XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

Is er al enige indicatie voor de PRX750/755 powerracks, of moet ik daarvoor bij de klantenservice zijn?
 
Is er al enige indicatie voor de PRX750/755 powerracks, of moet ik daarvoor bij de klantenservice zijn?
PRX-750 is bekend en staat op de productpagina vermeld, namelijk eind juni. Volgens mij komt die levering morgen of maandag binnen.

Van de PRX-755 is er nog geen levertijd bekend (die komt dus nog niet op korte termijn binnen).
 
Nou nou, ein-de-lijk de MBX-660 kunnen bestellen! Keek toevallig in m'n favorieten en zag hem beschikbaar staan dus gelijk besteld! En terwijl ik de betaling deed kreeg ik de voorraadmelding 😅

Maar shit zeg, waarom worden al die scr-760 toestellen almaar duurder en duurder.. Zit er op te wachten, maar ondertussen zijn ze alle 4 zo'n 30%-40% gestegen!
Zit er aan te denken om te wachten tot de prijzen weer wat zakken..
 
Laatst bewerkt:
Nou nou, ein-de-lijk de MBX-660 kunnen bestellen! Keep toevallig in m'n favorieten en zag hem beschikbaar staan dus gelijk besteld! En terwijl ik de betaling deed kreeg ik de voorraadmelding 😅

Maar shit zeg, waarom worden al die scr-760 toestellen almaar duurder en duurder.. Zit er op te wachten, maar ondertussen zijn ze alle 4 zo'n 30%-40% gestegen!
Zit er aan te denken om te wachten tot de prijzen weer wat zakken..
Fijn dat het jou is gelukt! Het is weer extreem snel gegaan, we worden alweer overspoeld met e-mails en telefoontjes van klanten die hem gemist hebben...

Alles wordt nu duurder, ook de MBX-660 is recent in prijs gestegen. Zie ons blog artikel hierover:

Ik hoop dat prijzen uiteindelijk ook weer wat zullen zakken, maar of dat gebeurt en wanneer dat dan zou gebeuren kan niemand op dit moment voorspellen.
 
MBX-660 op voorraad. And it's gone :(

Hoppa, weer een half jaar wachten.
Nou ik was verbaasd dat hij al zo snel alweer op voorraad was... volgens mij was het een dikke maand geleden dat hij op voorraad was voor een paar minuten 🤪
 
Nou ik was verbaasd dat hij al zo snel op voorraad was... volgens mij was het een dikke maand geleden dat hij op voorraad was voor een paar minuten 🤪
Dit was een kleine nalevering van 25 exemplaren die in de vorige zending niet meer erbij pasten. De volgende grote zending zal nu wel weer een aantal maanden duren, daarvan is op dit moment helaas nog geen levertijd bekend.
 
Hoi Fitness Seller
Recent een mooi rack gekocht bij jullie, nu ben ik aan het kijken naar plate storage. Ik zag de weight plate pins, maar ik heb geen gaten aan de zijkant van de balken zitten.
Kunnen jullie of hebben jullie ooit overwogen om zoiets te (laten) maken:
1624611082539.png


Of is er een andere creatieve oplossing om de halterschijven aan het rack te hangen?
 
Fijn dat het jou is gelukt! Het is weer extreem snel gegaan, we worden alweer overspoeld met e-mails en telefoontjes van klanten die hem gemist hebben...

Alles wordt nu duurder, ook de MBX-660 is recent in prijs gestegen. Zie ons blog artikel hierover:

Ik hoop dat prijzen uiteindelijk ook weer wat zullen zakken, maar of dat gebeurt en wanneer dat dan zou gebeuren kan niemand op dit moment voorspellen.
Ja das bekend idd, maar de scr-760 toestellen zijn in verhouding meer gestegen heb ik het idee, en al diverse malen ook. 😅
 
Hoi Fitness Seller
Recent een mooi rack gekocht bij jullie, nu ben ik aan het kijken naar plate storage. Ik zag de weight plate pins, maar ik heb geen gaten aan de zijkant van de balken zitten.
Kunnen jullie of hebben jullie ooit overwogen om zoiets te (laten) maken:

Of is er een andere creatieve oplossing om de halterschijven aan het rack te hangen?
Nee zoiets zullen wij helaas niet aanbieden. Je zou eventueel gaten kunnen boren in je rack voor het bevestigen van de weight plate pins.

Ja das bekend idd, maar de scr-760 toestellen zijn in verhouding meer gestegen heb ik het idee, en al diverse malen ook. 😅
Ja dat kan, de kosten blijven stijgen dus bij elke nieuwe levering kan de prijs hoger eindigen. De SCR toestellen zitten ook heel wat ingewikkelder en met veel meer onderdelen in elkaar dan de meeste andere toestellen, dus de prijzen daarvan stijgen op verschillende vlakken. Bovendien waren deze racks altijd zeer scherp geprijsd, dat konden we niet lang volhouden. Tot slot zal een prijsstijging op zo'n hoog bedrag uiteraard ook altijd hoger uitvallen dan bij goedkopere artikelen.

Het is helaas niet anders. Je kunt wachten tot de prijzen weer dalen. We zijn zelf ook erg benieuwd hoe de markt zich ontwikkelt de komende 12 tot 24 maanden.
 
