AndroidHealthClinic

advies gevraagd voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bram92

Cool Novice
Lid geworden
25 mei 2021
Berichten
35
Waardering
30
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
26%
Goedenavond heren en dames

ik ben nieuw op dit forum zit er wel al een tijdje te lezen maar ik dacht het is tijd om even een topic aan te maken

ik ben bram ik werk als cv servicemonteur en heb 8 jaar geleden veel getraind in de sportschool nu zijn we een tijd verder en wil ik graag weer wat aan mijn lichaam doen

toen ik nog 4 5 dagen in de week trainde woog ik 75 kg zonder vet ( percentage weet ik niet )

nu een tijdje terug woog ik 83kg met een vierkante rug en een klein buikje en heb ik besloten nu echt wat te gaan veranderen

ik ben tot nu toe 3kg afgevallen zonder sporten niks

maar ik ben nu 1 week bezig thuis trainen met dumbells trainingsbankje etc heb nog niet heel veel apperatuur maar ga binnenkort een halterset met 100kg kopen bench pres curl stang

Ik heb vervolgens een bestelling gedaan bij body fit
whey eiwit
en 7 days dieet ik ben daar nu 3 dagen mee bezig en het bevalt redelijk heb behoorlijk honger en dat is ook niet gek met zoveel te kort is maar rond de 1000 callorieen dus ik heb toegevoegd 100 gram gerookte zalm en light sandwichspread bieslook en 1 plak kaas anders zijn die pannenkoeken echt niet te eten
overigens drink ik er 1 eiwit shake bij per dag en 2 appels en 200 gram groentes

ook heb ik een bestelling gedaan bij muscle meat

2.5kg broccili
2.5kg bloemkool
2.5kg aardappelblokjes en 2.5kg zoete aardappelblokjes
1 kg cordon bleu
1kg kipfilet schnitzel
en 10x 200 gram kipfilet om te proberen
en light mayonaise en ketchup

nu heb ik voor mezelf even een schema gemaakt hoe het ongeveer per dag zal moeten worden beleg in de middag zal verschillen en ik denk dat 5 boterhammen nog te weinig is ook wil ik nu 4 dagen in de week trainen voor spiermassa en afvallen tegelijk