AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik pas deze maand 🥺

    Miss U Come Back GIF
     
    vorige week moeite met 60kg squat vandaag 5x100. Kracht komt terug
     
    Laatst bewerkt:
    Het komt op mij over als de instelling van een pannenkoek, maar we spuiten er gewoon een paar gram in en binnen een paar maanden zijn we weer op niveau. Maar dat mag ik vast niet hardop zeggen.
     
    Het komt op mij over als de instelling van een pannenkoek, maar we spuiten er gewoon een paar gram in en binnen een paar maanden zijn we weer op niveau. Maar dat mag ik vast niet hardop zeggen.
    En nu heb je spijt van al het zwoegen?
     
    Een oud, ziek vrouwtje heeft mij gevonden op Facebook en mij persoonlijk uitgekozen om voor haar puppy te zorgen, bij de puppy krijg ik dan ook €650000, er zijn nog goede mensen op de wereld.
     
    Een oud, ziek vrouwtje heeft mij gevonden op Facebook en mij persoonlijk uitgekozen om voor haar puppy te zorgen, bij de puppy krijg ik dan ook €650000, er zijn nog goede mensen op de wereld.
    Wat voor hondje is het?
     
    Een oud, ziek vrouwtje heeft mij gevonden op Facebook en mij persoonlijk uitgekozen om voor haar puppy te zorgen, bij de puppy krijg ik dan ook €650000, er zijn nog goede mensen op de wereld.
    Zal haar vragen dat ze in haar testament zet op voorwaarde dat je geen mod meer mag zijn
     
    Back
    Naar boven