MuscleMeat

MARK FULLBODY KRACHTRAINING LOG

Bezoekers in dit topic

Het rek buigt ook op het moment dat je gaat hangen, om aan te geven dat het serieus is
 
Dankje
Mijn doel dit jaar is 70 kg weighted chinup en 100 kg overhead press
Ben op dit moment niet echt teveel of te weinig aan het eten dus misschien val ik wel langzaam af.
 
Everyday
A
Weighted ChinupBuild up to heavy set of 1-5, 3-4 backoff sets 3-8 reps
B
Overhead PressBuild up to heavy set of 1-5, 3-4 backoff sets 3-8 reps
C
DeadliftBuild up to heavy set of 1-5, 3-4 backoff sets 3-8 reps


Dit is nu mn huidige routine.
Dus ik doe 1 lift per dag. Opbouwen tot 1 set van 1-5, dan meer volume met lagere gewichten 3-4 sets
 
27-6-2021
Overhead press, warmup 20 kg, warmup 50 kg, warmup 60 kg, 70 kg x 4
back off sets met 60, 50, 40 kg
 
Heb mn onderarm erg veel pijn gedaan. Gister armpje drukken gedaan met een begeleider.
Vandaag ging ik deadliften toen ik een plaat oppakte om die op de stang te doen kreeg ik in eens heel veel pijn in mn onderarm. Kan er nu niks mee doen.
 
pain.jpg
 
Ben begonnen met gezonder eten.
Bijvoorbeeld in plaats van doritos pak ik popcorn, in plaats van frikandelbroodjes pak ik popcorn of blikje tonijn, in plaats van speculoos op boterham doe ik pindakaas op boterham.
En geen ranja meer of alleen suikervrij ranja/energy drink
Ben wel geen calorieen aan het tellen maar ik denk wel dat ik met deze aanpassingen langzaam afval. Wil ook niet teveel afvallen want ik wil een 100 kg ohp dit jaar.
 
Ben begonnen met gezonder eten.
Bijvoorbeeld in plaats van doritos pak ik popcorn, in plaats van frikandelbroodjes pak ik popcorn of blikje tonijn, in plaats van speculoos op boterham doe ik pindakaas op boterham.
En geen ranja meer of alleen suikervrij ranja/energy drink
Ben wel geen calorieen aan het tellen maar ik denk wel dat ik met deze aanpassingen langzaam afval. Wil ook niet teveel afvallen want ik wil een 100 kg ohp dit jaar.

Jeetje wat goed. Dus.. Wat eet je nu op een dag? Aantal calorieen naar schatting? Gooi is een dag eten in je log
 
Jeetje wat goed. Dus.. Wat eet je nu op een dag? Aantal calorieen naar schatting? Gooi is een dag eten in je log
vandaag 2 bananen, 100 gram popcorn gezouten, 1 blikje tonijn, 1 blikje monster suikervrij ginger brew
en ik ga nog avondeten eten en dan mischien nog banaan en wat melk
 
vandaag 2 bananen, 100 gram popcorn gezouten, 1 blikje tonijn, 1 blikje monster suikervrij ginger brew
en ik ga nog avondeten eten en dan mischien nog banaan en wat melk
Jezus.... vreemd dat je uberhaupt sterk bent :p
 
En nog een blikje monster ginger brew
 
ik heb nu een hele brie op
Ik kan alleen maar zeggen dat je een vreemde vogel bent man :p ik vrees dat je toch mss iets consistenter zal moeten zijn in iets wat met trainen te maken heeft? Voeding, trainen, oefeningen, schema. Ook maar iets ofzo?
 
Training doe ik nu wel steeds het zelfde alleen overheadpress, weighted chinup en deadlift dit is mijn routine heb ik nu al een tijdje niet meer veranderd
Maar ik wacht ff met trainen zodat mn onderarm kan herstellen want had een blessure, voel het nu niet maar zodra ik ga trainen komt het terug denk ik dus ik wacht ff 2-3 dagen

A > B > C > Rest > Repeat
A
Weighted ChinupBuild up to heavy set of 1-5, 3-4 backoff sets 3-6 reps
B
Overhead PressBuild up to heavy set of 1-5, 3-4 backoff sets 3-6 reps
C
DeadliftBuild up to heavy set of 1-5, 3-4 backoff sets 3-6 reps
 
Als ik geen brie had gegeten had ik 2 frikandel broodjes gekocht, dus ik ben gezond bezig :cool:
 
Back
Naar boven