Fitness Seller

Cutlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Rug, schouders, biceps netjes hoor.
Als je nu 3x/week chest variaties doet kan het hard bijtrekken lijkt me.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Geen zin om naar de gym te rijden dus alles thuis gedaan

Squats voelen thuis een stuk zwaarder. Geen idee of het de set-up is of dat de platen gewoon zwaarder zijn

4-5-2021: Quads / Biceps
93,2kg / Medium day: 4100 kcal

Adductor x 11 , x 13

Leg ext
Banded x 7 , x 9
Geen bands x 11

BB squat
165kg x 3
150kg x 6
140kg x 9 erg lekker

Smith squat
2p + 10 x 10
2p + 5 x 12
2p x 11 elke rep 2 tel pause

DB split x 13 , drop

BW lunges 1 x F

Quad stretch

DB curl
20kg x 8
18kg x 9
16kg x 11 + 3 rest-pause

Incline DB curl x 11 , x 11 , x 10 SS standing curls
Bicep stretch

9/10 sessie erg lekker

Morgen weer high / push

:wave2:
 
Lekkere gewichten. Als jij focust op quads, Squat je dan high bar neem ik aan? En hoe poseer je je voeten in de Smith, laag en close of wide?
 
Lekkere gewichten. Als jij focust op quads, Squat je dan high bar neem ik aan? En hoe poseer je je voeten in de Smith, laag en close of wide?
Highnbar inderdaad. Smith identieke voetpositie als freeweight (tenen naar buiten) alleen sta je verder naar voren.
Kan in de smith meer upright blijven voor meer knee extension en dus meer quad
 
Duidelijk, maar als je verder naarr voren staat (doe ik ook) leg je de focus toch meer ik hams?
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk, maar als je verder voor voren staat (doe ik ook) leg je de focus toch meer ik hams?
Ja hoe je t nu leest wel, moeilijk uitleggen
 
Hoe verder je naar achter gaat staan in de smith, hoe meer quads.
 
5-5-2021: Push
93,5kg (PR) / High day: 5000 kcal

Cuffed lateral x 11 , x 14

Incline BB
87,5kg x 4
81kg x 6
71kg x 8
61kg x 9 paused

Seated BB shoulder
70kg x 5
60kg x 9
51kg x 9 paused

Flat DB
40kg x 9 , x 8
30kg x 11 paused

Smith x 6 , x 9 , cluster x 12 - 4 - 4

Incline DB flye (2 tel stretch) x 13 + 6 rest-pause

DC chest stretch

EZ-skullcrusher on floor x 7 , x 9 , x 13 + 6 rest-pause
Pushdown x 9 , x 11 , x 14 , cluster x 12 - 6 - 5 - partials
Tricep stretch

Upright row x 12 , x 23 SS partial laterals DB

Standing calf x 7 , x 10 , x 12 , x 11 + 5 rest-pause
Calf stretch

Lekker volume, lang bezig ook.

:wave2:
 
Besloten om me vanaf volgende week in te schrijven bij een overdekte gym in de buurt (hele gym staat daar buiten)

5 maand in mn eentje thuis trainen is nu wel genoeg geweest
 
Besloten om me vanaf volgende week in te schrijven bij een overdekte gym in de buurt (hele gym staat daar buiten)

5 maand in mn eentje thuis trainen is nu wel genoeg geweest
Verdere uitleg: mis de gym gewoon. Mijn eigen gym heeft wel buitenaanbod maar mijn homegym is uitgebreider. Deze gym waar ik heen wil heeft alles gewoon buiten (leg ext curls, chest presses, rugmachines, leg press en v-squat, heavy dumbells etc etc.). Wil dat gymgevoel weer waar anderen om me heen aan het trainen zijn. Hoop zondag as daar voor t eerst te kunnen trainen.

Overigens ivm tijdvakken zal ik small stuff zoals kuiten, abs en onderarmen waarschijnlijk thuis blijven doen

7-5-2021: Quads / Arms
93,2kg / Medium day: 4100 kcal

Adductor x 11 , x 13

Leg ext
Banded x 6 , x 9
Geen bands x 11

BB squat
160kg x 5
150kg x 7
140kg x 9

Smith squat
2 1/2pps + 2,5 x 8
2pps + 2,5 x 11 paused

DB split x 12 , drop

BW lunges 1 x F

Quad stretch

Pushdown x 10 , x 11 , x 11 , x 13 , cluster x 12 - 5 - 5 - partials

DB curl
20kg x 8
18kg x 8
16kg x 8 + 3 rest-pause

Incline DB curl x 12 , x 11 , x 10 SS standing curl
Bicep stretch

Standing calf x 7 , x 10 , x 12 , x 12 + 5 rest-pause
Calf-stretch

:wave2:
 
