XXL Nutrition

TRT dokter in België (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar als je dan eens naar het buitenland wilt, heb je een probleempje.
Nee hoor.
denk niet dat je iets vergoed krijgt hoor. Denk als je UG TRT doet dat het minstens 10 keer goedkoper is. Is vooral legaal gezien, dat ik het via een dokter zou willen doen. In België is het verboden om dergelijke "medicijnen" in je bezit te hebben. Ik denk nu niet dat ze TRT kunnen zien op een dopingtest in de gym maar toch..
Bang dat de politie je huis binnenvalt?
Naast kosten is het voordeel dat je farmaceutische test hebt en geen UG. En dat je altijd kunt verklaren dat je het op doktersvoorschrift doet; en dat je voor vragen en bloedtesten ook je bij je arts terecht kan.
 
Nee hoor.

Bang dat de politie je huis binnenvalt?
Naast kosten is het voordeel dat je farmaceutische test hebt en geen UG. En dat je altijd kunt verklaren dat je het op doktersvoorschrift doet; en dat je voor vragen en bloedtesten ook je bij je arts terecht kan.
Kom je er gewoon de grens mee over?
 
Kom je er gewoon de grens mee over?
Ik ga niemand iets adviseren en geen garantie geven, maar TRT dosis is 125 mg (0,5 ml) per week. Als je 2 ampullen van 1 ml of een half gevulde vial in je toilettas hebt zitten, zou ik mij niet zo zorgen maken.
(Ik zelf heb weleens 2 doosjes met 10 1 ml ampullen Test E uit Turkije meegenomen en als ik > 1 week naar het buitenland moet neem ik het ook gewoon mee.)
 
Ik ga niemand iets adviseren en geen garantie geven, maar TRT dosis is 125 mg (0,5 ml) per week. Als je 2 ampullen van 1 ml of een half gevulde vial in je toilettas hebt zitten, zou ik mij niet zo zorgen maken.
(Ik zelf heb weleens 2 doosjes met 10 1 ml ampullen Test E uit Turkije meegenomen en als ik > 1 week naar het buitenland moet neem ik het ook gewoon mee.)
kwam zelf terug uit mexico met test e en annavar , komar medewerker of douane keek een keer en lachte vriendelijk . zal ook te maken hebben of het geconstateerd word of niet en wie het doet .
 
  • Like
Waarderingen: 6am
kwam zelf terug uit mexico met test e en annavar , komar medewerker of douane keek een keer en lachte vriendelijk . zal ook te maken hebben of het geconstateerd word of niet en wie het doet .
En de hoeveelheid. Als je 2 ml bij je hebt zal het niet zo'n issue zijn, ik denk dat het meer om 'dealerhoevelheden' gaat (en ik zou het in je ruimbagage in je toilettas doen; eventueel kun je het natuurlijk ook in een andere verpakking doen, enkel verbreek je dan natuurlijk de steriliteit). En je kunt altijd zeggen dat je iets op doktersvoorschrift doet. Ik denk dat de meeste mensen die medicijnen gebruiken ook niet bij iedere vliegreis netjes alle recepten van de arts bijgevoegd hebben.
 
Ik ga niemand iets adviseren en geen garantie geven, maar TRT dosis is 125 mg (0,5 ml) per week. Als je 2 ampullen van 1 ml of een half gevulde vial in je toilettas hebt zitten, zou ik mij niet zo zorgen maken.
(Ik zelf heb weleens 2 doosjes met 10 1 ml ampullen Test E uit Turkije meegenomen en als ik > 1 week naar het buitenland moet neem ik het ook gewoon mee.)
Haalde je dan de naalden/ spuiten daar in de apotheker?
 
Haalde je dan de naalden/ spuiten daar in de apotheker?
Het is niet verboden een naald of spuit bij je te hebben, maar dat had gekund. Overigens heb ik maar een enkele keer gezet in het buitenland, meestal ben ik nog geen week weg dus doe ik het niet. In Turkije had ik AAS gekocht bij de apotheek.
 
