn quad. 10x180 squat is meteen een pr ook. Diegene die de training meedeed moest vroegtijdig afhaken omdat hij op randje kotsen zat.
laten we hopen dat dit zo blijft . volg je log altijd met plezier en baal met je mee als je een blessure hebt. fingers crossed lets go ^^
 
laten we hopen dat dit zo blijft . volg je log altijd met plezier en baal met je mee als je een blessure hebt. fingers crossed lets go ^^
Leuk dat je nog altijd volgt:)
Mijn quadriceps gaat goed. Heb er totaal geen last van en als ik me hou aan de richtlijnen van de fysio moet dat wel goedkomen. Net armen getraind en mijn pijnlijke elleboog voelt ook al een stuk beter. Heb alleen helaas nog steeds wat last van mijn borst aanhechting na mijn training met Strive4muscle. :( Echt gek want ik heb toen de training gewoon af kunnen maken, maar later pas last gekregen.
 
Leuk dat je nog altijd volgt:)
Mijn quadriceps gaat goed. Heb er totaal geen last van en als ik me hou aan de richtlijnen van de fysio moet dat wel goedkomen. Net armen getraind en mijn pijnlijke elleboog voelt ook al een stuk beter. Heb alleen helaas nog steeds wat last van mijn borst aanhechting na mijn training met Strive4muscle. :( Echt gek want ik heb toen de training gewoon af kunnen maken, maar later pas last gekregen.
Kut dat die irritatie aanhoudt in de borst, misschien wat stretchen met een band en sws even geen pr’s opzoeken aankomen chest training. Zo is het bij mij meestal ook trouwens, dag erna heb ik meestal pas last, nog nooit een training volledig hoeven stoppen van de pijn.
 
Kut dat die irritatie aanhoudt in de borst, misschien wat stretchen met een band en sws even geen pr’s opzoeken aankomen chest training. Zo is het bij mij meestal ook trouwens, dag erna heb ik meestal pas last, nog nooit een training volledig hoeven stoppen van de pijn.
Ik heb sindsdien überhaupt geen borst meer getraind. Ik hou eerst nog even rust tot het wat beter aanvoelt en dan pak ik het rustig weer op. Met borst zocht ik sowieso al nooit meer pr's op.:roflol:
 
Ik volgde deze log nog niet ?! In !
 
Back
Naar boven