Fitness Seller

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 vd laatste benchsessies van vorig jaar.. heb echt zin om weer binnen te trainen! Hopelijk voor juni nog🙏

 
Voeding is nagenoeg hetzelfde weer. Alleen vanavond tomaten-wortelsoep (homemade) met met gehaktballetjes. Ik had niet zoveel tijd om te eten vandaag (ideaal😅) dus nu pas maaltijd 3. Zo naar de kapper!!! (Eindelijk..)
 
1 vd laatste benchsessies van vorig jaar.. heb echt zin om weer binnen te trainen! Hopelijk voor juni nog🙏

Echt respect tot hoelang jij nog hebt door getraind! Mijn vrouw kon op het laatst niet meer, maar dat kwam dan door corona, die baalde flink.
 
Echt respect tot hoelang jij nog hebt door getraind! Mijn vrouw kon op het laatst niet meer, maar dat kwam dan door corona, die baalde flink.
Thnx! Ja dat is echt balen!! Ik heb juist in het begin lang niks kunnen doen. Ik heb wel nog thuis getraind toen. Dat heb ik nu ook geprobeerd, maar dat is mij helaas nu niet gelukt.
 
En de foto's!! En ja, ik schaam mij eigenlijk best wel en dat was ook de reden waarom ik twijfelde om mee te doen. Hopelijk is het contrast met de eind foto's des te groter!!

Tekst op het velletje papier is echt onleesbaar🤣 Met de weinige tijd die ik heb was dit al best een opgave dus we doen het er maar mee😅 (misschien waag ik vd week nog een poging)

Bekijk bijlage 526926
Dat valt inderdaad 10x beter mee dan je liet uitschijnen!
Ja zeker! Komt ook omdat ik nog borstvoeding geef. Ik menstrueer daardoor nog steeds niet! Ik merk vooral dat ik wat gevoeliger ben, maar voel mij verder prima!
Tijdens de borstvoedingsperiode is heup- en dijbeenvet het makkelijkst om te mobiliseren (wat in normale omstandigheden het moeilijkste is), dus dat is dan wel weer een voordeel :cheer:
 
Laatst bewerkt:
Dat valt inderdaad 10x beter mee dan je liet uitschijnen!

Tijdens de borstvoedingsperiode is heup- en dijbeenvet het makkelijkst om te mobiliseren (wat in normale omstandigheden het moeilijkste is), dus dat is dan wel weer een voordeel :cheer:
Ja het schijnt dat het ook ander type vet is. Ik heb mij er nog niet helemaal in verdiept, maat mijn vetverdeling is wel echt anders!
 
Ja het schijnt dat het ook ander type vet is. Ik heb mij er nog niet helemaal in verdiept, maat mijn vetverdeling is wel echt anders!
Inderdaad, weet ook niet meer exact hoe het precies zat maar vrouwen houden op die plaatsen het meeste en langste het vet vast voor een mogelijke zwangerschap, vanaf dat je zwanger bent verandert er iets hormonaals waardoor dat vet opeens makkelijker te mobiliseren is om voldoende energie te hebben voor de zwangerschap + borstvoedingsperiode. Heel speciaal allemaal.
 
En ook maar een baby bicep before foto🤣Bekijk bijlage 526930
Aan die andere foto's ga ik geen woorden vuil maken, er valt ook niets vies over te zeggen, hier lijk je wel een beetje t schrikken van die arm. :p

Snap ik, is ook "impressive, most impressive" (may the 4th).
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag was matig. Ik was nog super moe en ik had nog wat spierpijn.. maar ik ben wel gegaan dus dat voelt wel goed!!! Dit keer in de ochtend, moest wel qua planning vandaag (heb ook nog een verjaardag).

GOBLET SQUAT SUPERSET (beetje opwarmen zo... was erg koud!)
10X20
10X20
10X20

FRONTRAISE+LATERAL RAISE
20X2X4
20X2X4
20X2X4

ONE ARM DB ROW
12X17.5 12X17.5
12X17.5 12X17.5
12X17.5 12X17.5

BENCH + SLINGSHOT
15X20 zonder
6x30 zonder
10X40
10X40

BICEP CURL
12X2X7.5
12X2X7.5
12X2X7.5

OVERHEAD TRICEP EXTENSION
15X10
15X10
15X10

Vrijdag weer!
 
