XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Whaha, denk dat er nog wel meer zullen zijn 🤣
Heb nog 18 items in m'n verlanglijstje staan a bijna 7K... 😜
Zit ook te wachten op o.a. de leg lift option..
"Een homegym is goedkoper", dan mag jij wel de komende 20 jaar consistent blijven trainen!

Leuk hoor!

Foto's is homegym topic?
 
Hebben jullie overigens plannen om een variant op de Kabuki strenght SSB Transformer bar te maken? Dit soort premium specialty bars lijken me in Europa een gat in de markt waar in Amerika meerdere spelers zijn.
 
wauw 7k nog steeds :p dat word een mooie gym lijkt me! Nuja moest ik meer plaats hebben..... je weet wel... :rolleyes:
Meeste kosten zitten in 2 grote toestellen eigenlijk, de scr-760 en de cps-660.. bij elkaar al bijna 5K.. De rest zijn accessories en de hyper extention en biceps blaster wil ik er nog bij.
 
Hebben jullie overigens plannen om een variant op de Kabuki strenght SSB Transformer bar te maken? Dit soort premium specialty bars lijken me in Europa een gat in de markt waar in Amerika meerdere spelers zijn.
Doe dan maar ook de kabuki cadillac bar of Bells of Steel Arch Nemsis Bar. Please :bow2::bow2:.
 
"Een homegym is goedkoper", dan mag jij wel de komende 20 jaar consistent blijven trainen!

Leuk hoor!

Foto's is homegym topic?
Zal na binnenkort eens wat foto's schieten van de huidige garage gym 🙂
Zit nog te wachten op een 4 setjes hex dumbbells die worden deze maand geleverd en is m'n dumbbell verzameling al compleet 😁
 

Bijlagen

  • Kadillc Bar.jpg
  • Bars.jpg
Nee voorlopig even geen plannen voor, onze ingenieur heeft het al druk zat nu :p
 
Liggen de flipdown safeties voor de 600 power racks toevallig al in het magazijn? Volgens de site worden ze begin juli verwacht, ik ben benieuwd! 🙂
 
Liggen de flipdown safeties voor de 600 power racks toevallig al in het magazijn? Volgens de site worden ze begin juli verwacht, ik ben benieuwd! 🙂
Klopt, die zijn op voorraad. Deze worden momenteel echter vastgehouden voor de klanten die deze inclusief power rack bestellen.

Ik weet niet wanneer er exemplaren in de vrije voorraad aangeboden worden.
 
Klopt, die zijn op voorraad. Deze worden momenteel echter vastgehouden voor de klanten die deze inclusief power rack bestellen.

Ik weet niet wanneer er exemplaren in de vrije voorraad aangeboden worden.
Dank je voor je reactie. Volgens de site zijn ze niet meer op voorraad, is het zo snel gegaan? Ik kon ze destijds namelijk niet bij m'n power rack bestellen, zou wel zo mooi zijn als ze nog in de losse verkoop gaan.
 
  • Like
Waarderingen: jwz
Dank je voor je reactie. Volgens de site zijn ze niet meer op voorraad, is het zo snel gegaan? Ik kon ze destijds namelijk niet bij m'n power rack bestellen, zou wel zo mooi zijn als ze nog in de losse verkoop gaan.
Nee ze zijn niet online geweest op de website, zoals aangegeven wordt de voorraad nog vastgehouden voor de klanten die de racks inclusief de flip-down safeties besteld hebben.

Indien er nog exemplaren overblijven voor vrije verkoop dan zullen deze vanzelf op de website verschijnen. Meld je op de productpagina aan om een e-mail te ontvangen zodra het product weer besteld kan worden.
 
Nee ze zijn niet online geweest op de website, zoals aangegeven wordt de voorraad nog vastgehouden voor de klanten die de racks inclusief de flip-down safeties besteld hebben.

Indien er nog exemplaren overblijven voor vrije verkoop dan zullen deze vanzelf op de website verschijnen. Meld je op de productpagina aan om een e-mail te ontvangen zodra het product weer besteld kan worden.
Dankjewel, ik blijf het in de gaten houden 👍
 
Voor de lucky few die het afgelopen jaar al de meeste essentials hebben kunnen kopen: hebben jullie een idee wanneer de kleinere items (bv push-up bars, post landmine, schijvenrekje, ...) terug beschikbaar gaan zijn?
 
