AndroidHealthClinic

Contest Log De lat(s) hoog leggen

Bezoekers in dit topic

Doel je op long covid?
een tijdje geleden kwamen hier op het nieuws regelmatig beelden van mensen met allemaal littekenweefsel in de longen veroorzaakt door een immuunsysteem reactie tgv COVID, leek net op rokerslongen. Kan aanslepende vermoeidheid enz. wel eventueel verklaren...
 
een tijdje geleden kwamen hier op het nieuws regelmatig beelden van mensen met allemaal littekenweefsel in de longen veroorzaakt door een immuunsysteem reactie tgv COVID, leek net op rokerslongen. Kan aanslepende vermoeidheid enz. wel eventueel verklaren...
I know. 'Long covid' duidt op 'lang' maar toevalligerwijs heeft het ook betrekking op longen, die lange nasleep.

Shadow Project had het sowieso erger te pakken dan veel mensen, zelfs dan veel ouderen. Bij veel gezondere jongeren valt het mee, maar hier in de gym ook een jonge gast die echt weken uit de running was , 10 kg afgevallen en na maanden nog last had. Lijkt echt compleet willekeurig bij wie dat gebeurt. Natuurlijk zullen ouderen, mensen met een zwakker immuunsysteem en/of onderliggend lijden doorgaans zwaarder getroffen worden, maar sommige gezonde jongeren worden ook zwaar getroffen met nasleep.
 
Laatst bewerkt:
Gaat lekker pik

hard bezig

goed tren

easy squats

easy money

polska gora
 
0DBA0FCE-8AD0-47A0-839B-C9B482AB1AD4.jpeg
 
Wow zomaar activiteit in mn dagboek, wat lief. Heelmaal gemist.
Gaat lekker pik

hard bezig

goed tren

easy squats

easy money

polska gora
KURWA MAC
Covid 1-0 Shadow Project
Pretty much :roflol:
Ik haat banan
Beste ga je zelf ook gewoon weer loggen
Idd Brokito
Nah ben mini mier en ecto
reiger.
Je kuiten wel de rest is behoorlijk buff 💪
Lief
 
Wanneer gaan we weer eens onzeker doen in Ironhouse?
 
Voor de leuk weer eens een zielige training loggen ter jullie entertainment

Ochtendgewicht: 108 kg aan slap hangende dikzakkigheid.
Trainingstijd: Geen flauw idee, 1.5 uur ofzo

Voor het eerst sinds tijden weer eens sumo deadlift gedaan, was ezpzlemonsqueezy, wilde niet te gek doen.
Bench dacht ik eens kijken waar dat zo'nbeetje staat met het schrikbarende lage volume dat ik draai, +-15% kwijt op mijn max dus :clown:

#Sumo deadlift
70 x 5
120 x 4
170 x 3 x 3

#Benchpress
70 x 5
100 x 3
120 x 2
135
150
160
140 x 4 x 2

#Unilateral lat pulldown
20 x 10
35 x 10 x 3

#triceps extension w/ straight bar, home
35 x 12 x 3

Nu ga ik weer terug huilen in een hoekje. Doei.
 
15% kwijt valt nog best mee gezien coronie en croes
Ja true maar 25 kg klinkt wel als veel. Ga per deze week mn cruise dosering verdubbelen naar 2x210 mg per week. Niet meer echt cruisen dus, misschien dat dit wat bijdraagt aan herstel of iets. Nooit geschoten is altijd mis. Moet misschien ook maar ff consequent gaan cutten zodat ik in ieder geval beetje shredded kan worden ipv een dikke harige aap. Zolang ik wat trainingsprikkel geef zal ik niet veel extra massa verliezen.
 
Kracht gaat altijd een stuk sneller achteruit dan massa. Waarom is dat eigenlijk?
 
Alles onder de gram is cruisen toch
Natty toch?
Kracht gaat altijd een stuk sneller achteruit dan massa. Waarom is dat eigenlijk?
Neuromotorische aansturing is een stuk sneller aan te leren en dus ook weer kwijt te raken. Als je iets goed wilt leren moet je het vaak doen, doe je het een tijdje niet, raak je het ook weer een sneller kwijt. Spiermassa zitten een aantal flink complexe fysiologische processen achter die wat trager gaan.
 
Natty toch?

Neuromotorische aansturing is een stuk sneller aan te leren en dus ook weer kwijt te raken. Als je iets goed wilt leren moet je het vaak doen, doe je het een tijdje niet, raak je het ook weer een sneller kwijt. Spiermassa zitten een aantal flink complexe fysiologische processen achter die wat trager gaan.
Zoiets dacht ik al, maar als ik 2 jaar niet op een fiets heb gezeten kan ik nog steeds prima fietsen, terwijl je spiermassa na 2 jaar nietsdoen wel voor een groot deel is afgenomen. Of betreft fietsen meer dan alleen neuromotorische aansturing?
 
Back
Naar boven