XXL Nutrition

boxershorts schuren tussen benen. (naadloze boxers?)

Bezoekers in dit topic

psycomantje

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Challenge x2
10 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2009
Berichten
5.219
Waardering
8.998
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
18%
Hej,
Geen idee of iemand hier dezelfde ervaring heeft maar de meeste boxershorts die ik al gedragen heb schuren echt tussen mijn benen... Ben nu opzoek naar goeie 'naadloze' boxershorts, iemand van jullie die hier wat goeie merken kan doorspelen? Of goeie ervaring heeft met een bepaalde soort?
 
Danish Endurance op Amazon, super zacht, schuren niet.
 
Kan ook aan de wasverzachter liggen.
 
Bij mij krullen ze altijd op en daardoor gaat het ook schuren. Heb nu gewoon extra grote die niet opkrullen 😅
 
Hej,
Geen idee of iemand hier dezelfde ervaring heeft maar de meeste boxershorts die ik al gedragen heb schuren echt tussen mijn benen... Ben nu opzoek naar goeie 'naadloze' boxershorts, iemand van jullie die hier wat goeie merken kan doorspelen? Of goeie ervaring heeft met een bepaalde soort?

Is dit altijd het geval of alleen tijdens het sporten? Ik heb tijdens het sporten namelijk altijd Nike sportbroekjes onder mijn sportkleding aan i.p.v. een boxer.
 
Is dit altijd het geval of alleen tijdens het sporten? Ik heb tijdens het sporten namelijk altijd Nike sportbroekjes onder mijn sportkleding aan i.p.v. een boxer.
Enkel tijdensn wandelen last van.
 
Back
Naar boven