PRX-750 is bekend en staat op de productpagina vermeld, namelijk eind juni. Volgens mij komt die levering morgen of maandag binnen.

Van de PRX-755 is er nog geen levertijd bekend (die komt dus nog niet op korte termijn binnen).

Oh vandaag dus :laugh:
 
Ik ben op zoek naar een Loading pin waar ik 30mm schijven op kan laden, hebben jullie deze ook? Ik kom alleen de ATX Loading Pin tegen voor 50mm schijven?
 
Ik ben op zoek naar een Loading pin waar ik 30mm schijven op kan laden, hebben jullie deze ook? Ik kom alleen de ATX Loading Pin tegen voor 50mm schijven?
Nee die hebben wij helaas niet (en geen plannen om te maken).
 
Zijn die nieuwe kabelaccecoires nu alweer uit het assortiment trouwens? Ik zie er nog een paar staan, maar de rest kan ik helemaal niet meer vinden? Zoals de G-8003
 
Zijn die nieuwe kabelaccecoires nu alweer uit het assortiment trouwens? Ik zie er nog een paar staan, maar de rest kan ik helemaal niet meer vinden? Zoals de G-8003
Ja deze zijn weer uit het assortiment (een ander bedrijf heeft een patent op deze grepen).
 
  • Sad
Waarderingen: RiPo
Ja deze zijn weer uit het assortiment (een ander bedrijf heeft een patent op deze grepen).
Die voelde ik helaas al aankomen, blij dat ik toch op tijd de hele set heb aangeschaft.
Zijn jullie van plan om nog een andere wending aan dit type accessoires te geven?
 
Gisteren is onze nieuwe fabriek geopend, dus de productie zal nu langzaam verhoogd worden. Hopelijk plukken we daar tegen het einde van dit jaar al de vruchten van :)
Super, hopelijk gaat de opstart vlot zonder al te veel problemen. En enig idee wanneer het folding wall rack fbr-750 terug binnen komt? Zit er al maanden naar uit te kijken en heb er al spijt van dat ik het 3 jaar terug toen het uitkwam onder fortex niet meteen gekocht heb.
 
Om m'n home workouts wat stiller te maken (zit op het 2e verdiep) had ik gedacht aan enerzijds de deadlift deadener, anderzijds de soft drop blocks. Welke geven de beste geluids & trillingsreductie? Het lijkt de dat de drop blocks efficiënter zullen zijn maar deze zijn precies hoger waardoor je geen full range of motion hebt voor bv. deadlifts of barbell rows.

Gebruikservaringen much appreciated!
 
Om m'n home workouts wat stiller te maken (zit op het 2e verdiep) had ik gedacht aan enerzijds de deadlift deadener, anderzijds de soft drop blocks. Welke geven de beste geluids & trillingsreductie? Het lijkt de dat de drop blocks efficiënter zullen zijn maar deze zijn precies hoger waardoor je geen full range of motion hebt voor bv. deadlifts of barbell rows.

Gebruikservaringen much appreciated!
Met de drop blocks mis je inderdaad een stukje range ik los dat op door op een fitness aerobic step staan die ik tussen de blocks in plaats . Wel heb ik er in het midden van de step een extra blok hout onder voor de zekerheid dat ik er niet door heen ga, kwa demping helpt dit echt super. Enige geluid die ik nog heb is de stang met de ijzeren gewichten die ik gebruik. Heb je de bumper plates zou dit vast een stuk minder zijn. Dus ik raad het zeker aan !
 
Die voelde ik helaas al aankomen, blij dat ik toch op tijd de hele set heb aangeschaft.
Zijn jullie van plan om nog een andere wending aan dit type accessoires te geven?
We zullen waarschijnlijk nog wel een andere lijn kabelaccessoires uitbrengen maar dat zal wel even duren, op dit moment heeft dat geen prioriteit.

Super, hopelijk gaat de opstart vlot zonder al te veel problemen. En enig idee wanneer het folding wall rack fbr-750 terug binnen komt? Zit er al maanden naar uit te kijken en heb er al spijt van dat ik het 3 jaar terug toen het uitkwam onder fortex niet meteen gekocht heb.
Nee helaas, hier is nog geen levertijd van bekend. Ik hoop deze zomer nog.

Om m'n home workouts wat stiller te maken (zit op het 2e verdiep) had ik gedacht aan enerzijds de deadlift deadener, anderzijds de soft drop blocks. Welke geven de beste geluids & trillingsreductie? Het lijkt de dat de drop blocks efficiënter zullen zijn maar deze zijn precies hoger waardoor je geen full range of motion hebt voor bv. deadlifts of barbell rows.
De Deadlift Deadener zijn nog vrij hard dus hoewel deze de zware gewichten goed dempen en dus je trainingsmateriaal beschermen, zijn ze niet de allerbeste optie wanneer het gaat om het verminderen van geluiden en trillingen. Dit wordt wel iets gedempt maar verwacht niet dat het geruisloos wordt, dan heb je een zachtere en dikkere oplossing nodig zoals inderdaad de Drop Blocks die jij noemt. Het hoogteverschil kun je oplossen door zelf op een verhoging te gaan staan (een houten plaat bijvoorbeeld).
 
Back
Naar boven