Fitness Seller

wedstrijdlog - Diamond Cup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Net alsof je in 1 week helemaal inkakt, onzin natuurlijk.

Maar iedereen kan wel bedenken dat 5% van je lichaamsgewicht in 1 week droppen veel te veel is
 
UPDATE 4 WEEKS OUT??
Vanaf volgende week terug de sportscholen open net op tijd!
merk wel dat m'n energie wel lichtjes begint te dalen..


wel last van moeilijke stoelgang dus ik neem 1 zakje macromoleculen kun je gewoon online bestellen of bij de apotheker wonder voorschrift het helpt!
Voeding: 1 hoog-- 1 mid -- 1 hoog -- 1 laag


  • hoog: 1680 kcal
  • Mid: 1480 kcal
  • Laag: 1266 kcal

Gewicht vorige week: 58,4
Gewicht deze week: 55,4

Metabolisme flink op dreef !!!

CARDIO --> 7x30

 

Bijlagen

  • Inked15 mei 1_LI.jpg
    Inked15 mei 1_LI.jpg
    842,1 KB · Weergaven: 198
  • Inked15 MEI 2_LI.jpg
    Inked15 MEI 2_LI.jpg
    839,4 KB · Weergaven: 208
  • Inked15 MEI 4_LI.jpg
    Inked15 MEI 4_LI.jpg
    838 KB · Weergaven: 191
  • 15 MEI 5.jpg
    15 MEI 5.jpg
    16 KB · Weergaven: 200
  • 15 mei.docx
    22,2 KB · Weergaven: 121
61,6 -> 58,4 -> 55,4
Zes kilo (10% van je lichaamsgewicht!) afgevallen in 2 weken? :eek:
Gelukkig sta je onder professionele begeleiding, maar ik vind dit nogal heftig.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, moet er nog meer af of ben je er nu zo ongeveer?
En de gewichten waar je mee trainde, ben je daar veel in gezakt of train je nog ongeveer even zwaar ?
 
61,6 -> 58,4 -> 55,4
Zes kilo (10% van je lichaamsgewicht!) afgevallen in 2 weken? :eek:
Gelukkig sta je onder professionele begeleiding, maar ik vind dit nogal heftig.
Imo nog een prima shape. En niet gek dat ze snel in gewicht zakt als je kijkt hoe snel de kcal gedropt zijn.

Straks mag ze weer laden en komt ze voller te staan.

In prep ziet het er altijd heftig uit als je diep gaat. Kijk maar eens naar de prep face van vntl Strive4muscle en wovano :roflol:
 
Imo nog een prima shape. En niet gek dat ze snel in gewicht zakt als je kijkt hoe snel de kcal gedropt zijn.

Straks mag ze weer laden en komt voller komt te staan.

In prep ziet het er altijd heftig uit als je diep gaat. Kijk maar eens naar de prep face van vntl Strive4muscle en wovano :roflol:
Op de JBC in 2019 was het voor mij en wovano ongeveer zo:
 

Bijlagen

  • FC8F802E-F426-49E1-925E-AC7C85A775D1.jpeg
    FC8F802E-F426-49E1-925E-AC7C85A775D1.jpeg
    28,7 KB · Weergaven: 132
Ik snap alle ophef niet zo. Blijkbaar ging het niet hard genoeg dus heeft de coach van Gast 1737 keuzes gemaakt en nu ligt ze weer (voor) op schema. Beter is ze straks te vroeg klaar dan dat ze nog extra gas moet geven in de laatste twee weken. En niemand heeft ook hier beweerd dat wedstrijdbodybuilding gezond is.
 
Ik snap alle ophef niet zo. Blijkbaar ging het niet hard genoeg dus heeft de coach van Gast 1737 keuzes gemaakt en nu ligt ze weer (voor) op schema. Beter is ze straks te vroeg klaar dan dat ze nog extra gas moet geven in de laatste twee weken. En niemand heeft ook hier beweerd dat wedstrijdbodybuilding gezond is.
Dit ik ben nu voor de eerste keer eens in de log van Gast 1737 rond aan het kijken en vindt dat ze best wel hard wordt afgezeikt. Tuurlijk loop je het risico als je alles gaat delen op een forum afgezeken te worden, maar kom op mensen. Gast 1737 kiest hier zelf voor, staat onder begeleiding van een goeie coach naar mijn weten... en de klasse waarin ze mee doet wordt ook het extreme opgezocht. Zoals wovano ook al aangeeft, wedstrijdbodybuilding is alles behalve gezond, zowel voor de natty’s als ook de gebruikers.
 
Hoe is je rug nu? Je linkerkant lijkt op de vorige foto's iets meer ontspannen, maar dat is vast mijn verbeelding?
 
Imo nog een prima shape. En niet gek dat ze snel in gewicht zakt als je kijkt hoe snel de kcal gedropt zijn.

Straks mag ze weer laden en komt ze voller te staan.

In prep ziet het er altijd heftig uit als je diep gaat. Kijk maar eens naar de prep face van vntl Strive4muscle en wovano :roflol:
Me kop gaat altijd als eerste als ik cut, mensen vragen tijdens prep ook altijd of het wel goed gaat.. :roflol:
 
Jouw comment is nog veel minder relevant voor dit topic. Dit is een wedstrijdlog, wat denk je? Dat ze het op 't gemakje gaat doen?
O.K. Blijkbaar zijn dit soort 'drops' in gewicht in wedstrijd-bodybuilding, ook als ik de reacties van ervaren mensen als wovano lees, niet ongewoon. Bij deze dan mijn excuses voor mijn eerdere bericht.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven