MuscleMeat

IJZERPRAAT - Gym Athlete's nieuwe podcast!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In deze aflevering praten we over hoe jij je achterliggende spiergroep vooruit kan helpen! en natuurlijk wat zijn onze ervaringen, wat zijn onze achterliggende spiergroepen en hoe hebben wij deze zodanig getraind dat ze weer bij lopen?!

 
Beste mensen vandaag een special over BILLEN/GLUTES Wat is dan beter dan een Gym Athlete ( met mooie billen) in de show die alles kan vertellen over de Gluteus maximus (BILLEN!) Want.. elke vrouw wil een mooie bilpartjj, hoe train je die, wat is realistisch en wat moet je vooral niet doen en denken?!

 
Beste mensen vandaag weer een nieuwe motiverende "IJZERPRAAT" vol humor en natuurlijk de beste tips! Met in deze aflevering het onderwerp " GAINEN op een BUDGET.. Want wie denkt dat je 3x per dag dure shakes en prepped sportmeals moet kopen heeft het duidelijk mis!

 
Beste kijkers, welkom bij de vierde motiverende "IJZERSESSIES" In deze uitzending hebben we Kitty op bezoek in de Gym Athlete sportschool. Je leert Kitty kennen in het interview ook krijg je een verrassend feitje te horen over de favoriete spiergroep van Kitty... ' * hint geen billen of benen?! nu je weet wie deze Dame is... is het tijd voor de show: de motiverende keiharde sicke rug training, laat je motiveren, enjoy en LET'S GO... want.. TRAINEN = GAINEN!

 
Met in deze aflevering het onderwerp FITNESS MYTHES / BRO SCIENCE. Want wie kent het niet: je bent lekker aan het trainen in de gym, en je hoort een groepje fitboys/girls kletsen en discussiëren over hoe je iets het beste aanpakt? bijvoorbeeld ""meer herhalingen = voor droog te trainen? ... FOUT! kijk dus snel de nieuwe aflevering waarin wij veel gehoorde verhalen ontkrachten en jou vooruit helpen om je gains zo snel mogelijk te halen.

 
Beste mensen welkom bij alweer de veertiende aflevering van "IJZERPRAAT" vol humor en natuurlijk de beste tips! We beginnen de aflevering met slechte humor en onlyfans praat. Na de onzin gaan we lekker verder met een onderwerp die veel mensen liever vermijden; CARDIO. Ben je benieuwd hoe vaak wij cardio doen? Welke voordelen dit heeft en wat voor soort cardio wij het liefste doen? Blijf dan kijken!!

 
Beste mensen welkom bij alweer de 15e aflevering van de humorisische en motiverende fitness talkshow "IJZERPRAAT"! Met in deze aflevering "gekke trainingen". want wie kent het niet die ene training waar je altijd trots over terugpraat in de gym, die ene keer toen je een personal record zetten en zwaarder tilde als ooit tevoren?!

 
Goed bezig! Er zijn maar weinig nederlandstalige fitness/bodybuilding podcast beschrikbaar! Ik ben fan. Ga zo door! :D
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Goed bezig! Er zijn maar weinig nederlandstalige fitness/bodybuilding podcast beschrikbaar! Ik ben fan. Ga zo door! :D
Heee ELTraint, super leuk om te horen! Mocht je suggesties/ feedback hebben horen we het graag hoor :cool:!
 
Beste mensen welkom bij alweer de 16e aflevering van de humoristische en motiverende fitnessshow van "IJZERPRAAT! gehost door en met onze eigen Gym Athlete KITTY ! Met in deze aflevering het onderwerp KOOLHYDRATEN ! Want je leest en hoort van alles, over de juiste verhouding tussen koolhydraten, vetten, eiwitten, en vooral wanneer je ze niet moet nemen. want zijn koolhydraten zo gevaarlijk om af te vallen ? moet je ze mijden of juist omarmen in je schema?!

 
Ik zit eens even te luisteren voor de gein, maar wat zit die mevrouw allemaal te raaskallen joh
slechte suikers, goede suikers
suiker breekt je spieren af
trage suikers blijven op je buik plakken
ik scheur m'n spieren tijdens het trainen en in plaats van m'n cardio om vet te verbranden pak ik dan m'n koolhydraten om m'n spieren echt te vullen. En dat is ook wel een tip voor billen
brood in het broodrooster en dan gaan de koolhydraten eruit

het is echt wel een prestatie om zoveel broscience in zo'n kort filmpje te krijgen
 
Ik zit eens even te luisteren voor de gein, maar wat zit die mevrouw allemaal te raaskallen joh
slechte suikers, goede suikers
suiker breekt je spieren af
trage suikers blijven op je buik plakken
ik scheur m'n spieren tijdens het trainen en in plaats van m'n cardio om vet te verbranden pak ik dan m'n koolhydraten om m'n spieren echt te vullen. En dat is ook wel een tip voor billen
brood in het broodrooster en dan gaan de koolhydraten eruit

het is echt wel een prestatie om zoveel broscience in zo'n kort filmpje te krijgen
Verdomme, heb ik net dextro intra-WO genomen, al m'n spieren weer afgebroken. :(
 
Goed bezig! Er zijn maar weinig nederlandstalige fitness/bodybuilding podcast beschrikbaar! Ik ben fan. Ga zo door! :D
Toen ik dit zag dacht ik van AH leuk een podcast over trainen en bodybuilding ala wat Jeffrey Suijkerbuijk of Jonathan Salm.
Maar door een aantal heen geskipt te hebben, had ik meer zoiets zulke praat hoorde je wel eens in de kleedkamers en dacht je van
Lekker laten gaan. :o
 
Ik zit eens even te luisteren voor de gein, maar wat zit die mevrouw allemaal te raaskallen joh
slechte suikers, goede suikers
suiker breekt je spieren af
trage suikers blijven op je buik plakken
ik scheur m'n spieren tijdens het trainen en in plaats van m'n cardio om vet te verbranden pak ik dan m'n koolhydraten om m'n spieren echt te vullen. En dat is ook wel een tip voor billen
brood in het broodrooster en dan gaan de koolhydraten eruit

het is echt wel een prestatie om zoveel broscience in zo'n kort filmpje te krijgen
Olla olla, Ja ik denk dat ze met slechte en goede suikers het verschil bedoeld tussen verwerkt/ geraffineerde suiker in bijv snoep vs suiker (fructose) uit/ MET fruit (vitaminen vezels etc). Komt niet helemaal lekker over.
GI wordt wat lager als je brood toast, maar over het noemenswaardig is...

Verdomme, heb ik net dextro intra-WO genomen, al m'n spieren weer afgebroken. :(
Heb je voor niks getraind dat is wel jammer hoor!

Toen ik dit zag dacht ik van AH leuk een podcast over trainen en bodybuilding ala wat Jeffrey Suijkerbuijk of Jonathan Salm.
Maar door een aantal heen geskipt te hebben, had ik meer zoiets zulke praat hoorde je wel eens in de kleedkamers en dacht je van
Lekker laten gaan. :o

Ahh jammer man.

Maar mochten jullie het nu wat lijken dan kom je een keertje langs om samen te trainen en een IJZERSESSIES en IJZERPRAAT te maken, het is altijd gezellig en jullie kennis is van harte welkom.
 
Back
Naar boven