Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

  • Meanwhile wel 16 weken tren runnen???, waarom zou je dat doen en niet gewoon de laatste 8-10 weken het toevoegen?
    Zijn er verstandigere keuzes, zeker weten!

    Maar ik denk dat wovano wel de nodige voorzorgsmaatregelen neemt. Zo laat hij regelmatig zijn bloedwaarden checken doet op korte termijn zelfs mee aan een onderzoek waarbij z’n organen worden gecheckt... als daar iets uit zou komen wat niet goed is zou die ook wel ingrijpen en het is ook niet zo dat hij op 600mg tren e voor 16 weken zit. Hij bouwt dit geleidelijk aan op.
     
    Zijn er verstandigere keuzes, zeker weten!

    Maar ik denk dat wovano wel de nodige voorzorgsmaatregelen neemt. Zo laat hij regelmatig zijn bloedwaarden checken doet op korte termijn zelfs mee aan een onderzoek waarbij z’n organen worden gecheckt... als daar iets uit zou komen wat niet goed is zou die ook wel ingrijpen en het is ook niet zo dat hij op 600mg tren e voor 16 weken zit. Hij bouwt dit geleidelijk aan op.
    Je kan zoveel voorzorgsmaatregelen nemen als je wilt, maar 16 weken tren blijft onnodig toxisch en bovenal niet nodig.
     
    Meanwhile wel 16 weken tren runnen???, waarom zou je dat doen en niet gewoon de laatste 8-10 weken het toevoegen?
    Dit.

    Ik weet nu al alle tegenargumenten waarmee hij dit gaat proberen te rechtvaardigen.

    Je bent volwassen genoeg om je eigen keuzes te maken maar kom niet vertellen dat je verstandiger bent geworden want dan ben je delusional as fuck :roflol:

    Al doe je elke dag een bloedtest, 16 weken tren e is gewoon retarted.

    De laatste 5-6 weken tren acetaat aan het einde van je prep is meer dan genoeg.
     
    Als je aan het einde van een (lange) cruise je bloedwaarden laat checken moet je niet de illusie hebben dat het dan altijd goed is.
    Dat zeg ik ook niet, tren is en blijft een van de meest toxische compounds (zowel mentaal als lichamelijk), toch gebruiken de meeste die hier reageren tren... Wat ik bedoel te zeggen is dat we allemaal wel weten wat wijs en verstandig is. 16 weken is niet nodig, doe je het wel neem dan de nodige voorzorgsmaatregelen en health supps om sides te minimaliseren.
     
    Je kan zoveel voorzorgsmaatregelen nemen als je wilt, maar 16 weken tren blijft onnodig toxisch en bovenal niet nodig.
    Tren in z’n geheel is onnodig toch wordt het door de meeste gebruikt, zowel door jou en mij.
     
    Iedereen die hier reageert gebruikt tren(kuren is sowieso dom). Maar er is wel een flink verschil in tren voor 8 weken of voor 16 weken runnen, zeker omdat het geen klote toevoegt om het zo lang te runnen. En laten we eerlijk zijn, het is nou ook niet zo dat we in het log zitten van één van de meest mentaal stabiele personen van DBB, dat zou ik ook zeker laten meespelen.

    Maar goed, iedereen moet lekker doen wat die wil verder :).
     
    Gelukkig reageren hier weer allemaal mensen die weten wat erbij komt kijken om te pushen tot wedstrijdshape.


    En laten we eerlijk zijn, het is nou ook niet zo dat we in het log zitten van één van de meest mentaal stabiele personen van DBB, dat zou ik ook zeker laten meespelen.
    :roflol:
    Als iemand mentaal niet stabiel is ben jij het kerel. Overal noob vragen stellen in dm's en veel andere leden bijna dagelijks vragen wat ze van mij vinden. Heb je een obsessie met mij ofzo?
     
    De iets gezondere optie (al is dat ook iets om over te discussieren) is de eerst de eerste weken van je prep test en mast draaien. Geen flauw idee hoe jij op tren reageert maar op het bodyfat wat je nu hebt ga je de eerste paar weken van je prep toch niet zoveel zien van de visuele effecten. Zou zelf pas de laatste weken over gaan op ace denk ik, maar als het voor jou werkt dan is het prima I guess. Is nou niet zo alsof 400mg tren zo extreem veel is.

