Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2021 (1 bezoeker)

(ALLEEN STEMMEN ALS JE VAN PLAN BENT DEEL TE NEMEN) Foto's insturen op...


  • Totaal stemmers
    12

Bezoekers in dit topic

Ik doe mee

shades of blue GIF
 
Ik heb besloten om toch mee te doen dit jaar! Vooral omdat er een aparte categorie voor "beste transformatie" is en ik heb een stok achter de deur nodig om flink veel vet te verliezen (en massa te bouwen).
 
wovano Zijn alleen cut-logs toegestaan in deze contest? Nu de sportscholen weer open gaan lijkt mij een lean-bulk log wel wat, want ik heb weinig vet te verliezen, maar vooral spiermassa te winnen.
 
Laatst bewerkt:
wovano Zijn alleen cut-logs toegestaan in deze contest? Nu de sportscholen weer open gaan lijkt mij een lean-bulk log wel wat, want ik heb weinig vet te verliezen, maar vooral spiermassa te winnen.
Op het einde worden twee prijzen uitgereikt; één prijs voor de beste transformatie en één prijs voor het beste fysiek. Op het einde zijn er dus twee stemrondes.
Goede transformatie neerzetten of het beste fysiek en de prijs is voor jou
 
wovano Zijn alleen cut-logs toegestaan in deze contest? Nu de sportscholen weer open gaan lijkt mij een lean-bulk log wel wat, want ik heb weinig vet te verliezen, maar vooral spiermassa te winnen.
Nee hoor, het gaat uiteindelijk om het beste fysiek en de beste transformatie. Welke weg jij bewandelt om daartoe te komen is helemaal vrij.
 
Dit klinkt leuk en toegankelijk. Lijkt me wel leuk eigenlijk! Ik snap de regels, maar ik lees dit nu pas... Ik heb wel een paar fotootjes van een maand terug... jammer dan! Als ik mee doe maak ik morgen foto's. Moet je hoofd erop? Want dat vind ik mooier, maar ik blijf misschien liever anoniem nog. Yo!
 
Dit klinkt leuk en toegankelijk. Lijkt me wel leuk eigenlijk! Ik snap de regels, maar ik lees dit nu pas... Ik heb wel een paar fotootjes van een maand terug... jammer dan! Als ik mee doe maak ik morgen foto's. Moet je hoofd erop? Want dat vind ik mooier, maar ik blijf misschien liever anoniem nog. Yo!
Je kan zeker nog deelnemen! Als je je hoofd liever niet erop hebt is dat geen probleem. Voor transformatie moet er dan wel een briefje met de datum erbij. En bij de eindfoto's in beide gevallen (indien niet met gezicht) een briefje erbij met dbb contest 2021.
 
Als je pas over een maand gaat beginnen met cutten ben je al wel wat aan de late kant (m.b.t deze challenge)
Ik begin in maart om er in juni goed bij te staan
Ja ik ook mee bezig vanaf maart inderdaad zie mn cut log voor vooruitgang:)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je kan zeker nog deelnemen! Als je je hoofd liever niet erop hebt is dat geen probleem. Voor transformatie moet er dan wel een briefje met de datum erbij. En bij de eindfoto's in beide gevallen (indien niet met gezicht) een briefje erbij met dbb contest 2021.
Thanks!
 
Hallo,
Kan ik ook meedoen?
Ben nog maar recentelijk lid, maar dit lijkt me wel leuk om een log bij te houden aangezien ik ook de sap cup wil gaan doen december 2021!
 
Hallo,
Kan ik ook meedoen?
Ben nog maar recentelijk lid, maar dit lijkt me wel leuk om een log bij te houden aangezien ik ook de sap cup wil gaan doen december 2021!
Lees de openingspost even
 
Hallo,
Kan ik ook meedoen?
Ben nog maar recentelijk lid, maar dit lijkt me wel leuk om een log bij te houden aangezien ik ook de sap cup wil gaan doen december 2021!
Lees de openingspost even
Klopt, daar staat aan welke eisen je moet voldoen. Helaas voldoe je niet aan de eisen. Wie weet volgend jaar beter!
 
Blijft vermakelijk om in zo'n contest op DBB te zien staan "eerlijkheid". Als er iets arbitrair is op DBB dan zijn het wel de contests :roflol:

Maar zal ik mee doen, gewoon omdat het kan? :D

Skatermarvin doe jij ook weer mee?
wovano is er ergens een deelnemerslijstje?
 
Blijft vermakelijk om in zo'n contest op DBB te zien staan "eerlijkheid". Als er iets arbitrair is op DBB dan zijn het wel de contests :roflol:

Maar zal ik mee doen, gewoon omdat het kan? :D

Skatermarvin doe jij ook weer mee?
wovano is er ergens een deelnemerslijstje?
Aan de logs kun je zien wie er allemaal meedoen. Ik vind dat Skatermarvin ook mee moet doen. :D
 
Ja ik ook mee bezig vanaf maart inderdaad zie mn cut log voor vooruitgang:)
Ga jij nog meedoen?:)
 
Ga jij nog meedoen?:)
Hi, sorrie ging ik nog laten weten, nee ik kreeg onwijs veel last van mn blessure. Dan heb ik alleen nog energie voor training. Dan passen dit soort dingen er niet bij. Maar ik train wel kneiterhard door met 100% toeweiding aan trainen en eten. Dus ik heb besloten wel de resultaten te delen, want dit forum helpt een hoop en dat is leuk :). Ik mik op atletisch met 11% bf. Hopen dat t lukt. Succes met de contest mensen!!
 
Blijft vermakelijk om in zo'n contest op DBB te zien staan "eerlijkheid". Als er iets arbitrair is op DBB dan zijn het wel de contests :roflol:

Maar zal ik mee doen, gewoon omdat het kan? :D

Skatermarvin doe jij ook weer mee?
wovano is er ergens een deelnemerslijstje?
Hmm, iemand moet voor die plaatsen gaan net buiten het podium, maar zou ik er met mijn huidige leefstijl überhaupt iets van kunnen maken?
Aan de logs kun je zien wie er allemaal meedoen. Ik vind dat Skatermarvin ook mee moet doen. :D
Hmm, tot wanneer kun je ook alweer inschrijven. Ga toch eind augustus op vakantie..
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven