MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Bwaaah en morge stuur je hem om koplichtvloeistof.
    Of om een emmertje elektriciteit. Of wanneer je te weinig kabels hebt zeggen dat de rest wel draadloos zal lukken, zoals alles tegenwoordig
     
    gebeurt dit in NL?? :D
     
    Mijn overgrootopa was archeoloog en deed in de jaren 20 mee aan een expeditie in Egypte. Tijdens deze expeditie ontdekten ze het graf van Toetanchamon. In de tombe stonden naast de sarcofaag ook allemaal urnen. In één van die urnen ontdekten ze een stuk perkament met hieroglyfen erop.

    Na maanden van ontcijferen kwamen ze er eindelijk achter wat op het stuk perkament geschreven stond.

    En wat bleek, die grap stond er op.
     
    Mijn overgrootopa was archeoloog en deed in de jaren 20 mee aan een expeditie in Egypte. Tijdens deze expeditie ontdekten ze het graf van Toetanchamon. In de tombe stonden naast de sarcofaag ook allemaal urnen. In één van die urnen ontdekten ze een stuk perkament met hieroglyfen erop.

    Na maanden van ontcijferen kwamen ze er eindelijk achter wat op het stuk perkament geschreven stond.

    En wat bleek, die grap stond er op.
    dat zijn meteen ook de missende paginas van the book of enoch
     
    interval fietsen ging lekker ondanks de hitte ook nog ffn een lekker gezwommen :D
     
    Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.
     
    Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.

    aansteller , leven toewijden aan wat spiertjes die na half jaartje aan je piemel trekken weer weg zijn. Get a life
     
    Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.
    Werd tijd, doei.
     
    Zo, vandaag eerste rustdag in een paar weken. Ook mijn eerste coronashot gehad (en nog nergens last van). Nu lekker in de tuin met een bak koffie, bonus gekregen van de baas. Straks Nederlands elftal kijken. Het leven is soms best goed.

    En oja, ik ga lekker een deel van die bonus ergens aan opmaken, weet nog niet wat. Maar even lekker geld uitgeven.
     
    Back
    Naar boven