AndroidHealthClinic

MAG | Maximum Advantage Grip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb ze zojuist gemaild en gevraagd wat er gedaan kan worden met een shipment van 25-50 units in de mix.
ik wil er niks op verdienen, alleen de shipping, invoerrechten en btw pro-rata verdelen over de deelnemers.

Wanneer ze bij me terugkomen kunnen we de logistieke details bespreken
- afhalen
- versturen postnl
- betaling

Thanks! Ik heb vorige week een vergelijkbare vraag gesteld, ben benieuwd waarmee ze terug gaan komen. Ook omdat de MAG site er redelijk vaak heeft uitgelegen omdat ze geen voorraad meer hadden.

Miss ben ik ook wel geïnteresseerd, hoor het wel wat t gaat kosten

Iemand ervaring met van die Tryon grepen?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, en eigenlijk vooral de tricep rope. Volgens mij zijn ze een beetje bekender geworden door VintageGenetics, die traind daar vaak mee. Maar ze zijn bij de Nederlandse resellers alleen ontzettend duur + er zijn ook gewoon geen reviews over te vinden.
Grypit is ook zo'n merk, lijkt erop dat iemand ze identiek heeft nagemaakt, maar daar is nog minder over te vinden.
 
Dit is wel het overwegen waard, gratis shipping. Het lijkt hetzelfde als MAG. Kwaliteit zal niet zo goed zijn, maar dat doet er niet echt toe denk ik. Misschien het overwegen waard voor iemand.
kan goedkoper



 
Ben zelf geen Ali fan, ga liever voor origineel
 
Ik wil best wat extra units bestellen, denk dat direct vanuit de MAG store in de US toch het goedkoopst is?
denk dat ik ze voor mijzelf alle 5 probeer. Wanneer je betere isolatie voelt en minder onderarmen, polsen, pezen is dat mij heel wat waard.
zal ze wel eens mailen wat ze kunnen/willen als we er 20 of in de mix afnemen?

Heb jij al een reactie gekregen? Ik helaas niet. Volgens mij verkopen ze op dit moment zoveel dat ze geen korting willen geven. Ik ben wel wat reacties tegengekomen dat ze 10/15% korting aanbieden als je de hele set afneemt.
 
Ook géén reactie.
 
Heb geen reactie meer gehad, dus zojuist maar gewoon online order geplaatst, gaat een duur geintje worden, met invoer en btw gaan we toch wel de 450€ aantikken denk ik
 

Bijlagen

  • 7618DDE0-4108-47A8-8149-A0D88CBEE942.jpeg
    7618DDE0-4108-47A8-8149-A0D88CBEE942.jpeg
    62,5 KB · Weergaven: 132
Heb geen reactie meer gehad, dus zojuist maar gewoon online order geplaatst, gaat een duur geintje worden, met invoer en btw gaan we toch wel de 450€ aantikken denk ik
Waarom ben jij voor 3 Pronate handles gegaan, en niet voor de Supinate?

Je had hier trouwens nog de Medium Supinate aan toe kunnen voegen, verzendkosten waren daarmee maar $ 3,- omhoog gegaan :D
 
Net ff geprobeerd, maar voelt toch wel super fijn, jeetje gewoon de exacte hoek.
units zijn trouwens super zwaar, echt hoge kwaliteit afwerking ook.
 
Net ff geprobeerd, maar voelt toch wel super fijn, jeetje gewoon de exacte hoek.
units zijn trouwens super zwaar, echt hoge kwaliteit afwerking ook.
Zien er ook echt goed uit.
 
Alles bij elkaar 585,00 €
shipping is duur en over FED`EX + totaalbedrag betaal je invoer + BTW
De optie vanuit de UK was duurder, nu na Brexit helemaal.
 
Alles bij elkaar 585,00 €
shipping is duur en over FED`EX + totaalbedrag betaal je invoer + BTW
De optie vanuit de UK was duurder, nu na Brexit helemaal.
Dat zeg ik verkeerd trouwens, 321 kwam in euro op 297 en daar kwam in nl nog 71 bij dus 368 totaal.
 
322 dollar = € 271
+ 10% invoerkosten = € 298
+ 21% BTW = € 361, die 7 euro zit misschien ergens in de wisselkoersen.

Best fors voor 3 handles. Ik twijfel nog welke handles ik wil bestellen.
Heb jij ze kunnen vergelijken met de Prime 4N1?
 
Nee, maar deze voelen voor mij precies goed, super zwaar afgewerkt ook.
 
Nice. Geen idee welke van die drie ik zou willen. Ik heb liever prime equipment, die short bar is nergens te vinden en wil ik zo graag hebben. Kan hem wel op alie vinden alleen dan betaal je 40-60 euro verzendkosten. Jij eentje met gratis verzendkosten kunnen vinden?
 
Nice. Geen idee welke van die drie ik zou willen. Ik heb liever prime equipment, die short bar is nergens te vinden en wil ik zo graag hebben. Kan hem wel op alie vinden alleen dan betaal je 40-60 euro verzendkosten. Jij eentje met gratis verzendkosten kunnen vinden?
 
Nee, maar deze voelen voor mij precies goed, super zwaar afgewerkt ook.

Heb je al een keer getraind met deze MAG handles? Hoe bevallen ze?

Heb jij ze kunnen vergelijken met bijvoorbeeld de normale lattrekstang zoals de onderstaande?

g-2006_1.jpg
 
Grip is compleet anders, door de vlakken, “druk” je meer met je palmen naar binnen je vingers rollen er wel omheen, maar je terk meer met je handpalmen.
hierdoor voel je contractie in de rug veel beter/dieper imho.
 
Back
Naar boven