XXL Nutrition

Cutlog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Update

Nog steeds bungelen rond 90kg, kcal nu:

2x pw high @3600
4x pw med @3300
1x pw low @2800

5F16F889-0BCD-4DAF-BF75-9EECC2E952F3.jpeg
0C661B0B-EA75-4F66-A539-6F46940113B0.jpeg
051DEE03-A0B3-4BE6-A2C0-E19177C6D64E.png
 
Wat heb ik gemist
 
Aldor imnewhere Chain Reaction

jullie zijn heel cool om een jochie van 18 die traint elke keer negatief te bejegenen, ook alle 3 volwassen kerels stelletje losers zijn jullie ook :roflol::roflol::roflol:

kom hier maar lekker rellen dan
De reactie was gekscherend en met een knipoog. M'n voorgaande reactie in zijn log ook gelezen? Niet te snel oordelen; ik heb het beste met hem voor - zal dat nog via DM toelichten indien nodig!
 
De reactie was gekscherend en met een knipoog. M'n voorgaande reactie in zijn log ook gelezen? Niet te snel oordelen; ik heb het beste met hem voor - zal dat nog via DM toelichten indien nodig!
Dan bij deze excuses zag alleen de laatste pagina’s waarin, onder andere jij, negatieve opmerkingen plaatst wat de heletijd bij hem gebeurd

die jongen is depri en haalt plezier uit trainen en volwassen kerels zitten hem de grond in te trappen, komop joh
 
Dan bij deze excuses zag alleen de laatste pagina’s waarin, onder andere jij, negatieve opmerkingen plaatst wat de heletijd bij hem gebeurd

die jongen is depri en haalt plezier uit trainen en volwassen kerels zitten hem de grond in te trappen, komop joh
Dit viel mij ook op, inderdaad, in dat Depressie topic. Die jongen uit oprecht zijn gevoelens en wordt aan alle kanten naar beneden gehaald. Een grapje is leuk maar een jongen van 18 die zich zo blootgeeft, daar moet je echt een beetje voorzichtiger mee omgaan.
 
Dit viel mij ook op, inderdaad, in dat Depressie topic. Die jongen uit oprecht zijn gevoelens en wordt aan alle kanten naar beneden gehaald. Een grapje is leuk maar een jongen van 18 die zich zo blootgeeft, daar moet je echt een beetje voorzichtiger mee omgaan.
Volledig eens, zojuist een PB gestuurd om dat recht te zetten!
 
Ik lift jou er overal op uit maat :roflol:
Is dit je beste bash?

Ik train om er sterker en beter uit te zien met enig "sociaal leven"

Jij bent zo kaulo autistisch in elk opzicht, wilt er uitzien als een massieve bodybuilder, maar je ziet er uit als snorlax.

Ga een knul verdedigen die denkt dat die hier op het viva vrouwenforum zit
 
knuffeltjes en kusjes aan het zielige jochie :heart::aai:
 
Ik train om er sterker en beter uit te zien met enig "sociaal leven"

Ga een knul verdedigen die denkt dat die hier op het viva vrouwenforum zit
Is dat je beste excuus om fucking weak te zijn in elke lift terwijl je een coach en alles hebt?

ja ik verdedig een knul ja , jij mag ook je bitch lifts en fysiek hier komen verdedigen
 
Had het destijds ook al in dat topic gepost. Je bent een sneu figuur als je zo'n jongen nog verder de grond in trapt. Lachen gieren brullen, tot hij zich zelf een keer wat aandoet. Heb zelf een familielid gehad die door constant gepest zichzelf op hing. Zie er dan maar eens mee te leven als je daar aan bij hebt gedragen. :)

Persoon in kwestie was overigens al ver in de veertig en werd alleen in z'n jeugd gepest. Blijft je eeuwig bij. Wat voor de een als een grapje gezien wordt kan bij de ander de emmer doen over lopen.
 
Back
Naar boven