MuscleMeat

Kracht weer opbouwen na veel onderbrekingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een time out man. Voor je het erger maakt ;)
 
Ik begrijp eerlijk gezegd nooit waarom mensen die aan krachtsport doen geen fysio in hun zorgpakket hebben. Dat is niet heel slim. Beterschap met je blessure.
zeker die dino's hier :D (heel blijven is prio 1 )
 
Even een time out man. Voor je het erger maakt ;)
Ja, ja, geen KT. Maar een wandelingetje om het een beetje los te maken zou wel fijn zijn. Zelfs dat lukte gisteren niet.
Ik begrijp eerlijk gezegd nooit waarom mensen die aan krachtsport doen geen fysio in hun zorgpakket hebben. Dat is niet heel slim. Beterschap met je blessure.
Ja, dat is wel een goed punt. Volgend jaar komtie erin.
zeker die dino's hier :D (heel blijven is prio 1 )
Deze dino had altijd heel weinig klachten.....
 
Ja, ja, geen KT. Maar een wandelingetje om het een beetje los te maken zou wel fijn zijn. Zelfs dat lukte gisteren niet.

Ja, dat is wel een goed punt. Volgend jaar komtie erin.

Deze dino had altijd heel weinig klachten.....
Tja.....1 keer in de kreukels kan lang duren, ( 06-05-2016 :driving: )
 
Ik begrijp eerlijk gezegd nooit waarom mensen die aan krachtsport doen geen fysio in hun zorgpakket hebben. Dat is niet heel slim. Beterschap met je blessure.
Beetje discussiepunt denk. Als je nooit klachten hebt of heb gehad is het een risico afweging IMO. Sommige mensen hebben gewoon nooit blessures of gezeik..
Tuurlijk is het risico er altijd, maar dan is het zoals nu even pijnlijden en het jaar erop dan toch maar de verzekering verhogen.

Toch zouden nu bijvoorbeeld 10 behandelingen nog altijd goedkoper zijn dan bijvoorbeeld 15 jaar voor niks jezelf aanvullend verzekeren.

In mijn geval gaat dat niet op, ik ben op maandag in elkaar gezet, altijd pijntjes, zooltjes in mijn schoenen en een slecht gebit (hallo verzekering!:o)

neet61 doe rustig aan, maar dat deed je vast al! Hopelijk knap je snel op!
 
Wat naar zeg, veel sterkte! Hopelijk kan het snel weer rechtgezet worden. Je hebt het wel goed te pakken na altijd weinig last te hebben..
Toch zouden nu bijvoorbeeld 10 behandelingen nog altijd goedkoper zijn dan bijvoorbeeld 15 jaar voor niks jezelf aanvullend verzekeren.
Dit dus, al met al heeft Neetje nog veel meer geld bespaart dan dat die paar behandelingen kosten. Tenzij fysio er dit jaar uit gegooid was :p
 
De arts heeft inmiddels een hernia vastgesteld die drukt op de zenuw. Het moet 'conservatief' herstellen, dwz 6-8 weken rustig aan doen dan trekt de uitstulping zich weer terug en moet de irritatie van de zenuw gaan afnemen. Wel als het kan rustig in beweging blijven.
Maar goed wandelen naar de keuken is nu een beetje de limiet :mad:

Thanks mannen!

Toch zouden nu bijvoorbeeld 10 behandelingen nog altijd goedkoper zijn dan bijvoorbeeld 15 jaar voor niks jezelf aanvullend verzekeren.
Precies. Maar ik ga dat volgend jaar toch wel veranderen. En dan moet je het maar als een meevaller zien als je een jaar voor niets hebt betaald, dan heb je ook niet in de kreukels gelegen.
 
Ach ja. Een herniaatje meer of minder :p Wat Tramadol en een cognac en je hebt alsof nog super dag :p
We maken er maar wat van. Ik heb 2 doosjes van de zware ibuprofen gekregen. Er staat wel op "Voorzichtig met alkohol" maar dat is een rekbaar begrip....toch?
 
Vandaag even naar AH gelopen (2x60m) stukje gefietst naar het parkje aan de overkant (150m) en daar klein rondje gelopen met paar keer rusten op een bankje. Totaal 1770 stappen. Het ging, maar been is wel weer pijnlijk. Hopelijk niet te veel gedaan. Tering, dit gaat een lang proces worden :(
 
Echt klote om te lezen allemaal Neet!:sad:

Heel veel beterschap gewenst!
 
Echt klote om te lezen allemaal Neet!:sad:

Heel veel beterschap gewenst!
Thanks. De fysio vanmorgen had het zelfs over een herstel traject van 3-6 maanden. Gvd... :mad:
Ik probeer wel positief te denken, maar doet wel iets met je merk ik. Zal hier ook wel minder posten en lezen, want ik vind het ook minder leuk om over mensen te lezen die wel vrolijk met sporten bezig zijn.
Vlgd week een weekje in een huisje: boekje krantje, biertje en rustig proberen wat er aan wandelen en fietsen nog gaat. Hopelijk wordt die zenuw wat rustiger, daar heb ik nu de meeste pijn van.

:wave:
 
Back
Naar boven