XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Bezoekers in dit topic

Eigen schuld denk ik dan, blame die gappies die het met nep QR’s voor al die andere verpest hebben, blijkbaar te veel verantwoordelijkheid gevraagd.
Ja. En dat de GGD vals negatieve berichten stuurde heeft er hélemaal niets mee temaken :rolleyes:

 
Ja. En dat de GGD vals negatieve berichten stuurde heeft er hélemaal niets mee temaken :rolleyes:

TVT=/= GGD
 
De 'nieuwe' besmettingpiek komt toch door de jongeren die ongevaccineerd op vakantie gingen? En vervolgens andere besmette op evementen enzo. Althans zoiets dacht ik vernomen te hebben.
 
Ik keek zo fucking veel uit naar morgen he, eindelijk weer eens oude trance hitjes met een beste dosering 4-FA. Kleine hoop, maar vrees voor het ergste. Ik ga morgen maar voor een OD fentanyl denk ik.

Haast on par met hoe kut ik het vond toen de sportscholen weer dicht gingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik keek zo fucking veel uit naar morgen he, eindelijk weer eens oude trance hitjes met een bete dosering 4-FA. Kleine hoop, maar vrees voor het ergste. Ik ga morgen maar voor een OD fentanyl denk ik.

Haast on par met hoe kut ik het vond toen de sportscholen weer dicht gingen.
9NqapsS.jpg

Ik baal hier zo ontzettend hard van... en ik kan mij ook gewoon totaal niet vinden in de beredenering van de overheid.
 
Rip Loveland

In b4 alle vakanties kunnen ook niet doorgaan
 
9NqapsS.jpg

Ik baal hier zo ontzettend hard van... en ik kan mij ook gewoon totaal niet vinden in de beredenering van de overheid.
Tja of het terecht is is discutabel, en discussieren heeft ook helemaal geen nut. Maar het voelt alsof je motor honderd meter voor bestemming vastnaait. Het is lang geleden dat ik zo erg naar iets uitkeek, echt ongelofelijk.
 
Tabon kinderen man sjongejonge.
Voor niks aan de 2+gr anaboeloez aiai kan wel lekker op cruisecontrol dan manmanman kut ventjes bedankt.
 
Rip Loveland

In b4 alle vakanties kunnen ook niet doorgaan
In dat geval word ik twee keer in m'n poeperd genomen.
Tja of het terecht is is discutabel, en discussieren heeft ook helemaal geen nut. Maar het voelt alsof je motor honderd meter voor bestemming vastnaait. Het is lang geleden dat ik zo erg naar iets uitkeek, echt ongelofelijk.
Inderdaad, het heeft ook geen zin om erover te discussiëren, maar als ik de beslissing kan begrijpen dan maakt het het accepteren ervan wel makkelijker. Ik snap je volkomen en voel hetzelfde, terwijl ik met geluk vorige week nog HoH heb kunnen meepakken...
 
Tja of het terecht is is discutabel, en discussieren heeft ook helemaal geen nut. Maar het voelt alsof je motor honderd meter voor bestemming vastnaait. Het is lang geleden dat ik zo erg naar iets uitkeek, echt ongelofelijk.
Tomorrowland en andere dingen in België gaan (tot dusver) nog wel door, toch? Misschien kan je daar nog ergens wat vinden?
 
Tomorrowland en andere dingen in België gaan (tot dusver) nog wel door, toch? Misschien kan je daar nog ergens wat vinden?
Naar belgie vliegen voor een festival alleen zie ik niet zo zitten. Het lijkt erop dat we in Augustus weer los mogen, dus ik krijg dit jaar m'n feestje nog wel.

Het is gewoon even zuur dat ik morgen mijn eerste festival had waar ik zo naar uit keek. Als de clubs en festivals dicht waren gebleven twee weken geleden had ik er geen problemen mee, het voelt gewoon kut om de dag voor je eerste uitje na twee jaar thuiszitten weer eens teleurgesteld te moeten worden.
 
Naar belgie vliegen voor een festival alleen zie ik niet zo zitten. Het lijkt erop dat we in Augustus weer los mogen, dus ik krijg dit jaar m'n feestje nog wel.

Het is gewoon even zuur dat ik morgen mijn eerste festival had waar ik zo naar uit keek. Als de clubs en festivals dicht waren gebleven twee weken geleden had ik er geen problemen mee, het voelt gewoon kut om de dag voor je eerste uitje na twee jaar thuiszitten weer eens teleurgesteld te moeten worden.
Lijkt dat er op ja? Ga daar maar niet vanuit hoor vanaf 13 augustus wordt alles weer mooi verlengd let maar op :roflol:
 
Back
Naar boven