AndroidHealthClinic

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Begin stats zijn toegevoegd!

CENTIMETERS START 3 MEI
TAILLE 71.5
BUIK 93.5
HEUPEN 106.5
DIJ 63.5

Screenshot_20210503-095934_Plixi.jpg


Werkelijke vet% ligt zeker weten hoger en valt ook realistischer uit naar mate ik lager in vet kom. Ik sla voornamelijk vet op in mijn onderrug en benen.
 
Ik volg hier ook natuurlijk!
 
En de foto's!! En ja, ik schaam mij eigenlijk best wel en dat was ook de reden waarom ik twijfelde om mee te doen. Hopelijk is het contrast met de eind foto's des te groter!!

Tekst op het velletje papier is echt onleesbaar🤣 Met de weinige tijd die ik heb was dit al best een opgave dus we doen het er maar mee😅 (misschien waag ik vd week nog een poging)

Screenshot_20210504-115335_Collage Maker.jpg
 
Valt toch mee, over een maand zal het al een groot verschil geven.
 
Yes hoop het ook:D Begin gaat ook altijd wat sneller
Voor mijn kaakoperatie at ik alles wat los en vast zat, wel meestal IF en nu na twee weken smelt mijn buik als sneeuw voor de zon ( kcal zijn wel gehalveerd)
 
Voor mijn kaakoperatie at ik alles wat los en vast zat, wel meestal IF en nu na twee weken smelt mijn buik als sneeuw voor de zon ( kcal zijn wel gehalveerd)
Dan gaat het wel snel ja!
 
En de foto's!! En ja, ik schaam mij eigenlijk best wel en dat was ook de reden waarom ik twijfelde om mee te doen. Hopelijk is het contrast met de eind foto's des te groter!!

Tekst op het velletje papier is echt onleesbaar🤣 Met de weinige tijd die ik heb was dit al best een opgave dus we doen het er maar mee😅 (misschien waag ik vd week nog een poging)

Bekijk bijlage 526926
Ik had een heel ander beeld erbij, dit is nog altijd beter dan de gemiddelde vrouw op straat :roflol:
 
In. Leuk om te zien hoe je begin is vanuit een ander startpunt (je zwangerschap en kilo’s die je noemde). Een keer wat anders

volg

edit: merk je hormonaal/lichamelijk nog verschil tov voor je zwangerschap? Behalve dan dat je bent aangekomen
 
In. Leuk om te zien hoe je begin is vanuit een ander startpunt (je zwangerschap en kilo’s die je noemde). Een keer wat anders

volg

edit: merk je hormonaal/lichamelijk nog verschil tov voor je zwangerschap? Behalve dan dat je bent aangekomen
Ja een keer wat anders haha😅 De laatste keer dat ik zo'n hoog vet% had was in 2009 (na de bevalling van nr 1). Toen begon ik op 35%. Wel iets meer spiermassa nu, maar toch. Ik ben toen 24 kg afgevallen.


Ja zeker! Komt ook omdat ik nog borstvoeding geef. Ik menstrueer daardoor nog steeds niet! Ik merk vooral dat ik wat gevoeliger ben, maar voel mij verder prima!
 
Ja dat valt nog reuze mee ja. 💪
 
In!
 
Back
Naar boven