XXL Nutrition

Vraag omtrent voeding vakantie

Bezoekers in dit topic

delanoplatina

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2019
Berichten
49
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
13%
Hoi allemaal,

Eind juli ga ik op vakantie naar Spanje voor 3 weken lang, zelf zit ik hier hoe gek het ook klinkt heel erg tegenop omdat ik bang ben dat ik me progressie van het afgelopen halfjaar kwijt ga raken door het 3 weken lekkere eten.
Op het resort waar ik naar toe ga is een gym waar ik ook zeker weten gewoon 3/4 dagen per week ga trainen (full body)
Ik zit nu zelf in een bulk die ik tot volgend jaar zomer 2022 april wil gaan vasthouden, daarna wil ik pas gaan cutten.
Dit omdat ik nu 90.2kg ben met een vetpercentage van 12.5 ongeveer en me zelf nog steeds dun vind ogen, ben 183cm trouwens.
Op vakantie wil ik niet gaan zitten denken aan verder bulken, maar al helemaal niet aan cutten. Wil dus gewoon simpelweg gezegd op me onderhoud gaan eten zodat als ik hopelijk terug ben, ik verder kan gaan waar ik was gebleven.

Heeft iemand hier tips voor op vakantie zoals eet gezond maar ga 2 keer per week cheaten, of eet je ontbijt en avondeten wat je wil maar neem je tussendoortjes en lunch gezond ? Alles wat ik op internet lees is een beetje 'hoe blijf je shredded op vakantie gerelateerd'. Dit is voor mij niet relevant aangezien ik toch met een vetpercentage van 14/15 waarschijnlijk de vakantie in ga.

Mijn doel is daarom op vakantie simpelweg gezegd een beetje ''freezen'' (niet aankomen/gewicht verliezen & geen hoger of lager vetpercentage). Ik ga sowieso trainen waardoor ik de spieren hopelijk blijf onderhouden en niet ga verliezen, en zorg dat ik sowieso aan die 180gr eiwitten kom.
Als iemand tips heeft hoor ik het graag!
 
Je weet zelf toch wel wat gezond eten is? Zoek een beetje balans als je dat nodig hebt. Verder geef je aan dat je op onderhoud gaat eten en ook gaat trainen. Prima toch.

Ik zou mezelf niet te druk maken over drie weken vakantie. Als je elke avond vol gas gaat zuipen in combinatie met fast food dan zal het wel wat uitmaken.

Als je drie weken gaat genieten van de mediterraanse keuken icm wat alcoholische versnaperingen zal het geen klote uit maken.

Nogmaals het gaat om balans en keuzes maar het moet je vakantie niet in de weg zitten ;)
 
zelf zit ik hier hoe gek het ook klinkt heel erg tegenop omdat ik bang ben dat ik me progressie van het afgelopen halfjaar kwijt ga raken door het 3 weken lekkere eten.

Man zet dat uit je hoofd.
Je gaat niet 3 maanden weg... die 3 weekjes boeien echt niks. Tja als je 3 weken niet traint en wat slechter eet zul je wat platter worden maar 2 weken terug in de gym ben je weer terug.
Zou als ik jou was ook niet teveel focussen op het trainen daar, gewoon gaan als je zin hebt maar je niet verplicht voelen ofzo.
Gewoon genieten man
 
Dit probleem had je nooit gehad als je aan de juice zat. Vreet nu genoeg cheats tijdens mijn blast en kom alsnog bijna geen vet aan. Stay mad natties :moon:
 
we llekker dat je uberhaupt nog kan trainen tijdens vakantie!
maar idd.... zorg ook dat je geniet... en juist even ontstresst en relaxed.. en bij terugkomst dubbel zo hard ;)
 
Aldor Portonia1 ysss33
Alright , thanks voor jullie reactie mannen! Is gelijk even wat stress van me schouders, dacht dat 3 weekjes off wel veel verschil zou maken.
 
Dit probleem had je nooit gehad als je aan de juice zat. Vreet nu genoeg cheats tijdens mijn blast en kom alsnog bijna geen vet aan. Stay mad natties :moon:
hahaha, ben nog 17, mijn kindergroei says no
 
Back
Naar boven