Het is niet verboden een naald of spuit bij je te hebben, maar dat had gekund. Overigens heb ik maar een enkele keer gezet in het buitenland, meestal ben ik nog geen week weg dus doe ik het niet. In Turkije had ik AAS gekocht bij de apotheek.
Zou het maar raar vinden om daar om een spuit en naald te gaan, ze kijken mij hier al raar aan :o
 
Zou het maar raar vinden om daar om een spuit en naald te gaan, ze kijken mij hier al raar aan :o
ik stond vorig jaar in de apotheek , moest naalden hebben voor mijn dochters insuline pen . hoorde achter mij daar heb je zon idiote dianabol spuiter heb ff gelachen oordelen doen mensen toch
 
ik stond vorig jaar in de apotheek , moest naalden hebben voor mijn dochters insuline pen . hoorde achter mij daar heb je zon idiote dianabol spuiter heb ff gelachen oordelen doen mensen toch
“Mijn dochter heeft diabetes”, gingen ze wss wel ff moeten slikken :P

Ik ga nu meestal bij zo’n apotheek die wat afgelegen is, daar sta ik vaak alleen voor de kassa. Bij andere vraag ik het met veel zelfvertrouwen om wat te bluffen lol.
 
Ik bestel naalden/spuiten etc. gewoon bij de online apotheek. 1x gevraagd bij de apotheek om BAC-water, maar dat kreeg ik dus mooi niet mee. Alleen op recept. Water???
 
Waarom via een arts? Dat je het vergoed krijgt? Je zou gewoon zelf trt dosis kunnen zetten zonder arts.
Dit dus. Ik heb het zelfde probleem als jou alleen dan zonder ooit AAS gebruikt te hebben. Ook 12 nmol/l. Ook ik werd niet geholpen met de zelfde klachten. Besloten zelf TRT te gaan doen. Uiteindelijk dacht ik: laat ik dan maar eerst beginnen met een kuurtje en dan op een TRT dosis overstappen. Ik kan je zeggen dat ik me nog nooit zo rustig en stabiel heb gevoeld zoals nu. Libido is ook een stuk beter geworden. Ik zou wel goed uitzoeken of je dit wil. Dit is namelijk wel iets wat je in principe de rest van je leven blijft doen en heeft ook dikke impact op je vruchtbaarheid. En er zitten ook nog wat gezondheidsrisico's aan vast. Met name je rode bloedcellen en cholesterol is belangrijk om in de gaten te houden.
 
Maar als je dan eens naar het buitenland wilt, heb je een probleempje.
Zet je toch gewoon een dubbele dosis in je reet? Dan kan je echt wel een week of 3 overbruggen zonder echt klachten te hebebn.
 
Dit dus. Ik heb het zelfde probleem als jou alleen dan zonder ooit AAS gebruikt te hebben. Ook 12 nmol/l. Ook ik werd niet geholpen met de zelfde klachten. Besloten zelf TRT te gaan doen. Uiteindelijk dacht ik: laat ik dan maar eerst beginnen met een kuurtje en dan op een TRT dosis overstappen. Ik kan je zeggen dat ik me nog nooit zo rustig en stabiel heb gevoeld zoals nu. Libido is ook een stuk beter geworden. Ik zou wel goed uitzoeken of je dit wil. Dit is namelijk wel iets wat je in principe de rest van je leven blijft doen en heeft ook dikke impact op je vruchtbaarheid. En er zitten ook nog wat gezondheidsrisico's aan vast. Met name je rode bloedcellen en cholesterol is belangrijk om in de gaten te houden.
Het is iets om te overwegen. Ik lat in November nog eens mijn test checken na dat ik weer een aantal maanden goed heb kunnen trainen. In augustus word ik papa (gelukt in minder dan 1 week "proberen", vriendin was nog geen week gestopt met pil :D) dus vruchtbaarheid zit wel goed zelf met mijn AAS verleden. Qua gezondheidsrisico's ben ik op de hoogte, ik liet on cycle vaak bloed checken. Wat iedere keer gebeurde is mijn HDL die extreem laag is. Ik heb nog nooit, zelf voor ik begon met AAS, een HDL van boven de 40 gehad. On cycle was mijn HDL zelf eens 0 (niet te meten in bloed).
 
Het is iets om te overwegen. Ik lat in November nog eens mijn test checken na dat ik weer een aantal maanden goed heb kunnen trainen. In augustus word ik papa (gelukt in minder dan 1 week "proberen", vriendin was nog geen week gestopt met pil :D) dus vruchtbaarheid zit wel goed zelf met mijn AAS verleden. Qua gezondheidsrisico's ben ik op de hoogte, ik liet on cycle vaak bloed checken. Wat iedere keer gebeurde is mijn HDL die extreem laag is. Ik heb nog nooit, zelf voor ik begon met AAS, een HDL van boven de 40 gehad. On cycle was mijn HDL zelf eens 0 (niet te meten in bloed).

