XXL Nutrition

Onkruid vergaat niet. Nu terug als driekwart kutwielrenner, kwart bodybuilder. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YannickLB

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
2.069
Waardering
815
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Yoooooo!
Na een paar jaar afwezigheid ben ik toch weer uit verveling op werk terug op het forum belandt.

Ooit begonnen op 54kg, 6 jaar natty getraind en gegeten naar volgens mij 85kg met 17% bf. Toen jaar in de shit gezeten, 20kg verloren. Toen zo'n beetje begonnen met kuren. Af en aan wat kuurtjes gedaan over de jaren. Meestal zeer mild, maar wel lang (2 jaar on geweest). Heb op mijn top 92 gewogen met ongeveer 12% bf, vlak daarna 87kg met ongeveer 9%, en daarna 81 op 7,5%. Daarna een paar jaar eigenlijk gewoon een beetje geschommeld tussen 80 en 89kg met vetpercentages tussen de 9 en 14%. Iets meer dan 2 jaar geleden begonnen met wielrennen en begon dat steeds leuker te vinden en is nu mijn main sport. Krachttraining is meer iets als tandenpoetsen geworden, het hoort er bij, maar heel boeiend vind ik het niet meer na 15 jaar. Eerste lockdown on gebleven op 250mg test terwijl ik alleen maar fietste (10.000km afgelopen jaar). Flink lean geworden, en op 76kg uitgekomen. Daarna weer in de paar maanden dat sportscholen open waren weer even naar 82kg gegaan terwijl ik lean bleef. Ik gok 8% zie foto's:
Screenshot_20210630-144520.png
Screenshot_20210630-144528.png
.

Nu volgens mij 9 maanden off geweest.
afgelopen tijd 2 a 3 keer per week getraind, 2 a 5 keer per week gefietst.
Fysiek onderhouden op 77kg met een vetpercentage rond de 10%.
Benen zijn nu mijn prioriteit, bovenlichaam vooral gewoon mooi in shape houden.
Vorige week eerste prik gezet 250mg, met 30mg anavar per dag.
Afgelopen week niet kunnen fietsen en ben ook meteen 2,5kg aangekomen.
Plan is tussen de 81 en 77kg met een vetpercentage van 7 a 8%, en mijn conditie verbeteren.

Daarom is mijn kuurplan zodra ik het binnen heb:
400 test pw
500 bold pw
30mg anavar pd
 
Laatst bewerkt:
Intro word nog wat uitgebreider, maar ben nu klaar met werk :p
 
Met zoveel chemicaliën zou je ook een ekte wielrenner kunnen zijn.
Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar andere middelen.
Je zou ook een ekte bodybuilder kunnen zijn, mits je de fiets wat vaker laat staan.
Dit slaat natuurlijk nergens op, ja lekker voor je ego. Maar omdat het allemaal uit een laboratorium komt, best wel sneu.
En zwaar kut voor je moraal, je gezondheid én je eigenwaarde.
Eigenlijk is het een waardeloze situatie.

Waarom kies je dit pad ?
 
Met zoveel chemicaliën zou je ook een ekte wielrenner kunnen zijn.
Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar andere middelen.
Je zou ook een ekte bodybuilder kunnen zijn, mits je de fiets wat vaker laat staan.
Dit slaat natuurlijk nergens op, ja lekker voor je ego. Maar omdat het allemaal uit een laboratorium komt, best wel sneu.
En zwaar kut voor je moraal, je gezondheid én je eigenwaarde.
Eigenlijk is het een waardeloze situatie.

Waarom kies je dit pad ?
Op mijn leeftijd wordt je geen ekte wielrenner meer helaas.. Maar ik doe ook geen wedstrijden, dus hoef geen verantwoording af te leggen aan andere fietsers.
Verder heb ik in de afgelopen 15 jaar wel een paar keer min of meer wedstrijd shape gehad minus carb/zout/water laden. Maar niet de ambitie om een podium op te gaan.

