XXL Nutrition

Eerste kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blashing123

Novice
Lid geworden
9 aug 2020
Berichten
28
Waardering
7
Leden,
Volgende week wil ik starten met men eerste kuur. Doel ervan is om vetpercentage te laten dalen en vetvrije massa bij te komen.. ( zo weinig mogelijk vocht). Nu twijfel ik tussen deze 2 mogelijkheden. Ik twijfel tussen tren/mast ieland ervarkng met beide en wat raden jullue aan?

500mg test/w
200mg tren/wk
40mg winstrol/dag
Of
500mg test/w
200mg mast/w
40mg winstrol/dag
 
Leden,
Volgende week wil ik starten met men eerste kuur. Doel ervan is om vetpercentage te laten dalen en vetvrije massa bij te komen.. ( zo weinig mogelijk vocht). Nu twijfel ik tussen deze 2 mogelijkheden. Ik twijfel tussen tren/mast ieland ervarkng met beide en wat raden jullue aan?

500mg test/w
200mg tren/wk
40mg winstrol/dag
Of
500mg test/w
200mg mast/w
40mg winstrol/dag
Alleen test en een keuze maken tussen cutten of bulken niet beide.
 
Hey thnx voor je reactie maar zowel tren als mast is voor cut toch ? Bedoeling is idd een cut
Het is je eerste kuur 500mg test is zat als je doel cutten is, eventueel de laatste weken wat winstrol als je droog genoeg bent en tijdelijk een hardere look wilt.
 
Persoonlijk vind ik het vrij hoge doseringen voor een eerste kuur. Helemaal omdat je (nog) geen idee hebt hoe je lichaam erop reageert. Denk daarbij ook aan evt sides en je gemoedstoestand. Test op 250mg ga je ook al lekker op en is een 'veilige' keuze. Moet wel zeggen dat ik redelijk conservatief ben op dit gebied! ;-)

Overigens kan je ook prima cutten op Winny only, indien je al (redelijk) droog staat. Ga je natuurlijk geen grootste resultaten mee boeken als je VP nog te hoog ligt.
 
Persoonlijk vind ik het vrij hoge doseringen voor een eerste kuur. Helemaal omdat je (nog) geen idee hebt hoe je lichaam erop reageert. Denk daarbij ook aan evt sides en je gemoedstoestand. Test op 250mg ga je ook al lekker op en is een 'veilige' keuze. Moet wel zeggen dat ik redelijk conservatief ben op dit gebied! ;-)

Overigens kan je ook prima cutten op Winny only, indien je al (redelijk) droog staat. Ga je natuurlijk geen grootste resultaten mee boeken als je VP nog te hoog ligt.
Ja vp is nog redelijk hoog daarom dat ik tren erbij neem.. hoeveel mg tren en test zou jij dan doen ?
 
Dus omdat je vetpercentage hoog is heb je tren nodig?
Nee zeker niet.. helpt wel om droger te komen vermoed ik? Wil helemaal niet de slimmerik hier uithangen is me Eerste kuur maar.. daarom verbeteringen zijn altijd welkom
 
Nee zeker niet.. helpt wel om droger te komen vermoed ik? Wil helemaal niet de slimmerik hier uithangen is me Eerste kuur maar.. daarom verbeteringen zijn altijd welkom
Ik zou persoonlijk eerst naturel cutten en daarna pas gaan kuren tbh
 
Nee zeker niet.. helpt wel om droger te komen vermoed ik? Wil helemaal niet de slimmerik hier uithangen is me Eerste kuur maar.. daarom verbeteringen zijn altijd welkom
Droger worden gaat alleen als je in een calorietekort zit, maakt niet uit wat je neemt.

Iemand die een topic opent in de AAS sectie zonder zijn/haar voeding te benoemen wordt bij voorbaat al niet serieus genomen.
 
Ik vraag me ook echt af hoe je op zulke ideeën komt.
Halve adviezen en niet echt de moeite doen of geïnteresseerd te zijn in trainen en voeding, alleen in een eind sprintje.
Iedereen wil een killerbody maar die killer workouts zijn cut.
 
Slecht plan. Stel dat iets fout of goed gaat, dan weet jij niet welke van de 3 of 2 middelen daar verantwoordelijk voor was. Dus je leert niks voor in de toekomst. Dat alleen al is een goede reden om de eerste kuur altijd met maar 1 component te beginnen.
Volgend punt is dat tren gewoon 1 van de meest toxische middelen is. Waarom zou je daarmee beginnen?
Nog een punt: waarom als je vocht laag wilt houden, ga je 500mg test nemen? Waarom niet gewoon 250mg?
En nog een punt: Mast en winstrol samen geven een mooie harde look, maar die ga jij niet kunnen zien met een vetpercentage boven de 10%. Dus waarom die componenten?
Laatste punt: al gedacht aan je haarlijn met al deze DHT vormende componenten? Het zal niet zo snel lopen met 1 kuurtje, maar winstrol, mast en tren zijn nou niet de vriendelijkste componenten voor je haarlijn.

Ik zou ten eerste gewoon eerst even je dieet in orde stellen en naar een ietwat lager vetpercentage cutten, en dan gewoon 250mg test doen om verder te komen.
 
Laatst bewerkt:
naturel cutten, als dat lukt een lekker kuurtje erin, dat hoeft absoluut geen 500mg test te zijn(mensen praten elkaar graag na).
dat kan ook 400mg test met 50mg proviron of 300mg test met tboll enz.
 
Back
Naar boven