Fitness Seller

Hulp m.b.t. 2e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ketonatus

Novice
Lid geworden
17 aug 2020
Berichten
28
Waardering
5
Lengte
1m80
Vetpercentage
11%
Beste mensen,

Ik ben bezig met het opstellen van een 2e kuur nu de gyms weer geopend zijn en ik niet met minimalistische middelen hoef te sporten. Voorheen heb ik één test e met 500mg/week (2x p/w prikken) kuur gedaan waar ik redelijk prima vooruit op ging. Gelukkig een groot deel van de spiermassa weten te behouden, zelfs door corona heen met minimale apparatuur. Nu ben ik op zoek naar een iets geadvanceerdere cycle dus heb ik meerdere opties bekenen. Ik blijf graag bij test e als basis omdat ik hier nauwelijks side mee ervaarden.

Doel: Massa & kracht winst, liefst lean bulking

Opties:

1. Test e (350mg)+ boldenon (600mg) voor een periode van 12 weken (+ nakuur)
2. Test e (5-600mg, 12 weken) + turinabol kick-start (50mg/dag voor 4 weken) (+ nakuur)
3. Test e (5-600mg, 12 weken) + dianabol kick-start (50mg/dag voor 4 weken) (+ nakuur)
4. Misschien enkel test e maar een hogere dosis t.o.v. van 1e kuur.

Optie 1 lijkt me interessant, maar duur t.o.v. andere mogelijkheden. Optie 2 en 3 heb ik veel over gelezen, en de hoge mogelijkheid op vocht retentie, vooral met dianabol. Optie 4 is de makkelijke weg, echter maak ik dan alsnog niet de stap om nieuwe mogelijkheden uit te proberen wat alleen uitgesteld wordt hiermee.

Wat stellen jullie voor/hebben jullie feedback over wat ik voorstel? Ik sta overal voor open!

Bedankt!
 
Van 500mg naar 1g als 2e cycle of orals erbij, waarom?

Je ging goed op 500mg? Up naar 600 of 700mg. Dat een cycle 'geavanceerder' is in jouw ogen door meer middelen toe te voegen, maakt het niet per se effectiever. Je kunt waarschijnlijk nog genoeg op test (only) gainen dus ik zou wachten met extra middelen.

Hopelijk kun je hier wat mee
 
Als je met 500 mg test goed ging, waarom dan nu een meer "geavanceerde" cycle?
Goed en tevreden wil ik hier onderscheiden, ik kwam redelijk aan, alleen niet spectaculair veel (boven natty maar niet veel). Dit kan natuurlijk aan mijn voeding en training liggen, alleen ik was 24/7 bezig met voeding etc om het te verbeteren, dus ik hoop dat dat het geval niet was!
Daarnaast ben ik ook simpelweg zeer geïnteresseerd in proberen.
 
Van 500mg naar 1g als 2e cycle of orals erbij, waarom?

Je ging goed op 500mg? Up naar 600 of 700mg. Dat een cycle 'geavanceerder' is in jouw ogen door meer middelen toe te voegen, maakt het niet per se effectiever. Je kunt waarschijnlijk nog genoeg op test (only) gainen dus ik zou wachten met extra middelen.

Hopelijk kun je hier wat mee
de stap van 500mg naar 1g kwam vanuit mijn dealer (hij probeert niet simpelweg meer te verkopen, meerdere uren aan advies gekregen in gesprekswisselingen, alleen zijn verleden met aas doet hem misschien makkelijker kijken naar deze overstap).

Oke, dat snap ik volledig. Daarom heb ik optie 4 er tussen gehouden want dat lijkt mij ook nog vrij verstandig inderdaad. Bedankt voor de reactie!
 
de stap van 500mg naar 1g kwam vanuit mijn dealer (hij probeert niet simpelweg meer te verkopen, meerdere uren aan advies gekregen in gesprekswisselingen, alleen zijn verleden met aas doet hem misschien makkelijker kijken naar deze overstap).
Geloof je dit zelf? Een dealer heeft maar bij 1 ding baat en dat is geld
 
Geloof je dit zelf? Een dealer heeft maar bij 1 ding baat en dat is geld
Kan inderdaad waar zijn, maar hij heeft voorheen 3x mij geweigerd te leveren omdat ik voor andere wou bestellen welke nog niet klaar waren voor AAS. Vandaar dat ik daar nog een beetje aan vast houd haha.
 
Ik zou in elk geval orals achterwege laten. De voordelen wegen wat mij betreft niet op tegen de sides in een off season. Als je per se iets erbij wil zou ik gaan voor 500 test e/200 deca per week. Zijn de twee beste middelen om massa mee te bouwen.
Die afweging houdt mij ook redelijk terug inderdaad, misschien toch verstandig om mijn lever voor zo lang het kan niet te belasten. Uit nieuwsgierigheid, trek je de 200 deca p/w door voor de volledige kuur of enkel op het begin? Ik laat deze optie voorlopig nog wel achterwegen denk ik. Bedankt voor je reactie!
 
Die afweging houdt mij ook redelijk terug inderdaad, misschien toch verstandig om mijn lever voor zo lang het kan niet te belasten. Uit nieuwsgierigheid, trek je de 200 deca p/w door voor de volledige kuur of enkel op het begin? Ik laat deze optie voorlopig nog wel achterwegen denk ik. Bedankt voor je reactie!
Ik zal tot week 10 de deca doortrekken, en de test tot week 12. Weet niet hoe wovano hier over denkt :)
 
Oke, heel erg bedankt allen voor de informatie! test deca zou ik mogelijk voor de toekomst onthouden, voorlopig blijf ik bij de basics met een verhoging in test-e t.o.v. mijn eerste kuur.

Geniet van het mooie weer!
 
Oke, heel erg bedankt allen voor de informatie! test deca zou ik mogelijk voor de toekomst onthouden, voorlopig blijf ik bij de basics met een verhoging in test-e t.o.v. mijn eerste kuur.

Geniet van het mooie weer!
wat werk je aan kcal weg ?
 
Ik zou het bij nog een keer Test E only houden, maar Test + Mast is ook wel een leuke cycle. NPP kan ook (doe ik zelf nu voor het eerst dus kan nog niet uit ervaring spreken).
 
ik zou persoonlijk voor test bold gaan vanwege weinig vocht en drogere look. maar nandrolon kan ook.
 
ik zou persoonlijk voor test bold gaan vanwege weinig vocht en drogere look. maar nandrolon kan ook.
Npp geeft toch juist ook weinig waterretentie.
 
Npp geeft toch juist ook weinig waterretentie.
word van gezegt maar de look zal niet zo droog zijn als bij bold. maar ik weet niet precies of dat belangrijk is voor TS.
 
Back
Naar boven