400 test is niet zoveel. 500 bold ook niet. 30mg anavar is al helemaal mild. En heb er genoeg ervaring mee om te weten hoe mijn lichaam reageert. Alleen heb ik nog nooit bold gebruikt tijdens mijn wielren tijd. Het zou conditie moeten stimuleren. Dus vandaar mijn keuze.
Anavar doe ik ook bijna altijd om oestrogene sides iets te verminderen.
 
Cardarine schijnt conditie ook te verbeteren dus misschien nog iets om eens over te lezen. Strive4muscle heeft er ervaring mee.
Ah! Ben er niet bekend mee. Zal eens kijken wat het is. Wellicht het proberen waard.
Thanks!
 
-
 
Laatst bewerkt:
Op mijn leeftijd wordt je geen ekte wielrenner meer helaas.. Maar ik doe ook geen wedstrijden, dus hoef geen verantwoording af te leggen aan andere fietsers.
Verder heb ik in de afgelopen 15 jaar wel een paar keer min of meer wedstrijd shape gehad minus carb/zout/water laden. Maar niet de ambitie om een podium op te gaan.

400 test is niet zoveel. 500 bold ook niet. 30mg anavar is al helemaal mild. En heb er genoeg ervaring mee om te weten hoe mijn lichaam reageert. Alleen heb ik nog nooit bold gebruikt tijdens mijn wielren tijd. Het zou conditie moeten stimuleren. Dus vandaar mijn keuze.
Anavar doe ik ook bijna altijd om oestrogene sides iets te verminderen.
Ben benieuwd naar de foto's.
Gregg Douchette fietst er ook naast en zet waarschijnlijk maar rond de 250 test. Dus ik verwacht er wel wat van. Succes :thumb:
 
Ik heb in de opening post spoiler 2 foto's van tussen de lockdowns in. Dat is ongeveer hoe droog ik weer wil zijn.

Deze 3 foto's hieronder zijn van nu net.
Dit zie ik een beetje als start fysiek na 9 maanden off zijn en sinds 3 maanden weer kunnen trainen. 79,5kg op 178cm. Vetpercentage geen idee.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210630-145754.png
    Screenshot_20210630-145754.png
    335,8 KB · Weergaven: 301
  • Screenshot_20210630-145345.png
    Screenshot_20210630-145345.png
    279,6 KB · Weergaven: 301
  • Screenshot_20210630-145505.png
    Screenshot_20210630-145505.png
    201,4 KB · Weergaven: 299
Ben benieuwd naar de foto's.
Gregg Douchette fietst er ook naast en zet waarschijnlijk maar rond de 250 test. Dus ik verwacht er wel wat van. Succes :thumb:
Was toevallig net foto's aan het uploaden!
Haha, Gregg volg ik idd ook 👌🏻
 
Ik kwam zo snel aan de afgelopen week, dat ik even ietsje minder ben gaan eten. Met als resultaat dat ik een halve kg ben afgevallen (79kg).
Sinds gisteren weer mijn fiets terug na een week reparatie. Meteen met een brute intervaltraining begonnen om voor te bereiden op een 200km rit volgend weekend.
Zo na werk meteen een uurtje borst en rug pakken. Daarna even snel een ritje van 80km er doorheen jagen, en dan weer terug naar werk tot 23 uur :whip:
Kcals zullen ongeveer uitkomen op 5000 voor vandaag, en dan nog is dat onder onderhoud.
 
bevalt je telefoon een beetje? Heb een tijdje ulefone gehad maar vond het toch maar meuk.
 
bevalt je telefoon een beetje? Heb een tijdje ulefone gehad maar vond het toch maar meuk.
Haha scherp opgemerkt. Ja ik had hiervoor een blackview (ook rugged). Deze is een stuk beter.
Voor 260 euro vind ik 8gb ram, middelmatige processor, 128gb opslag, 6600mah batterij, 64mp camera, android 10, onkrasbaar/breekbaar scherm, 2,5 uur onder stromend water kunnen houden, kunnen laten vallen van een paar meter hoogte, best veel waar voor mijn geld. En hij kan zelfs bellen!
 
Back
Naar boven