XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Ben jij assistant-bondscoach (geweest)?
Op papier ben ik dat nog steeds, althans, ik heb nooit begrepen dat ik het niet meer ben. Maar het is natuurlijk lang rustig geweest met wedstrijden vanwege covid. En het is verder niet echt een prestigieuze titel ofzo, je krijgt er zeker niet voor betaald mocht iemand dat denken. Er is destijds een soort poule gemaakt van lifters / coaches die dan officieel de titel assistent-bondscoach kregen, om ze mee te kunnen krijgen naar internationale wedstrijden. Want je mag niet zomaar als reguliere coach mee naar een EK/WK en dan is het dus prettig om een 'voorraad' te hebben. Ik zit ook in die poule.
Hij had ook beef met een maatje van mij Dennis Gort(sterkste man). Toen zag hij hem een keer op een wedstrijd en keek hij alleen maar naar de grond. Sneue tering mongool is het
Alles wat ik zeg klinkt waarschijnlijk als afgunst want ik ben vier of vijf keer vlak achter hem geëindigd op het podium. Telkens 2e of 3e geworden omdat hij in mijn klasse zat en hij is natuurlijk gewoon erg sterk.
Maar ik heb hem nooit gemogen, en hij mij ook niet geloof ik. Er zijn weinig mensen in de pl wereld die hem mogen. Ik snap op zich nog dat iemand tijdens een wedstrijd gefocust is op zichzelf en/of zijn atleten, maar daarmee hoef je nog niet onaardig te zijn, en dat is hij wel imo. Nooit een woord willen wisselen, geen handjes, geen felicitaties, niet eens een blik van verstandhouding. Terwijl je dan jaren lang naast elkaar staat op dat podium. Verder zet ie mensen gewoon af met die knkf instructeurs opleidingen enzo en zijn er nog wel wat meer verhalen die niet helemaal jofel zijn.
 
Op de Chatmaneilanden van Nieuw-Zeeland is het al vrijdag, dus ik keur deze rel goed. :popcorn2:
 
Jij hebt meer oestrogeen dan de fucking Nederlandse vrouwenpopulatie:roflol:

Iedereen die met Shadow Project bevriend was werd verwijderd, hoe sneu ben je dan hahahahaha
Lol, oké "Bokito".
Mijn ballen maken anders nog meer dan genoeg test aan, ik hoef mijn mannelijkheid niet in vial te zoeken :aai:
 
Jij hebt meer oestrogeen dan de fucking Nederlandse vrouwenpopulatie:roflol:
Nu heb ik af en toe het idee dat daar bij nogal wat vrouwen ook een zekere disbalans in de hormonen zit.

Voor de rest, veel plezier samen.
 
Lol, oké "Bokito".
Mijn ballen maken anders nog meer dan genoeg test aan, ik hoef mijn mannelijkheid niet in vial te zoeken :aai:
Je weet zelf ook dat je bij bepaalde leden - en misschien zijn dat er best veel - je positie als super moderator die neutraal zou moeten zijn gewoon kwijt bent geraakt.
We zijn allemaal geen mietjes, maar het feit alleen dat jij een situatie hebt geschapen waarbij er een gedachte kán heersen bij sommige leden in de trant van 'misschien neemt 'ie dit wel mee naar buiten het forum, misschien krijg ik hier wel last van' gaat tegen de aard in van een forum als deze.
Dit zou een plek moeten zijn waar leden van deze community zo anoniem als ze dat zelf willen vrijuit kunnen praten over allerlei zaken die wel of niet zijn gerelateerd aan krachtsport - zolang er niet aan gezet wordt tot geweld, haat, etc - en daarbij ook grapjes kunnen maken. Dat beeld is weggehaald door jou en zorgt er ook voor dat ik bvb alweer begin te twijfelen of het wel zo handig is om te slowchatten over een medesporter. En dat zou niet moeten.
 
Je weet zelf ook dat je bij bepaalde leden - en misschien zijn dat er best veel - je positie als super moderator die neutraal zou moeten zijn gewoon kwijt bent geraakt.
We zijn allemaal geen mietjes, maar het feit alleen dat jij een situatie hebt geschapen waarbij er een gedachte kán heersen bij sommige leden in de trant van 'misschien neemt 'ie dit wel mee naar buiten het forum, misschien krijg ik hier wel last van' gaat tegen de aard in van een forum als deze.
Dit zou een plek moeten zijn waar leden van deze community zo anoniem als ze dat zelf willen vrijuit kunnen praten over allerlei zaken die wel of niet zijn gerelateerd aan krachtsport - zolang er niet aan gezet wordt tot geweld, haat, etc - en daarbij ook grapjes kunnen maken. Dat beeld is weggehaald door jou en zorgt er ook voor dat ik bvb alweer begin te twijfelen of het wel zo handig is om te slowchatten over een medesporter. En dat zou niet moeten.
En dat hij hier alleen op kan reageren met een 🤣 laat wel weer zien wat voor incompetent en kinderachtig mannetje het is. :shrug:
 
Je weet zelf ook dat je bij bepaalde leden - en misschien zijn dat er best veel - je positie als super moderator die neutraal zou moeten zijn gewoon kwijt bent geraakt.
We zijn allemaal geen mietjes, maar het feit alleen dat jij een situatie hebt geschapen waarbij er een gedachte kán heersen bij sommige leden in de trant van 'misschien neemt 'ie dit wel mee naar buiten het forum, misschien krijg ik hier wel last van' gaat tegen de aard in van een forum als deze.
Dit zou een plek moeten zijn waar leden van deze community zo anoniem als ze dat zelf willen vrijuit kunnen praten over allerlei zaken die wel of niet zijn gerelateerd aan krachtsport - zolang er niet aan gezet wordt tot geweld, haat, etc - en daarbij ook grapjes kunnen maken. Dat beeld is weggehaald door jou en zorgt er ook voor dat ik bvb alweer begin te twijfelen of het wel zo handig is om te slowchatten over een medesporter. En dat zou niet moeten.
Dat was bij het viva forum beter geregeld.
 
Back
Naar boven