In! Succes!
 
Training van vandaag was matig. Ik was nog super moe en ik had nog wat spierpijn.. maar ik ben wel gegaan dus dat voelt wel goed!!! Dit keer in de ochtend, moest wel qua planning vandaag (heb ook nog een verjaardag).

GOBLET SQUAT SUPERSET (beetje opwarmen zo... was erg koud!)
10X20
10X20
10X20

FRONTRAISE+LATERAL RAISE
20X2X4
20X2X4
20X2X4

ONE ARM DB ROW
12X17.5 12X17.5
12X17.5 12X17.5
12X17.5 12X17.5

BENCH + SLINGSHOT
15X20 zonder
6x30 zonder
10X40
10X40

BICEP CURL
12X2X7.5
12X2X7.5
12X2X7.5

OVERHEAD TRICEP EXTENSION
15X10
15X10
15X10

Vrijdag weer!
Je bent geweest! En slechte nacht door de kleine?
 
Je bent geweest! En slechte nacht door de kleine?
Dat viel mee. Mijn kerel snurkte echt heel erg dus werd steeds wakker😭

Ik heb vandaag even nieuwe oordopjes gehaald. Hopelijk slaap ik vannacht wel goed. Heb al weken niet meer dan 5 uur geslapen:/
 
Daar is de contest log dan. Heel veel succes.
En het zou leuk zijn als er nog wat competitie van de andere vrouwen kwam. Hoewel iedereen natuurlijk vooral competitie ten opzichte van zijn begin situatie voert :)
 
Daar is de contest log dan. Heel veel succes.
En het zou leuk zijn als er nog wat competitie van de andere vrouwen kwam. Hoewel iedereen natuurlijk vooral competitie ten opzichte van zijn begin situatie voert :)
Ja hoop ik ook.. dus vrouwen, waar zijn jullie!!??
 
Vandaag 76.8 kg op de teller (al -1.3 kg). Begin gaat altijd snel! Ben benieuwd hoe snel het aankomende weken gaat. Het doel is minstens 600 g vet eraf per week, maar omdat ik ook weer spiermassa zal opbouwen hou ik vooral de centimeters en de huidplooi in de gaten. De spiegel ook natuurlijk:)

Ik zal ook even de eindstats posten van mijn laatste cut tov nu. Ook voor de zwangerschap, want ik had een prima bulk achter de rug. Geen aanrader trouwens om vanuit een bulk zwanger te worden, maar toen wij eenmaal de knoop hadden doorgehakt had ik ook geen geduld meer🤣 Ik was ook binnen 2 weken al zwanger🙃 Aan de andere kant had ik wel een prima vet% nog (ca 18%).

Ik heb nog geen enkele contest hier gehad onder optimale omstandigheden 🤣 De laatste keer was ik net geopereerd aan mijn schouder😅

Einde cut 2019 (september) / einde bulk 2020 (maart) / start contest

66,9 KG / 72 KG / 78,2 KG
6,5 MM / RUG 7 MM / 10 MM
TRICEP 7 MM / 9 MM / 12 MM
HEUP 4 MM / 6,5 MM / 10,5 MM
BICEP 2,5 / 3,5 MM / 5 MM
ARM GESTREKT KOUD 29 / 30 CM / ?
TAILLE 64,5 CM / 69 CM / 71,5 CM
BUIK 79 CM / 87,5 CM / 93,5
GLUTES 93,5 CM / 101 CM / 106,5
BBEEN 56,5 CM / 61 CM / 63,5 CM
 
Schema van vandaag met nog wat calorieën over voor wat fruit en evt wat lekkers (of ik spaar ze op voor morgen😎).

Vanavond staat er kipkapsalon op het menu met homemade knoflooksaus. De marinade maak ik ook zelf voor de kipdij. De kaas laat ik achterwege (Ik vind dat geen meerwaarde, maar mijn dochter en kerel wel😅). De celavita friet maak ik klaar in de airfryer. Qua voedingswaarde is die perfect met maar 3 g vet per 100 G.

Vd week heb ik ook nog avocado bij de nasi (Moet nog rijp worden nmlk).
20210506_114726.jpg


Screenshot_20210506-141630_Samsung Internet.jpg
 
Back
Naar boven