AndroidHealthClinic

Snuff's Sunday Binge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 apr 2020
Berichten
2.101
Waardering
1.434
Lengte
1m93
Massa
106kg
Vetpercentage
13%
Ik vond het wel leuk om met jullie mijn zondag binch te delen.
Ik eet en drink elke dag strikt, totaal schoon, 2500 kcal, zit nog steeds in een cut dieet wat mij heel erg goed af gaat.
Momenteel weeg ik 95.2kg met een vetpercentage van 10% of misschien net daar onder.
Maandag tot en met zaterdag geheel strikt maar op zondag laat ik me zo nu en dan een beetje gaan. Ervaring leerde mij dat het niets doet dan enkel maar wat bloat voor een paar dagen.
Normaal gesproken heb ik een takeaway met iets ervoor en iets erna. Dit gebeurd in een tijdsbestek van ongeveer 4 uur.
Vandaag laat ik me gaan en eet ik wat ik wil eten en ook de hoeveelheid maakt mij niet uit, ik binch dus de gehele dag.
Vanaf morgen gewoon weer geheel strikt.

Okay, begon vanmorgen om 05:00 met het volgende:

12 plakken volkoren brood
18 plakken ham
10 eieren
boter
zout
kop koffie met zoetjes

07:00
1 liter fudge chocolade melk

07:30
pre workout
training borst en triceps, tussendoor twee happen cake (restant verjaardag vriendin)

09:00
banaan
whey protein shake
zak squashies

Momenteel laat ik de boel wat zakken.
Keep you up to date.
 
En nog geen foto gepost
 
10:30
450gr. yoghurt met honing.
 
11:30
2 happen verjaardags cake
 
Heb je die vieze gore neus van je weer vol gepropt met pep gargamel

Gargamel_and_Azrael_from_the_Smurfs.jpg
 
12:00
400gr. Haagen-Dazs Salted Caramel
 
Dus aas is geen drugs 🤣.
Je bent niet enkel maar blind als een paard, je bent ook zeer dom. Het enige wat ik gebruik is pre workout. Chipito spuit zich lek met AAS.
 
Correct, jij bent echt super dom als je met iets van 11 jaar geleden komt. Velen hier weten dat ik toendertijd heb gebruikt, maar dat is zeer lang geleden en niet van heden. Ongelovelijk man dat je met zoiets stoms aankomt. En weet je eigenlijk wel waar jouw geposte tekst over gaat??? Sinds wanneer is HCG AAS???? Je maakt je behoorlijk belachelijk man! Het is gewoonweg lachwekkend.
 
"Binch": A playful synonym for "bitch," which became widespread after Twitter began hiding replies from (non-verified) accounts that use swear words and other vulgar language.

Echt goed geïntegreerd in Engeland:o
 
Correct, jij bent echt super dom als je met iets van 11 jaar geleden komt. Velen hier weten dat ik toendertijd heb gebruikt, maar dat is zeer lang geleden en niet van heden. Ongelovelijk man dat je met zoiets stoms aankomt. En weet je eigenlijk wel waar jouw geposte tekst over gaat??? Sinds wanneer is HCG AAS???? Je maakt je behoorlijk belachelijk man! Het is gewoonweg lachwekkend.
Oo dus wat je in het verleden gedaan hebt telt nu niet meer joh mafkees. Waarom zou je enkel hcg zetten als je niets gebruikt.

Get the boat 🤣🤣 liegen kan jij wel. Zelfs toen nam niemand jou serieus lol

Pep is wel goed in de uk he ouwe snuifboot
 
Voor de geinteresseerden, hier mijn dieet die ik volg maandag t/m zondag maar zondags iets afwijk daar ik normaal gesproken een cheatmeal heb.

06:00
40gr. havermout
5gr. creatine
4gr. kaneel
10 eiwitten
3 eigeel
6gr. gemengde italiaanse kruiden
kop koffie met zoetjes

07:00
pre workout
training

08:00
1 banaan
whey proteine shake

09:00
102gr. tonijn

12:45
40gr. volkoren pasta
150gr. broccoli
170gr. kippenborst
5gr. chili poeder

15:00
50gr. ongezouten pinda's

16:15
40gr. volkoren pasta
150gr. broccoli
170gr. kippenborst
5gr. chili poeder

19:15
40gr. volkoren pasta
250gr. gemengde groenten
240gr. sardientjes in tomatensaus





Inderdaad, zelfs na 15 jaar in Engeland blijf ik nog steeds een stomme Hollander lol.
 
"Binch": A playful synonym for "bitch," which became widespread after Twitter began hiding replies from (non-verified) accounts that use swear words and other vulgar language.

Echt goed geïntegreerd in Engeland:o
Nobody is perfect mate, not even you.
 
Oo dus wat je in het verleden gedaan hebt telt nu niet meer joh mafkees. Waarom zou je enkel hcg zetten als je niets gebruikt.

Get the boat 🤣🤣 liegen kan jij wel. Zelfs toen nam niemand jou serieus lol

Pep is wel goed in de uk he ouwe snuifboot
Jij spoort echt niet man.
 
De lockdown weegt zwaar door op sommigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven