MuscleMeat

Dianabol voor eetlust (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zesentachtig

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2021
Berichten
108
Waardering
12
Lengte
1m98
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Ik zat laatst op een verjaardag met een paar heel stuk grotere gasten als ik. Na wat over trainen geluld te hebben, en toen zij hoorde dat ik in een jaar (eerste jaar serieus voeding en schema nu) een kilo of 7 heb gepakt met nog steeds een 11%+- bodyfat (gelijk met een jaar terug). Dat ik moest gaan bulken voor veel betere resultaten.

Probleem is dat ik ONMOGELIJK meer als +-3000 calorieën kan vreten per dag. Daarna wordt het letterlijk over mn nek gaan.

na dit te vertellen werd me door 3 man aangeraden een simpel dianabol only kuurtje te nemen. 30mg per dag en volgens die gasten zou ik als een mafkees gaan vreten van die zooi met hoe strak mn training schema/nutrition eruit ziet.

Mijn vraag aan de gevorderde hier, verhoogt het daadwerkelijk eetlust op een ongekende manier (voor iemand die nog nooit gekuurd heeft). En mocht het eetlust bevorderend werken is een dianabol 6 weken 30mg als kennis making een idioot idee of niet het einde van de wereld?

Update: eerste dag van tips opvolgen en zit nu rond de 3000kcal door 2 shakes (ijs banaan beetje eiwitpoeder 100ml melk) erbij te nemen en een zak pindas zo ongeveer in mn broekzak te hebben. Als vanavond zo door gaat raak ik 3600kcal zonder over mn nek te zijn gegaan (nog ritalin slikkende trouwens, wat later ter spraken kwam). Alleen Mijn vraag of andere aas (dan dianabol) effect op eetlust hebben mocht ik nog een paar stappen verder in de gym komen is me nog onduidelijk gebleven

thanks voor antwoord over specifiek dianabol en eetlust, en advies om niet teveel waarde te hechte aan elke gast die 30kg meer weegt en advies over anabolen loopt te schreeuwen serieus te nemen.. dacht ben ik is een keer met stel echt brede gasten, kan ik wat advies krijgen weten ze het zelf blijkbaar niet eens..
 
Laatst bewerkt:
Ben zo jaloers op jullie eetlust, sinds ik uit de groei ben (was op 17 195 ofso) nooit meer die honger van vroeger gevoeld. Misschien met sportpsycholoog eens over lullen als er meer mensen denken dat t “aanstellen”, dus psychologisch is dat ik ga kotsen zodra ik meer vreet dan een standaard bord vreten.
 
Ben zo jaloers op jullie eetlust, sinds ik uit de groei ben (was op 17 195 ofso) nooit meer die honger van vroeger gevoeld. Misschien met sportpsycholoog eens over lullen als er meer mensen denken dat t “aanstellen”, dus psychologisch is dat ik ga kotsen zodra ik meer vreet dan een standaard bord vreten.
Wat eet je op een dag dan?
Tijden en voedingsmiddelen even benoemen
 
87 kg op 1.96 is kinderlijk licht en 3000 kcals is een kinderlijk dieet, zeker niet nodig om aan de dbol te gaan voor beetje eetlust.
Eet wat meer kcal dense eten en eventueel ook vloeibare kcals.
 
Gekke eetlust van dbol, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Tja ik heb me ondanks dat ik nog natty ben aardig over aas ingelezen maar 3 gasten 30kg zwaarder als ik die me gebruikers ervaringen gaven maakte me toch nieuws gierig. Tot ik me eetlust omhoog krijg blijf ik natty maar plan t ooit wel een keer te doen.
 
Allereerst is kuren voor eetlust gewoon dom.

Maar hoe kan je nou niet meer dan 3000 kcals eten.. 2500 is de norm voor niet trainende mannen (gebaseerd op een gemiddelde lengte van 175 als ik mij niet vergis?). Jij zou standaard al op 3000 moeten zitten met jouw lengte, en al helemaal daarboven als je sport.
Ga eens 2 dagen elk uur een wit bolletje chocopasta eten of iets anders wat makkelijk naar binnen gaat. Kijken hoe je eetlust daarna is.
 