TRT zal je HDL nog verlagen. Ik moet door TRT (+ het zit in de familie / genen) dagelijks een pilletje slikken van mijn arts om mijn goede cholesterol hoger te krijgen.
 
TRT zal je HDL nog verlagen. Ik moet door TRT (+ het zit in de familie / genen) dagelijks een pilletje slikken van mijn arts om mijn goede cholesterol hoger te krijgen.
Welke medicatie is dat dan? Volgens mij wordt enkel LDL verlagende middelen voorgeschreven maar blijkbaar niet?
 
atorstatinec 10 mg, 1x bij avondeten. Ben vorige maand hiermee begonnen dus nog geen idee van de impact op de cholesterol. / https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/12125226/
Dat is een statine hè. Alle statines verhogen het HDL-cholesterol een beetje. Maar dat is niet de reden waarom zou een beschermend effect op hart- en vaatziekten hebben. Dat komt door de LDL-verlaging.
 
Hallo iedereen,

Ik ben een man van bijna 24. Enkele jaren geleden (2017-2018) heb ik iets minder dan een jaar serieus anabolen misbruikt. Ik ben vanwege gezondheidsredenen en andere prioriteiten gestopt. Ook ben ik achteraf tegen de lamp nog gelopen bij de politie (huiszoeking op basis van onderschept pakketje). Ik ben al die jaren blijven trainen (iets minder extreem weliswaar), nu natuurlijk wel wat minder door Corona. Ook ga ik jaarlijks op controle bij de dokter om mijn testosteron te laten checken. Ik had gehoopt dat die terug wat naar boven ging gaan na een aantal jaar, maar helaas is die enkel blijven zakken. In November stond mijn testosteron op 12.10 nmol/l (349 ng/dl), wat volgens de huisarts natuurlijk perfect in orde was. Ik heb dan ook eens naar de androloog van het UZ Gent geweest, waarik voordien al eens was geweest voor mijn gyno tijdens mijn kuur in 2018, hij kent dus mijn voorgeschiedenis. Deze zei me nu dat mijn testosteronwaardes laag blijven omdat ik nog steeds whey en creatine gebruik (LOL), ik heb dus niet meer terug geweest naar zijn follow-up consultatie.

Ik voel toch wel echt de symptomen van lage testosteron; laag libido, weinig energie, moe voelen tijdens de dag, veel minder kracht dan vroeger (een pak minder dan voor ik was begonnen met kuren, terwijl ik nu meer weeg) en ik zie het natuurlijk ook gewoon aan mijn lichaam. Kortom, ik voel me niet zoals een sportende, gezonde man van 24 zou moeten voelen. Ik ben dus nu echt wel serieus aan het overwegen om TRT te beginnen. Ik weet ergens dat het mijn eigen schuld is dat ik in deze situatie zit, maar ik denk ook niet dat ik heel mijn leven moet boeten voor een stommiteit die ik begaan heb tijdens mijn jeugd. Ook wil ik het volledig legaal en onder toezicht doen, aangezien mijn verleden met de politie.

Ik zoek dus naar een TRT dokter in België die me echt kan helpen en me volwaardige TRT wil voorschrijven (injecties, aangezien die farmacologisch de beste opname bieden en de meest stabiele waarden geven). Ik heb al gehoord van Dr. Hertoghe, maar ik hoor dat die behoorlijk duur is. Is er iemand die bij Dr. Hertoghe zit en me een beeld kan geven van de jaarlijkste kost (consultaties, labo en medicijnen). Indien er andere TRT dokters zijn, laat me het gerust weten.

Alvast bedankt!
Hallo misschien ben je ondertussen al geholpen of misch ben je nog op zoek , ik heb 2 jaar moeten zoeken tegen ik werd geholpen ! Ik vindt dit heel erg dat ze zo moeilijk doen maar als je een transgender bent dan is het geen probleem die worden de beste kwaliteit voorgeschreven en opgevolgd en terugbetaald !??? Omdat ze zot zijn mogen ze dat maar wij die het gebruiken om er goed uit te zien dat kan niet e haha omgekeerde wereld ! Je moet dus een afspraak maken bij de endocrinoloog en het slachtoffer en zeggen dat je verkeerd verkeerd was en hulp nodig heeft dat hij u wilt helpen ... zo werd ik geholpen dokter gaan u niet helpen zelf sta je onder u waarden en omdat je er gespierd uitziet geven ze het niet ,tegenwoordig is ook iedereen dokter de goeie zijn moeilijk te vinden succes makker
 
Back
Naar boven