Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

  • Ja

  • Nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hate to say it, maar dit versterkt weer mijn vermoeden dat het 'ik val niet af op 1900 KCal' niet misschien niet helemaal klopte...
Onzin ik noteerde altijd als ik boter gebruikte in de pan. En ik weet toch dondersgoed hoe dat ik me voelde. Ik ga er niet te veel op in
 
maar je noteert het niet?
32 kcal
288D1F42-A8A4-46ED-AE04-9783F3B026AC.png
 
Onzin ik noteerde altijd als ik boter gebruikte in de pan.
Ik doelde helemaal niet op boter in de pan. De manier waarop je pa nasi klaarmaakt kan nooit precies hetzelfde zijn als de 'generic' nasi die in die voedings-app staat die je gebruikt. Het blijft dus een gok hoeveel KCal er in je zelfgemaakte nasi zit, tenzij je alle afzonderlijke ingrediënten gaat afwegen. Ben je het hiermee eens of zit ik nu onzin uit te kramen?
 
Ik doelde helemaal niet op boter in de pan. De manier waarop je pa nasi klaarmaakt kan nooit precies hetzelfde zijn als de 'generic' nasi die in die voedings-app staat die je gebruikt. Het blijft dus een gok hoeveel KCal er in je zelfgemaakte nasi zit, tenzij je alle afzonderlijke ingrediënten gaat afwegen. Ben je het hiermee eens of zit ik nu onzin uit te kramen?
waarom stop jij er energie in. hij wilt het niet begrijpen of doet net of hij achterlijk is.
die kan je alleen maar bashen.
 
waarom stop jij er energie in. hij wilt het niet begrijpen of doet net of hij achterlijk is.
die kan je alleen maar bashen.
Het valt inderdaad niet mee hier. Wil je oprecht iemand helpen, krijg je een grote bek terug van een joch van 19. :gek:
 
Misschien moet je even een tijdje wat relaxter met je voeding omgaan, want dit topic eist mentaal duidelijk zijn tol zo te zien aan je reactie. Geniet een beetje van het leven en laat alles even bezinken...
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Misschien moet je even een tijdje wat relaxter met je voeding omgaan, want dit topic eist mentaal duidelijk zijn tol zo te zien aan je reactie. Geniet een beetje van het leven en laat alles even bezinken...
Hoezo relaxter, hij staat al tamelijk vet. Zn cut zou juist moeten beginnen om goed te zijn. Hij is nu eenmaal pussy en heeft blijkbaar niet het doorzettingsvermogen zoals een pro bodybuilder. Zal 'm niet worden zo hoor rippedmeeuw ...
 
Misschien moet je even een tijdje wat relaxter met je voeding omgaan, want dit topic eist mentaal duidelijk zijn tol zo te zien aan je reactie.
Ja, misschien moet jij ook iets meer eten, altijd te zeuren over schrijffouten én hoe de jeugd jou aanspreekt.
Respect krijg je pas, als jij je wat respectvoller opsteldt. Stam plus thee. :cool:
 
Ja, misschien moet jij ook iets meer eten, altijd te zeuren over schrijffouten én hoe de jeugd jou aanspreekt.
Respect krijg je pas, als jij je wat respectvoller opsteldt. Stam plus thee. :cool:
+1 imnewhere is wel een van de laatsten die tips zou moeten geven.
opstelt btw
 
Hoezo relaxter, hij staat al tamelijk vet. Zn cut zou juist moeten beginnen om goed te zijn. Hij is nu eenmaal pussy en heeft blijkbaar niet het doorzettingsvermogen zoals een pro bodybuilder. Zal 'm niet worden zo hoor rippedmeeuw ...
klopt JIJ hebt gelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven