MuscleMeat

250mg test e + 25mg anavar kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga dan eerst flink cutten voordat je gaat kuren.
Ik denk niet dat ik eerst ga cutten. Kracht gains zijn voor mij minstens zo belangrijk als de looks. Ik zit denk ik rond 15 a 16%bf nu. Ben ook niet echt van plan (op dit moment, kan altijd nog komen) om tegen de 10% of lager te gaan zitten qua bf%.
 
Ik denk niet dat ik eerst ga cutten. Kracht gains zijn voor mij minstens zo belangrijk als de looks. Ik zit denk ik rond 15 a 16%bf nu. Ben ook niet echt van plan (op dit moment, kan altijd nog komen) om tegen de 10% of lager te gaan zitten qua bf%.
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je op 15-16% gaat kuren?
 
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je op 15-16% gaat kuren?
Ik denk vast niks drastisch aangezien strongman op een nog hoger bf% kuren?
En powerlifters soms..
 
Wat denk je dat er gaat gebeuren als je op 15-16% gaat kuren?
Ik verwacht misschien een paar kilo weight gains en een aantal kilos boven op mijn max lifts. Maar aantallen durf ik niet te noemen.
 
Ik denk niet dat ik eerst ga cutten. Kracht gains zijn voor mij minstens zo belangrijk als de looks. Ik zit denk ik rond 15 a 16%bf nu. Ben ook niet echt van plan (op dit moment, kan altijd nog komen) om tegen de 10% of lager te gaan zitten qua bf%.

Alsof je kracht gaat verliezen door een paar procentjes te cutten. En mocht dat gebeuren, het zit er toch weer zo bij.
Het eindresultaat is beter wanneer je nu gaat cutten, minder kans op sides en zelfs een betere respons.

Door je uitspraak kom ik weer op mijn eerste vraag, weet je wel wat je aan het doen bent?

In ieder geval veel succes.
 
Alsof je kracht gaat verliezen door een paar procentjes te cutten. En mocht dat gebeuren, het zit er toch weer zo bij.
Het eindresultaat is beter wanneer je nu gaat cutten, minder kans op sides en zelfs een betere respons.

Door je uitspraak kom ik weer op mijn eerste vraag, weet je wel wat je aan het doen bent?

In ieder geval veel succes.
Ik zal er in dat geval serieus over nadenken eerst wat te cutten.
Wat ik heb gelezen is dat je meer kans op gyno hebt en dat je meer vocht vasthoudt als je kuurt op hogere bf%. Zijn er andere risicos en side effects aan verbonden?
Ik ben ook nog nergens aan begonnen, en dat ga ik ook niet doen totdat ik het gevoel heb dat ik de benodigde kennis heb.

Ik dank jullie alleen zeer voor de reacties!
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Die tip over anavar aan het einde is best goed. Niet alleen omdat je dan op je best eindigt. Maar ook omdat je dan het effect van test eerst kan ervaren zonder iets er bij. Zo weet je ook welk middel welk effect heeft in je kuur.

Verder wil ik nog even benadrukken dat je hcg niet met de test moet combineren in 1 spuit. Hcg is op waterbasis en moet subcutaan. Test is op oliebasis en moet intramusculair.
 
Die tip over anavar aan het einde is best goed. Niet alleen omdat je dan op je best eindigt. Maar ook omdat je dan het effect van test eerst kan ervaren zonder iets er bij. Zo weet je ook welk middel welk effect heeft in je kuur.

Verder wil ik nog even benadrukken dat je hcg niet met de test moet combineren in 1 spuit. Hcg is op waterbasis en moet subcutaan. Test is op oliebasis en moet intramusculair.

hcg kan je prima intramusculair zetten

overigens zou ik ipv var de test uppen in de laatste weken, de harde look van var ga je sws niet zien op zijn vetpercentage
 
hcg kan je prima intramusculair zetten

overigens zou ik ipv var de test uppen in de laatste weken, de harde look van var ga je sws niet zien op zijn vetpercentage
Maar is het niet zo dat anavar helpt eten beter te metaboliseren? Dat is wat ik heb begrepen van greg doucette, blijkbaar zijn er ook mensen die denken dat var een fat burner is. Nu weet ik dat dat niet zo is en ga ik het ook niet daarvoor gebruiken, maar ik dacht dat anavar een redelijk goeie keuze was, maar in jullie optiek als ik het goed begrijp op een lager vet percentage?
 
Die tip over anavar aan het einde is best goed. Niet alleen omdat je dan op je best eindigt. Maar ook omdat je dan het effect van test eerst kan ervaren zonder iets er bij. Zo weet je ook welk middel welk effect heeft in je kuur.

Verder wil ik nog even benadrukken dat je hcg niet met de test moet combineren in 1 spuit. Hcg is op waterbasis en moet subcutaan. Test is op oliebasis en moet intramusculair.
Ik ben er wel al over uit dat ik in dat geval de var toevoeg in de laatste weken. Ook ga ik hcg erbij gebruiken. Er komt nog een update over hoe het eruit gaat zien en dan ben ik benieuwd naar jullie mening erover.

En ik heb nog niemand gehoord over het gebruik van mk677, wat denken jullie eigenlijk van die toevoeging in de nakuur?
 
Maar is het niet zo dat anavar helpt eten beter te metaboliseren? Dat is wat ik heb begrepen van greg doucette, blijkbaar zijn er ook mensen die denken dat var een fat burner is. Nu weet ik dat dat niet zo is en ga ik het ook niet daarvoor gebruiken, maar ik dacht dat anavar een redelijk goeie keuze was, maar in jullie optiek als ik het goed begrijp op een lager vet percentage?

Wil je gainen of wil je cutten? Indien je var neemt tijdens je bulk ga je niet ineens vet verliezen en vvm gainen. Var neem je voor de tijdelijke look, die pas zichtbaar wordt op een laag vetpercentage.
 
Beste gewoon zo simpel mogelijk houden en niet te veel dingen toevoegen. Houdt het lekker op test, hcg en anavar. Als deze run je bevalt ga je toch vaker kuren dus dan kun je meer dingen uitproberen.
 
Ik ben er wel al over uit dat ik in dat geval de var toevoeg in de laatste weken. Ook ga ik hcg erbij gebruiken. Er komt nog een update over hoe het eruit gaat zien en dan ben ik benieuwd naar jullie mening erover.

En ik heb nog niemand gehoord over het gebruik van mk677, wat denken jullie eigenlijk van die toevoeging in de nakuur?
Ik zou mk677 geheel de kuur meedraaien ofniet. Weet niet of je moeite hebt om eten weg te krijgen maar anders lijkt mk677 mij te overbodig. Keep it simple vooral je eerste kuur. Test only verder niks een leuke kennis making met de dark side.
 
Dan ga ik ook nog eens even nadenken over de mk677. Ik heb de tip om mk677 in de nakuur toe te voegen volgensmij ook weg van een greg doucette of mpmd filmpje.
 
175cm 73kilo 16%bf nee bro nog niet kuren jij.
 
Maar is het niet zo dat anavar helpt eten beter te metaboliseren? Dat is wat ik heb begrepen van greg doucette, blijkbaar zijn er ook mensen die denken dat var een fat burner is. Nu weet ik dat dat niet zo is en ga ik het ook niet daarvoor gebruiken, maar ik dacht dat anavar een redelijk goeie keuze was, maar in jullie optiek als ik het goed begrijp op een lager vet percentage?
AAS, en ook anavar, helpen niet bij het "beter metaboliseren van eten", wat dat ook precies mag betekenen.
 
Dan ga ik ook nog eens even nadenken over de mk677. Ik heb de tip om mk677 in de nakuur toe te voegen volgensmij ook weg van een greg doucette of mpmd filmpje.
Nutteloos, lekker laten staan. Ik zou je ook adviseren je informatie over AAS elders te halen. (Wat je gelukkig ook al doet door hier je vragen te stellen.)
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Nutteloos, lekker laten staan. Ik zou je ook adviseren je informatie over AAS elders te halen. (Wat je gelukkig ook al doet door hier je vragen te stellen.)
Greg doucette en mpmd zijn goeie bronnen voor informatie over gear en training. Misschien heb ik het wel verkeerd begrepen dat over de anavar. En mk677 is zeker niet nutteloos. Heb volgensmij op dit forum nog wat voorbij zien komen dat iemand het ook gebruikt in de nakuur.
 
Back
Naar boven