    Ga je de test naar mate de contest eerder bij komt nog verlagen om androgeen de overhand te laten nemen?
     
    De iets gezondere optie (al is dat ook iets om over te discussieren) is de eerst de eerste weken van je prep test en mast draaien. Geen flauw idee hoe jij op tren reageert maar op het bodyfat wat je nu hebt ga je de eerste paar weken van je prep toch niet zoveel zien van de visuele effecten. Zou zelf pas de laatste weken over gaan op ace denk ik, maar als het voor jou werkt dan is het prima I guess. Is nou niet zo alsof 400mg tren zo extreem veel is.

    Ga je de test naar mate de contest eerder bij komt nog verlagen om androgeen de overhand te laten nemen?
    Ja mogelijk verlaag ik de test nog wat richting het einde, maar dat weet ik nog niet zeker. Vorig jaar heb ik het op dezelfde manier aangepakt en zo een hele goede shape neergezet. Verder geen last gehad van bijwerkingen. Daarom ga ik het nu op dezelfde manier aanpakken.
     
    Gelukkig reageren hier weer allemaal mensen die weten wat erbij komt kijken om te pushen tot wedstrijdshape.



    :roflol:
    Als iemand mentaal niet stabiel is ben jij het kerel. Overal noob vragen stellen in dm's en veel andere leden bijna dagelijks vragen wat ze van mij vinden. Heb je een obsessie met mij ofzo?
    Haha is goed man:roflol:

    Gelukkig ben je deze bulk niet te vet geworden, succes met je prep!!!

    PS er bestaan zelfs toto´s en app groepen over jou wat voor een grote mongool je bent:roflol:, ik ben alleen degene die alles recht in je waterhoofd zegt
     
    De iets gezondere optie (al is dat ook iets om over te discussieren) is de eerst de eerste weken van je prep test en mast draaien. Geen flauw idee hoe jij op tren reageert maar op het bodyfat wat je nu hebt ga je de eerste paar weken van je prep toch niet zoveel zien van de visuele effecten. Zou zelf pas de laatste weken over gaan op ace denk ik, maar als het voor jou werkt dan is het prima I guess. Is nou niet zo alsof 400mg tren zo extreem veel is.

    Ga je de test naar mate de contest eerder bij komt nog verlagen om androgeen de overhand te laten nemen?
    Zijn zoveel manieren die wat jou noemt is er inderdaad een van.

    Vele gaan ook vanuit een bulk cycle gelijk door naar een contest prep cycle en draaien de eerste weken boldenone of nandrolone door tot 10 - 12 weken uit en switchen daarna over naar tren/mast. Wat hier niet zo healthy aan is, is dat je soms wel 24 weken aan het blasten bent.

    Vele gebruiken de eerste weken ook een combi van primo en mast en gaan 8-10 weken uit tren hieraan toevoegen.

    Als je van de meeste bekende(re) coaches moet uitgaan zijn ze allemaal onnozel. Ik zie toch veel voorkomen dat tren 12 weken of langer erin zit en wordt opgebouwd... dan hangt het er nog vanaf hoeveel wedstrijden er worden gedraaid.
     
    Is deze prep voor een wedstrijd of deze forum contest
     
    • Like
    Waarderingen: Apv
    PS er bestaan zelfs toto´s en app groepen over jou wat voor een grote mongool je bent:roflol:, ik ben alleen degene die alles recht in je waterhoofd zegt
    Allemaal jaloezie en afgunst. Is geen andere reden waarom je als volwassen persoon zo druk wil zijn met het leven van een ander.
    Is deze prep voor een wedstrijd of deze forum contest
    Voor hopelijk de hercules cup in november.
     
    dus als ik het goed begrijp ben je dedicated als je 8-12 weken tren doet, maar een ongelooflijke retard als je het 4 weken langer doet.

    top, ben ik weer up to date
    Haal eens wat vet uit je ogen bolle
     
    Back
    Naar boven