Alles is relatief, vergelijk natty honger en behoefte niet met AAS honger en behoefte, die jongens zijn chiptuned en draaien 150%
daarnaast ken ik je leeftijd niet maar koester die 12% maar voor zo lang het lukt, want boven de 30% veranderd je metabolisme al en boven de 40 zal je honger lijden om het op 12% te houden :D
AAS advies altijd met een kilo zout nemen, voor natty’s gelden andere regels.
Meer eten is niet per definitie meer massa, maar komt ook met hoger VP
 
87 kg op 1.96 is kinderlijk licht en 3000 kcals is een kinderlijk dieet, zeker niet nodig om aan de dbol te gaan voor beetje eetlust.
Eet wat meer kcal dense eten en eventueel ook vloeibare kcals.
Eens met dat het zeker niet de enige motivatie moet zijn en dat er natty nog wel wat kg aan kan. Maar zit nu al aan +-1200kcal vloeibare shit.
 
Alles is relatief, vergelijk natty honger en behoefte niet met AAS honger en behoefte, die jongens zijn chiptuned en draaien 150%
daarnaast ken ik je leeftijd niet maar koester die 12% maar voor zo lang het lukt, want boven de 30% veranderd je metabolisme al en boven de 40 zal je honger lijden om het op 12% te houden :D
AAS advies altijd met een kilo zout nemen, voor natty’s gelden andere regels.
Meer eten is niet per definitie meer massa, maar komt ook met hoger VP
Thanks man, 22 jaar trouwens 2 jaar sporten 1 jaar met pt (is een vriend van me waarmee ik sport die mn schema etc fixt), maar nu 2 maanden stilstand in kracht en gewicht, begint kut te voelen
 
Maar val je nu af? kom je aan? Kcals opvoeren is niet moelijk, maar kijk eerst eens wat JOUW lichaam nodig heeft.
 
Wat eet je op een dag dan?
Tijden en voedingsmiddelen even benoemen
9 uur 500kcal proteine toetje, 11 uur 250kcal weightgain shake en banaan, half 1 sporten, proteine shake na sporten, 250g vlees 4 uur (meestal kip), half 6 wat de pot schaft meestal groenten 150g vlees (600kcal+-) pak volle melk per dag en 3 eitjes in avond met laatste weightgain shake. Komt uit rond de 3000 elke dag maar zit tegen kotsen aan na avond eten al 2 maanden.
 
Mhaah, waar is je brinta, je brood? Waar is je kwark? Hier kan je niet op groeien hoor.
iedere dag minimaal 4 krentebollen met 48+ kaas, bak kwark en ontbijten met Brinta, dan nog eens kijken.
 
Maar val je nu af? kom je aan? Kcals opvoeren is niet moelijk, maar kijk eerst eens wat JOUW lichaam nodig heeft.
Zit nu op “plateau” na jaar goed te hebben gegained met mn 3000kcal +-200g eiwit dieet waf ik net omschreef
 
9 uur 500kcal proteine toetje, 11 uur 250kcal weightgain shake en banaan, half 1 sporten, proteine shake na sporten, 250g vlees 4 uur (meestal kip), half 6 wat de pot schaft meestal groenten 150g vlees (600kcal+-) pak volle melk per dag en 3 eitjes in avond met laatste weightgain shake. Komt uit rond de 3000 elke dag maar zit tegen kotsen aan na avond eten al 2 maanden.
Waar zijn je carbs dan?
Enige carbs die je binnenkrijgt zijn van die weightgain shakes (hoeveel zit daarin?) en van 1 banaan
 
Mhaah, waar is je brinta, je brood? Waar is je kwark? Hier kan je niet op groeien hoor.
iedere dag minimaal 4 krentebollen met 48+ kaas, bak kwark en ontbijten met Brinta, dan nog eens kijken.
Proteine toetje is quark met toegevoegde proteine, maar brood heb ik een hekel aan, droge bek en moeilijk naar binnen te krijgen. Maar je raad dus aan die producten boven op wat ik nu vreet te eten en dan weer maandje kijken of we iets groeien/kracht winnen? Gaat lastig worden ik ga permanent met een bak quark in mn klauwen moeten lopen😂
 
Waar zijn je carbs dan?
Enige carbs die je binnenkrijgt zijn van die weightgain shakes (hoeveel zit daarin?) en van 1 banaan
Vergat bij avond eten aardappelen/rijst altijd een van de 2, en dacht 150gram in die 2 shakes die in maak. Af en toe 100g pindas als vervaving voor een maaltijd ivm met werk ofso (pindas zitten dacht ik ook aardig wat carbs in)
 
Back
Naar boven