Besloten om me vanaf volgende week in te schrijven bij een overdekte gym in de buurt (hele gym staat daar buiten)

5 maand in mn eentje thuis trainen is nu wel genoeg geweest

Ben eens benieuwd wanneer het hier in België open gaat gaan. Train al een jaar onder de carport of nu de laatste maanden in de kelder. Maak goede gains en het heeft wel iets, zoals bij min 6 trainen onder de carport, maar mis de oldskool gym wel waar ik in het weekend ging. Het sociale aspect en de mensen die daar komen. En ja dumbells mis ik ook enorm :p
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Vind je dat niet zonde nu je al deze equipment thuis hebt?
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Vind je dat niet zonde nu je al deze equipment thuis hebt?
Not really, voor het geval dat heb ik het nog. Plus 5 maand nu + 3 maand eerdere lockdown zeer intensief gebruikt. Maar al met al een zeer duur grapje inderdaad :o
 
Snap ook wel dat je weer naar de gym wilt voor de machines/dumbells etc. En een hobby mag ook uiteraard geld kosten :)
 
Maar tbh nu nog een abbonement voor buiten trainen afsluiten? Het is wishfull thinking maar de planning is om deze maand open te gaan, zou iig de eerstvolgende persconferentie afwachten voordat je er maanden aan vast zit. Of je moet van plan zijn binnen daar verder te trainen. Anders kan je het die 1-4 weken thuis nog wel uithouden lijkt mij.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Maar tbh nu nog een abbonement voor buiten trainen afsluiten? Het is wishfull thinking maar de planning is om deze maand open te gaan, zou iig de eerstvolgende persconferentie afwachten voordat je er maanden aan vast zit. Of je moet van plan zijn binnen daar verder te trainen. Anders kan je het die 1-4 weken thuis nog wel uithouden lijkt mij.
Is flexabbo dus kan per maand opzeggen
 
Heerlijk hier

word wel raar aangekeken (misschien t shirt :o)

63A0FB7C-6941-4B87-AED6-902AF4A759CB.jpeg
6CF9F653-A076-4F8F-B365-B8721E729678.jpeg
 
Terug van de gym waar ik volgende week een abbo ga afsluiten (tot mn eigen gym weer open gaat).

Pro's:
- Veel equipment buiten, freeweights, leg extensions, curls, press, v-squat, pulldowns, chest en shoulder presses, calf machines etc etc
- Mooi ruim opgezet
- 2u per training
- Toilet

Cons:
- Geen adductor :(
- Geen high/low cables
- DB's tot 40kg
- Geen platen van 1,25kg en lager (maar deze kan ik zelf meenemen om te loaden, dus geen probleem)
- 45eu per maand is fors

Tricep isolatie en wat andere kleine dingen (buik, onderarmen) zal ik thuis blijven doen

Alles is van Panatta, prima voor de time being maar weegt niet op tegen Technogym/HS/Gym80 wat in mijn vaste gym staat

Aangezien allemaal nieuwe apparaten, hoger volume en even kijken hoe elke strength curve/weight standard is. Mooi baseline numbers gezet voor komende trainingen daar. Alles voelt anders, incline BB was zo instabiel dat ik daar flink op terug moest (die stang was ook wat verouderd).

Kies ook altijd plate loaded machines over stack loaded ivm (micro)loading mogelijkheden

9-5-2021: Push / Arms
93,0kg / High day: 4500 kcal

Preacher curl x 7 , x 9 , x 11

Lateral raise machine x 13 , x 14

Incline BB:
85kg x 5
75kg x 5
60kg x 7 paused

Shoulder press:
2 1/2pps x 5
2pps x 7
1 1/2pps x 9 paused

Flat DB:
40kg x 9 , x 7
32kg x 9 paused

Chest press:
3 1/2pps x 7
3pps x 9
2 1/2pps x 11
Cluster 2pps x 11 - 5 - 4
Deze machine was vrij awkward. Begint gewoon als een normale chest press (handen ter hoogte van tepels) maar als je presst gaat hij opeens naar beneden en eindigen je handen ergens boven je navel, beetje een combo van een flat en decline press. Vandaar kan ik hier ook vrij zwaar op gaan. Goeie pump ook

Incline DB fly 1 set + restpause

DC chest stretch

Standing calf x 9 , x 9 , x 11
Wilde deze nog even meepakken voordat ik naar huis ging

--> naar huis

Dead skullcrushers x 8 , x 10 , x 11 + 5 rest-pause
Pushdown x 7 , x 9 , x 11 , cluster x 13 - 7 - 5
Tricep stretch

DB lateral x 15 , x 15 , partials

10/10 voelde me zo lekker met anderen om me heen

:wave2:
 
Stack loaded kan je toch ook prima microloaden? De pin door een schijfje en in de stack?
 
Back
Naar boven