Voor de lucky few die het afgelopen jaar al de meeste essentials hebben kunnen kopen: hebben jullie een idee wanneer de kleinere items (bv push-up bars, post landmine, schijvenrekje, ...) terug beschikbaar gaan zijn?
Vragen over levertijden a.u.b. naar onze klantenservice sturen, bedankt. Vermeld ook het exacte product waar het om gaat.
 
NIEUW

ATX Ram Bar 2.0


De nieuwe uitvoering van onze meest populaire powerlifting barbell heeft de volgende verbeteringen:

- 29 mm diameter (voorheen 28,5 mm)
- Grovere knurling
- Smallere sleeve collars (meer ruimte voor plates en ander zwaartepunt)
- Zelfsmerende grafiet-bronzen bussen (voorheen messingbussen)
- Hardverchroomde sleeves

Ook verkrijgbaar als volledig chromen uitvoering (ATX Warrior Bar):

 
Laatst bewerkt:
NIEUW

ATX Ram Bar 2.0


De nieuwe uitvoering van onze meest populaire powerlifting barbell heeft de volgende verbeteringen:

- 29 mm diameter (voorheen 28,5 mm)
- Grovere knurling
- Smallere sleeve collars (meer ruimte voor plates en ander zwaartepunt)
- Zelfsmerende grafiet-bronzen bussen (voorheen messingbussen)
- Hardverchroomde sleeves

Ook verkrijgbaar als volledig chromen uitvoering (ATX Warrior Bar):

Oef, €110 duurder dan de originele Ram Bar. Snap het wel met de genoemde verbeteringen, de huidige staalprijzen en de oververhitte fitnessmarkt, maar als hij op zoveel vlakken anders is dan het origineel had ik hem geen Ram Bar meer genoemd maar een andere naam gegeven en 'de opvolger van' genoemd. Al zal er vast wel wat (marketing)waarde aan de naamsbekendheid van de Ram Bar zitten :)
 
Oef, €110 duurder dan de originele Ram Bar. Snap het wel met de genoemde verbeteringen, de huidige staalprijzen en de oververhitte fitnessmarkt, maar als hij op zoveel vlakken anders is dan het origineel had ik hem geen Ram Bar meer genoemd maar een andere naam gegeven en 'de opvolger van' genoemd. Al zal er vast wel wat (marketing)waarde aan de naamsbekendheid van de Ram Bar zitten :)
De 'oude' Ram Bar zou sowieso minstens 20% in prijs moeten stijgen nu gezien de hogere materiaalkosten, dus dan zou je ook al boven de €320 uitkomen. De extra kosten zitten nu vooral in de zelfsmerende grafiet-bronzen bussen. Die zijn erg duur (duurder dan naaldlagers zelfs) maar hebben een zeer hoogwaardige kwaliteit.

Op het gebied van barbells is de oververhitting van de fitnessmarkt overigens alweer zo goed als weg. Er is al een tijdje geen hoge vraag meer naar barbells, ik denk dat zo'n beetje iedereen nu voorzien is :p
 
'Zou moeten' is een keuze die je maakt als verkoper he, maar wel jullie volste recht natuurlijk :) De Rogue Ohio Power Bar kost nu nog evenveel als toen ik hem 2,5 jaar geleden kocht (maar misschien was hij destijds overpriced en nu marktconform haha).

Grappig dat de barbell marktvraag alweer zo goed als weg is. Eigenlijk ook wel logisch, iedereen die vorig jaar thuis ging trainen kocht natuurlijk als eerst een barbell en schijven, en waarschijnlijk niet te kieskeurig maar gewoon wat op voorraad was. Plus het is niet echt een herhalingsaankoop. Homegym uitbreidingen/upgrades zoals bankjes, rack accessoires, cables en dumbbells zullen nog steeds wel hard gaan?
 
NIEUW

ATX Ram Bar 2.0


De nieuwe uitvoering van onze meest populaire powerlifting barbell heeft de volgende verbeteringen:

- 29 mm diameter (voorheen 28,5 mm)
- Grovere knurling
- Smallere sleeve collars (meer ruimte voor plates en ander zwaartepunt)
- Zelfsmerende grafiet-bronzen bussen (voorheen messingbussen)
- Hardverchroomde sleeves

Ook verkrijgbaar als volledig chromen uitvoering (ATX Warrior Bar):

Kun je vertellen wanneer de volledige stainless versie (29 mm) beschikbaar zal zijn?
 
Back
Naar boven