Fitness Seller

Mijn eerste kuur starten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hoeft toch niet per se elke spiergroep 2x per week te trainen? Dat is bullshit.
10-20 sets per spiergroep per week is optimaal voor spiergroei. Ik zou sowieso je weak points 2x per week pakken. Ik merk aanzienlijk veel verschil als ik minimaal 20 sets per spiergroep hanteer. En met roids herstel je veel sneller, dus dan zou ik sowieso zoveel mogelijk volume hanteren als je kan. Volume is altijd de belangrijkste factor als het gaat om hypertrofie.
 
10-20 sets per spiergroep per week is optimaal voor spiergroei. Ik zou sowieso je weak points 2x per week pakken. Ik merk aanzienlijk veel verschil als ik minimaal 20 sets per spiergroep hanteer. En met roids herstel je veel sneller, dus dan zou ik sowieso zoveel mogelijk volume hanteren als je kan. Volume is altijd de belangrijkste factor als het gaat om hypertrofie.

Wat bedoel je precies met 10-20 sets? Werksets? Faalsets? Pompsets? Altijd lastig dit soort nuances.
 
Wat bedoel je precies met 10-20 sets? Werksets? Faalsets? Pompsets? Altijd lastig dit soort nuances.
Afhankelijk van de spiergroep. Ik probeer meestal wel tot failure te gaan met het gewicht wat ik aankan. Anders minimaal 10-12 reps per set.
 
Jay gaat nooit tot falen en hij was mister O 🤷‍♂️
 
Jay gaat nooit tot falen en hij was mister O 🤷‍♂️
Jay trainde ook met pussy weights en toch had hij grotere armen dan al onze armen gecombineerd. De normale spelregels tellen niet voor elite gentics.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Jay trainde ook met pussy weights en toch had hij grotere armen dan al onze armen gecombineerd. De normale spelregels tellen niet voor elite gentics.
Je kan ook pump trainen met super sets

Zwaar gewicht en steeds 5kg minder pakken
Krijg je ook pump van = spieren ....
Zwaar gewicht zegt niks

Superset eindig ik altijd mijn training mee
Uiteindelijk trainen we toch iets meer om er breed en gespierd uit te zien en niet perse om 150 tot. 200kg te benchen
Toch?🤔

Want dan moet je eten gelijk de beast de game of thrones acteur van 2m05

1300euro per maand aan eten .....slaap onderbreken om s'nachts 50gr eiwitten te eten

En laatste bericht over hem is dat hij zen eigen leven op spel zet ....zijn spiermassa druk zijn organen kapot

Dan sta ik liever droger wat minder kracht en toch een pak brede spieren en neem ik wel 30kg baar voor mijn biceps en ga wel supersets doen krijg ik ook men pump van en uiteindelijk mijn spieren

Ik ben ooit bijJimmy Laureys gaan trainen lang geleden 1 van de sterkste Belgen
Hij moest lachen ai nee weer zo een strand Janet met een super strakke sixpack dat niks kracht heeft
 
Je kan ook pump trainen met super sets

Zwaar gewicht en steeds 5kg minder pakken
Krijg je ook pump van = spieren ....
Zwaar gewicht zegt niks

Superset eindig ik altijd mijn training mee
Uiteindelijk trainen we toch iets meer om er breed en gespierd uit te zien en niet perse om 150 tot. 200kg te benchen
Toch?🤔

Want dan moet je eten gelijk de beast de game of thrones acteur van 2m05

1300euro per maand aan eten .....slaap onderbreken om s'nachts 50gr eiwitten te eten

En laatste bericht over hem is dat hij zen eigen leven op spel zet ....zijn spiermassa druk zijn organen kapot

Dan sta ik liever droger wat minder kracht en toch een pak brede spieren en neem ik wel 30kg baar voor mijn biceps en ga wel supersets doen krijg ik ook men pump van en uiteindelijk mijn spieren
Nu ga ik in mijn kuur voor zo veel mogelijk kracht uiteraard
Maar naturel supersets ik meer


Ik ben ooit bijJimmy Laureys gaan trainen lang geleden 1 van de sterkste Belgen
Hij moest lachen ai nee weer zo een strand Janet met een super strakke sixpack dat niks kracht heeft
 
Net terug van de oorarts spanning op linker trommelvlies is niet goed , het moet opgevolgd worden daar voor heb ik een soort neusspray gekregen dat het spanning zeer lichtjes verbeterd
Maar nu lees ik gelukkig
Dat je extra voorzichtig moet zijn ...wanneer u corticosteroïden neemt

Moet ik nu echt oppassen tijdens mijn test e kuur
of is de waarschuwing in bijsluiter met korrel zout te nemen ......en kan het geen kwaad ?
ik vraag het liever eerst hier voor dat ik moet bekennen aan mijn oorarts dat ik test e kuur neem
 
Waarvoor gebruik je corticosteroïden?
 
Waarvoor gebruik je corticosteroïden?
Ik gebruik dat niet maar het is een hormoon dat in de bij nier word gemaakt

Internet zegt .....Corticosteroïden zijn steroïdhormonen die in de buitenste zone van de bijnieren worden geproduceerd

Ik heb maar 1nier sins de geboorte dus
Ik heb dat hormoon niet

Maar is dat niet iets gelijk aardig als onze steroïden dat we nemen voor onze spieren ?
 
Maar Corticosteroïden bij nemen andere steroïde zoals test e enz
Is dat niet 1 pot nat ?

Het gaat niet eventueel Corticosteroïden nemen .....maar het gaat om mijn neusspray dat ik moet gaan nemen
Of dat ook op mijn Testo kuur slecht kan reageren ?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik dat niet maar het is een hormoon dat in de bij nier word gemaakt

Internet zegt .....Corticosteroïden zijn steroïdhormonen die in de buitenste zone van de bijnieren worden geproduceerd

Ik heb maar 1nier sins de geboorte dus
Ik heb dat hormoon niet

Maar is dat niet iets gelijk aardig als onze steroïden dat we nemen voor onze spieren ?
De melding in de bijsluiter slaat op corticosteroïden. Als je geen corticosteroïden gebruikt is die melding niet van toepassing. Zo simpel is het.

En ook met één nier maak je gewoon corticosteroïden aan. Als je die niet aanmaakten, dan weet ik zeker dat je ze wél zou nemen, anders heb je een behoorlijk gezondheidsprobleem.
 
Maar Corticosteroïden bij nemen andere steroïde zoals test e enz
Is dat niet 1 pot nat ?
CorticosteroÏden zijn iets heeel anders. Een steroïde is een hormoon met een bepaalde basisstructuur. Die worden wel degelijk nog geproduceert met 1 nier, pas zonder nieren zal het nogal een probleem worden. Corticosteroïden wil je absoluut niet nemen.
 
Maar Corticosteroïden bij nemen andere steroïde zoals test e enz
Is dat niet 1 pot nat ?

Het gaat niet eventueel Corticosteroïden nemen .....maar het gaat om mijn neusspray dat ik moet gaan nemen
Of dat ook op mijn Testo kuur slecht kan reageren ?
Nee, corticosteroïden zijn corticosteroïden en anabole steroïden zijn anabole steroïden. De twee hebben totaal verschillende effecten op het lichaam.
 
Dus ik hoef mij geen zorgen te maken bij mometasone eG neusspray?
 
Back
Naar boven