MuscleMeat

Chris Bumstead updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

 
 
 
Wat ik nooit snap bij deze video’s is dat ieder schepje glutamine tot uit den treure wordt besproken, maar het wekelijks zetten van gear, wat toch 80% van het resultaat is, angstvallig wordt verzwegen. wordt tijd dat die gasten eens uit de kast komen.
 
Wat ik nooit snap bij deze video’s is dat ieder schepje glutamine tot uit den treure wordt besproken, maar het wekelijks zetten van gear, wat toch 80% van het resultaat is, angstvallig wordt verzwegen. wordt tijd dat die gasten eens uit de kast komen.
Je zou er nog van verschieten hoe weinig deze gasten zetten, dit zijn uitzonderlijk goed genen en zelfs met al het gear in de wereld zul jij en ik er nooit zo uitzien.. Dit is niet alleen gear man is een combinatie van genen, dedication en hard werk in de gym .. als je hem zag op 18jaar zonder gear zal je meteen zien wat het verschil is tussen hem en ons
 
Wat ik nooit snap bij deze video’s is dat ieder schepje glutamine tot uit den treure wordt besproken, maar het wekelijks zetten van gear, wat toch 80% van het resultaat is, angstvallig wordt verzwegen. wordt tijd dat die gasten eens uit de kast komen.

Anabolen steroiden zijn in de meeste landen bij wet verboden. Ik weet niet hoe stoer jij bent, maar het lijkt mij best wel logisch dat de meeste mensen niet on camera voor een miljoenenpubliek illegalen praktijken willen bespreken. ???
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Wat ik nooit snap bij deze video’s is dat ieder schepje glutamine tot uit den treure wordt besproken, maar het wekelijks zetten van gear, wat toch 80% van het resultaat is, angstvallig wordt verzwegen. wordt tijd dat die gasten eens uit de kast komen.
Je bent een nerd Raphie
 
Je zou er nog van verschieten hoe weinig deze gasten zetten
Volgens Ian zet Cbum alleen 500 test-e. Geloof je het zelf? Zelf met elite genetics heb je opgeven moment meer gear nodig. Zelf als ze het toegeven, dan zijn ze ook niet eerlijk over hun daadwerkelijke doses.

Zelf die physique gasten nemen heel veel shit.
 
Yep. Weet je, het plafond is niet de effort em het trainen, zijn natty’s die net zo hard of harder trainen en qua food meer dedicated. Maar dit is idd 500 - 1.000 zetten.
het plafond is de de balans tussen gear en hoeveel risico iemand wil nemen.
ieder z’n ding, maar het is “natuurlijk” (pun intended) wél één groot marketing sprookje.
 
Volgens Ian zet Cbum alleen 500 test-e. Geloof je het zelf? Zelf met elite genetics heb je opgeven moment meer gear nodig. Zelf als ze het toegeven, dan zijn ze ook niet eerlijk over hun daadwerkelijke doses.

Zelf die physique gasten nemen heel veel shit.
Zou best kunnen hoor. Hij heeft het dan over zijn off season met een sloot GH.
 
Zou best kunnen hoor. Hij heeft het dan over zijn off season met een sloot GH.
Voor de allereerste cycle zou het wel aannemelijk kunnen zijn, maar als je na zolang on zijn en zolang te trainen nog zoveel gains maakt lijkt het mij onwaarschijnlijk. Jij gaat op dat level niet oneindig zulke gains blijven maken met 500 test, ongeacht hoe superieur je genen zijn. Je lichaam went opgeven moment ook aan bepaalde doses.

En ook al zit hij nu op 500 test-e, dan wilt het niet zeggen dat hij in verleden niet meer shit heeft gebruikt om die mass te krijgen. Dat ze eerlijk zijn over hun cruise wil ik best geloven.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven