Fitness Seller

Contest Log Spek & Bones (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kleine hamstring blessure dat is minder dus deze week even geen benen meer trainen.

Wel 130 dubbel overhand deadlift pr.
Beetje rug gedaan maar ook mee gestopt om morgen gewoon een goeie sessie neer te zetten. Ag ja 2 dagen 3 uurtjes slaap na je nachtdienst werkt ook niet echt dus dat doe ik niet meer.

1500 basic fit cardio sessie gaat wel door. Weekend goed beginnen ✔

probeer toch wel je slaap te pakken maatje. Is veel waard.
 
Goeie call om gisteren niet door te trainen. Lekkere sessie achter de rug. Weet dat de ohp niet in die contest zit maar goed. Wel een pr gezet 65kg. Sorry geen filmpje was behoorlijk druk dus dan durf ik dat niet 🤡🤡.

70 heb ik bijna in de pocket. Sommige namen kloppen niet bij de oefeningen maar goed. Morgen weer bankdrukken 💪🔥. Arnoldpress deed ik als laatste niet eerste oefening. Moet nu toch echt even wat aan mijn voeding doen als in kcal tellen. Vanavond nog uur cardio @ basic fit en dan is het mooi geweest challas

Screenshot_20210525-150551_Strong.jpg

Screenshot_20210525-150608_Strong.jpg




Track

 
Maandag weer naar de gym komt ook goed uit. Alleen bij mij kan het in mijn hamstring schieten tijdens het fucking bankdrukken gvd. Een brok ellende ben ik



Screenshot_20210526-081743_Strong.jpg


20210526_073209.jpg
 
Dik uur warming up gedaan thuis. Was dus gewoon een kramp wat ik gisteren had gelukkig en geen verrekking. Gisteren nog laten masseren door de moeder van Steks 😊🤡. Vanmiddag 50km fietsen op het programma en 5km lopen als cardio.

Screenshot_20210527-102507_Strong.jpg
 
Aparte techniek voor een OHP, maar ziet er lekker soepel uit, diep zat ook, geen twijfel.
Maandag weer ohp of zondag mocht ik er vroeg weer zijn of misschien zaterdag als ik een gym kan vinden whut
 
Dik uur warming up gedaan thuis. Was dus gewoon een kramp wat ik gisteren had gelukkig en geen verrekking. Gisteren nog laten masseren door de moeder van Steks 😊🤡. Vanmiddag 50km fietsen op het programma en 5km lopen als cardio.

Bekijk bijlage 528890
Heeft ze je ook een kusje gegeven op de zere plek?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven