MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hardstylefestival Defqon.1 volgend jaar dag langer​

Festival Defqon.1 zal volgend jaar een dag langer duren om te compenseren dat het dance-evenement vanwege de coronapandemie twee keer is afgelast. Het grootste hardstylefestival ter wereld zal van 23 tot en met 26 juni plaatsvinden op het terrein naast Walibi Holland in Biddinghuizen.
Poh, dagje langer. Misschien dan toch maar eens slapen dan op defqon.
 
7 augustus free festival kwalificatie fissa.
Mochten we die doorkomen gaan we door na MoH begin september.
MoH word gezien als CL finale fissa.
Midden juli maar weer me eerste blast van het jaar beginnen lekker lekker lekkerrrrr hardkoorlinksvoor jeweet.
 
Kaartjes voor decibel camping binnen! Nu in de rij voor harmony en 7th
 
Goeie ouwe tijd, met een zakje xtc bij je geslachtsdeel naar binnen en dan je schaamhaar er half af scheuren zodat je kan snoepen. Was het wel waard a.q.
 
7 augustus free festival kwalificatie fissa.
Mochten we die doorkomen gaan we door na MoH begin september.
MoH word gezien als CL finale fissa.
Midden juli maar weer me eerste blast van het jaar beginnen lekker lekker lekkerrrrr hardkoorlinksvoor jeweet.
Knallen maatjeeeeee
 
Ik ga er wel van uit dat Snakepit dit jaar nog doorgaat :p
 
Dat wordt ook mijn eerste feestje weer denk ik
Eerst keer Snakepit had ik perongeluk iets teveel van het goede gepakt en zag ik overal liliputters lopen en demonen uit mensen hun achterhoofd komen en dat allemaal met HKV op de achtergrond
Blijft een lijp feest :p
 
Eerst keer Snakepit had ik perongeluk iets teveel van het goede gepakt en zag ik overal liliputters lopen en demonen uit mensen hun achterhoofd komen en dat allemaal met HKV op de achtergrond
Blijft een lijp feest :p
Klinkt goed wat had je gepakt?
 
Klinkt goed wat had je gepakt?
Veel te veel tikkels, mijn lichaam wilde het uitkotsen na inname maar ik kreeg het niet meer uitgekotst en toen begon de pret :roflol:
 
Vanmiddag om 12.00 uur en net om 19.00 in de rij gestaan voor Harmony, beide zonder succes helaas.

Homo

Heb beide tickets binnen. Eerst stond er bij iedereen van onze groep dat ze waren uitverkocht. 5 min later kwamen we er alsnog doorheen en konden we kopen. Heb zelfs 3x4 tickets voor harmony weten te scoren
 
Gaat er iemand naar Landjuweel op Ruigoord? Ik heb een vrijdagkaartje binnen.
 
net ff ground zero tickets gehaald:cool: was trouwens ook me laatste echte festival voor heel dat corona geouwehoer begon, dus word weer tijd! ga ook nog ff me best doen om harmony of hardcore tickets te krijgen, dan ben ik wel weer tevreden voor dit jaar.
 
Back
Naar boven