XXL Nutrition

Covid 19 vaccinatie krijgen tijdens kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wim1980

Novice
Lid geworden
6 feb 2018
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
24%
Beste allemaal,
Ik ben in een kuur maar ik ben nu ook opgeroepen voor een vaccinatie die ik eigelijk wel wil nemen,
zijn er hier al mensen die ook al het vaccine gekregen hebben tijdens de kuur?
Ik vraag me of of het wel kan....
 
Nee man kan niet
 
Je spuit je vol met chemicaliën waarvan je niet eens weet wat het is maar een vaccin er bij kan niet

Snap je

nee oke ik ook niet
Niet iedereen kan sarcasme lezen, zeker nieuwe leden niet, snap je
 
Ja heb t nagevraagd, kan gemixt worden met Stromba, wel goed schudden voor gebruik :)

happy episode 12 GIF
 
Beste allemaal,
Ik ben in een kuur maar ik ben nu ook opgeroepen voor een vaccinatie die ik eigelijk wel wil nemen,
zijn er hier al mensen die ook al het vaccine gekregen hebben tijdens de kuur?
Ik vraag me of of het wel kan....
Mocht dit wel een serieuze vraag zijn: ja, het kan. Kuren is geen contra-indicatie (geen absolute en ook geen relatieve) volgens dit document, maar ik ben geen arts, dat wil ik er wel bij gezegd hebben als disclaimer: https://corona.nhg.org/covid19-vaccinatie/contra-indicaties-covid-19-vaccinatie
Bij twijfel zou ik de vraag voorleggen aan je huisarts.
 
Laatst bewerkt:
Heb het tijdens een blast gedaan, zonder dood te gaan.
 
Mocht dit wel een serieuze vraag zijn: ja, het kan. Kuren is geen contra-indicatie (geen absolute en ook geen relatieve) volgens dit document, maar ik ben geen arts, dat wil ik er wel bij gezegd hebben als disclaimer: https://corona.nhg.org/covid19-vaccinatie/contra-indicaties-covid-19-vaccinatie
Bij twijfel zou ik de vraag voorleggen aan je huisarts.
In België moeten we gevaccineerd zijn
Wille wij naar festivals kunnen gaan
Als hier nog mensen zijn dat kuren en toch gevaccineerd zijn .......geef maar een gil .....dan ben ik nog meer gerust dat het save is ..........
Alles voor meer vrijheid te krijgen ....ik heb gvd al genoeg in mijn kot gezeten
 
In België moeten we gevaccineerd zijn
Wille wij naar festivals kunnen gaan
Als hier nog mensen zijn dat kuren en toch gevaccineerd zijn .......geef maar een gil .....dan ben ik nog meer gerust dat het save is ..........
Alles voor meer vrijheid te krijgen ....ik heb gvd al genoeg in mijn kot gezeten
mucci is gevaccineerd.
 
Inderdaad, na de tweede prik wat hoofdpijn maar daarnaast zonder problemen.
En jij zit ook aan 1 of andere steroïde kuur?
Toppie dan zal ik uiteindelijk mijn vaccin ook halen de 19de

Dan weet ik dat het zorgeloos kan
 
Moet ik dan vooraf goed schudden dat alle vloeistof goed mengt in de spuit ?😜😂
 
Damn en ik me maar zorgen maken om het roken, wilde daar een week mee kappen voor het inenten.
 
In België moeten we gevaccineerd zijn
Wille wij naar festivals kunnen gaan
Als hier nog mensen zijn dat kuren en toch gevaccineerd zijn .......geef maar een gil .....dan ben ik nog meer gerust dat het save is ..........
Alles voor meer vrijheid te krijgen ....ik heb gvd al genoeg in mijn kot gezeten

braaf schaapje
 
Back
Naar boven