MuscleMeat

Chris Bumstead updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor de allereerste cycle zou het wel aannemelijk kunnen zijn, maar als je na zolang on zijn en zolang te trainen nog zoveel gains maakt lijkt het mij onwaarschijnlijk. Jij gaat op dat level niet oneindig zulke gains blijven maken met 500 test, ongeacht hoe superieur je genen zijn. Je lichaam went opgeven moment ook aan bepaalde doses.
Ik bedoel meer de periode na de olympia. Vaak gaat hij dan even helemaal off en downsized hij behoorlijk. Vervolgens geloof ik wel dat hij dan een tijdje 500 test pint en naarmate hij dieper in zijn offseason komt, komt er natuurlijk van alles bij. Laat staan de prep.
 
Ik bedoel meer de periode na de olympia. Vaak gaat hij dan even helemaal off en downsized hij behoorlijk. Vervolgens geloof ik wel dat hij dan een tijdje 500 test pint en naarmate hij dieper in zijn offseason komt, komt er natuurlijk van alles bij. Laat staan de prep.
Ja precies, daarom had ik ook die laatste zin toegevoegd. Voor een bepaalde periode zou het wel kunnen, maar die volledige mass is zeker niet alleen opgebouwd op 500 test-e.
 
Volgens Ian zet Cbum alleen 500 test-e. Geloof je het zelf? Zelf met elite genetics heb je opgeven moment meer gear nodig. Zelf als ze het toegeven, dan zijn ze ook niet eerlijk over hun daadwerkelijke doses.

Zelf die physique gasten nemen heel veel shit.
Zou best kunnen hoor. Hij heeft het dan over zijn off season met een sloot GH.
Ten tijde van die uitspraak had hij volgens mij wat nierproblemen (??) en kon daardoor geen dosages pushen. Volgens mij is dat achter de rug.

De progressie die hij heeft gemaakt tussen Mr O 2019 en 2020 ga je niet bereiken met 500mg test en wat GH. Dat geloof ik echt niet.
 
Ten tijde van die uitspraak had hij volgens mij wat nierproblemen (??) en kon daardoor geen dosages pushen. Volgens mij is dat achter de rug.

De progressie die hij heeft gemaakt tussen Mr O 2019 en 2020 ga je niet bereiken met 500mg test en wat GH. Dat geloof ik echt niet.
Lees de rest van de posts is anus
 
Ja precies, daarom had ik ook die laatste zin toegevoegd. Voor een bepaalde periode zou het wel kunnen, maar die volledige mass is zeker niet alleen opgebouwd op 500 test-e.
We zullen het nooit echt weten .. Wat is weinig gear zetten? Denk ik dat hij het opgebouwd heeft op 500mg nee dat denk ik ook niet maar zeker geen grammen dat denk ik persoonlijk

Mag wel niet vergeten worden hoe dominant hij is in zijn klasse op deze moment .. Wat doet hij dan anders dan de rest ligt echt niet aan het gear alleen
 
We zullen het nooit echt weten .. Wat is weinig gear zetten? Denk ik dat hij het opgebouwd heeft op 500mg nee dat denk ik ook niet maar zeker geen grammen dat denk ik persoonlijk

Mag wel niet vergeten worden hoe dominant hij is in zijn klasse op deze moment .. Wat doet hij dan anders dan de rest ligt echt niet aan het gear alleen
Tenzij er iemand overlijdt en er autopsie wordt gedaan. Net als bij Dallas. Die had ook elite genetics en gebruikte toch 6-10 gram test-e. Uiteraard zijn die veel groter, maar ik weet zeker dat er veel mensen hier dat alvorens ook niet hadden gelooft.

Ik heb ook nooit gezegd dat het alleen aan de gear ligt. Genetics blijft altijd nummer #1. Wij kunnen al hun gear protocollen met x10 dose kopiëren en nog niet eens 0.0001% in de buurt komen. Je hebt alle factoren nodig om op dat level te komen. En één belangrijke factor is zeker genoeg gear gebruiken.
 
Tenzij er iemand overlijdt en er autopsie wordt gedaan. Net als bij Dallas. Die had ook elite genetics en gebruikte toch 6-10 gram test-e. Uiteraard zijn die veel groter, maar ik weet zeker dat er veel mensen hier dat alvorens ook niet hadden gelooft.

Ik heb ook nooit gezegd dat het alleen aan de gear ligt. Genetics blijft altijd nummer #1. Wij kunnen al hun gear protocollen met x10 dose kopiëren en nog niet eens 0.0001% in de buurt komen. Je hebt alle factoren nodig om op dat level te komen. En één belangrijke factor is zeker genoeg gear gebruiken.
2 gram is in mijn ogen niet veel op dat niveau wil eerder naar die dosissen gaan, en idd dat had ik in mijn eerste post ook al aangeklaard dat ik al zeker niet dat niveau zou berijken met alle gear van de wereld :D
 
Als je bijvoorbeeld 750 test neemt met 600 bold en 400 deca zit je al bijna aan 2gr. En dat is dan eigenlijk nog een milde kuur zonder al te veel gekke shit en met conservatieve doseringen. Dus totaal aantal gr zegt eigenlijk ook niet zo veel imo
 
Als je bijvoorbeeld 750 test neemt met 600 bold en 400 deca zit je al bijna aan 2gr. En dat is dan eigenlijk nog een milde kuur zonder al te veel gekke shit en met conservatieve doseringen. Dus totaal aantal gr zegt eigenlijk ook niet zo veel imo
dat is ook wat ik denk dat ie neemt, denk echt niet dat die veel meer gaat nemen als dat
 
Sterk! Maar niet echt op tempo hoor, is meer dat hij gewoon beter spanning kan houden op die manier.
 
Ik geloof de gear verhalen wel om eerlijk te zijn. Tegenwoordig zijn aardig wat profs daar open over inclusief gh en slin gebruik en zo gek als vroeger beweerd wordt is het allemaal niet, uitschieters daargelaten uiteraard. Van wat ik heb begrepen hebben ze allemaal wel skyhigh doses geprobeerd maar zijn ze tot de conclusie gekomen dat ergens een sweet spot ligt en echt niet elke kuur je vorige hoeft te overschieten qua totaal aantal. Maar goed, each their own als zij dat niet geloven. Ik geloof het wel, genen doen het meeste.
 
Zijn haarlijn is wel echt een aanzienlijk stuk opgeschoven in 1-2 jaar tijd.
 
Screenshot_20210802-210325_Instagram.jpg
 
Zijn haarlijn is wel echt een aanzienlijk stuk opgeschoven in 1-2 jaar tijd.

Hij is nu 26, geen begin 20 meer zoals toen hij begon als pro. Gear zal het wel versneld hebben, maar ik ben iets ouder en zie ook mijn haarlijn opschuiven de laatste jaren als natty.
Niets vreemds aan en staat niet altijd in verband met gear gebruik/doseringen.
 
Back
Naar boven