XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ja daar moest ik dus ook aan denken :roflol:

"Hey Henk wat was er aan de hand?"
"Ik had m'n hele bed onder gekakt"
"Haha dat had ik vorige week ook gedaan"
"Die gast met die tatoo's ging vet over z'n nek"
"Hahaha tik em aan"
 
Laatst bewerkt:
Ja daar moest ik dus ook aan denken :roflol:

"Hey Henk wat was er aan de hand?"
"Ik had m'n hele bed onder gekakt"
"Haha dat had ik vorige week ook gedaan"
"Die gast met die tatoo's ging vet over z'n nek"
"Hahaha tik em aan"
"Haha Vito weet je wat ik de volgende keer ga doen?"
"Vertel eens Henk.."
"Wat jij laatst deed ga ik bij die boddiebilder met inkt doen als die weer komt"
"Ik heb zoveel gedaan wat ga je doen dan Henk"
"Haha wel beetje dom bij kijken hé dan trappen ze er allemaal in"
"Boks"
 
Op deze locatie zitten clienten tussen 18 en 32 die het verstand hebben van een 3 a 4 jarige. Het wordt zoveel mogelijk gestimuleerd dat ze hun dingen zelf doen, maar bij veel simpele dingen hebben ze instructies nodig.

Bijvoorbeeld met aankleden s’ochtends laten ze de clienten zelf uitkiezen wat ze willen dragen en ze doen het ook zelf aan. Je moet ze alleen wel instructies geven. Je laat ze niet eerst de schoenen aan doen terwijl ze hun sokken nog niet eens aan hebben.

Met douchen ook zoiets, in principe wassen ze zichzelf maar je moet wel begeleiden en instrueren dat ze geen stappen vergeten. Het is een beetje een 70:30 verhouding wat ze zelf kunnen en hoeveel daarbij begeleid moet worden.

Het is niet zoals in een verzorgingstehuis dat je iedereen met een washandje van top tot teen wast, no way.
Moet je nu ook weekenden, avonden en nachten werken? Lijkt me ook wel wennen als je kantoortijden gewend bent.

Toen ik begon aan de verzorgde ig opleiding vond ik het wassen eerst ook maar raar. Op den duur gaat het vanzelf, net als de viezere klusjes.......

Een cliënt kan natuurlijk altijd achteruit gaan en minder zelfstandig worden waardoor je toch meer zorg moet overnemen.
 
Moet je nu ook weekenden, avonden en nachten werken? Lijkt me ook wel wennen als je kantoortijden gewend bent.

Toen ik begon aan de verzorgde ig opleiding vond ik het wassen eerst ook maar raar. Op den duur gaat het vanzelf, net als de viezere klusjes.......

Een cliënt kan natuurlijk altijd achteruit gaan en minder zelfstandig worden waardoor je toch meer zorg moet overnemen.
Ik krijg ochtend en avonddienst. Dat is 07:00 - 15:00 en 14:45 - 22:00. De nachtdienst is een centrale afdeling.

Maandag en dinsdag blijven vaste ICT dagen, met woensdag om de week.

Donderdag t/m zondag kan ik voor 16 uur als begeleider ingeroosterd worden.
 
Zorg en ICT liggen niet zo ver uit elkaar.
 
526CFC67-398F-428C-ABAD-B5FD70624508.png
 
.
 
Laatst bewerkt:
Voor het eerst dat ik mij kan herinneren heb ik eindelijk normale nagels.
CA7409F8-4A46-4E16-9D98-CBCB9D179715.jpeg
18F699EF-63AF-44E1-9CC6-1623C8FED384.jpeg
 
Back
Naar boven