MuscleMeat

Onkruid vergaat niet. Nu terug als driekwart kutwielrenner, kwart bodybuilder.

Bezoekers in dit topic

Hoevaak moet je dan prikken in de week ? Wat kost het op jaarbasis ?
....gewoon nieuwsgierig. Alvast bedankt.
Elke zaterdag prik, en kosten weet ik niet ie geval niet merkbaar op mijn salaris :D Schat zo 1,- pw.
 
Kan 1x per week, sommigen doen 1x per 10 dagen. Kosten zijn volledig afhankelijk van wat je gear kost en hoeveel je gebruikt. Stel je zou elke week 125 mg prikken ben je per jaar 91 euro kwijt gezien de kosten van een gemiddelde vial testosteron. Exclusief kosten injectiemateriaal.
Dure testo koop jij dan :p. Maar goed kosten zijn dus verwaarloosbaar.
 
Greg doet 120 mg TRT. Ik ook een halve ml test enanth en dat is prefect om een mooie shape te houden voor mij. Gebruik de minste hoeveelheid waarbij jij je goed voelt ;)
Exact.
Het kan zeker.
Denk alleen wel dat Gregg er wel meer voor werkt dan ik :D
Ik doe alles op feel tegenwoordig. Eiwitten minimaal 150 gram, en kcals helemaal afhankelijk van hoe actief ik leef en wat ik in de spiegel zie.
Een gemiddeld persoon zou mijn fysiek zoals ik m nu heb ook niet kunnen behalen zonder kuren, terwijl ik helemaal niet zo dedicated meer ben naar trainen en eten. Is grotendeels te danken aan dat ik al 15 jaar train en een basis heb opgebouwd + regelmatig 250mg test neem :p
 
250mg is voor mij in ieder geval 2 euro per week.. Verwaarloosbaar.
 
Weer naar werk sinds vandaag. Nu net 77,5kg gewogen :o
Paar dagen geleden heb ik nog 81 op de weegschaal zien staan, dus dat gaat wel hard.
Ben nog niet helemaal beter.
 
Met het ziek zijn is er niet veel van trainen gekomen. Gewicht is weer terug naar 78 en redelijk goed in shape zoals het was.
Nu wel sinds 3 dagen weer gefietst. Was prioriteit om mijn hartslag weer normaal te krijgen bij hoge inspanning.
Door het ziek zijn schoot ie telkens omhoog tijdens het fietsen, waardoor ik moest inleveren op snelheid. Nu heb ik dat gelukkig weer gefikst. Net op tijd voor morgen.
200km rit start om 9 uur in Ede. Het rondje is Kroondomein > Veluwe > Posbank > Rozendaal > Rhenen > Amerongen.
Ik Twijfel of ik op de fiets al start vanaf Utrecht, of dat ik daar als een normaal mens aan de start begin met frisse benen. Vanaf huis naar de startplek is 50km.. En dan ook mogelijk weer terug naar Utrecht na afloop.. In totaal 300km.
Wat zal ik doen DBB?
 
Met de Auto er naar toe natuurlijk.
Het langst wat ik gereden heb was 207 met ongeveer 1500 hoogtemeters, en dat meer dan genoeg.
Hoe ga je jezelf voeden onderweg ?
 
Met de Auto er naar toe natuurlijk.
Het langst wat ik gereden heb was 207 met ongeveer 1500 hoogtemeters, en dat meer dan genoeg.
Hoe ga je jezelf voeden onderweg ?
Sterk werk!
Deze rit heeft 750 hoogtemeters volgens mij.
Er zijn 4 stops waar je eten en drinken kan pakken. Verder neem ik een zak gummibeertjes, 2 caffiene gelletjes, stuk of 8 andere gelletjes, 1 bidon met 300 gram aan verschillende carbs en bcaa's, 4 boterkoek reepjes, 4 mueslirepen.
Ik eet ongeveer 2/3 a 3/4 van wat ik verbrand bij tijdens de rit.
Vorige 220km rit met ook 750 hoogtemeters verbrandde ik ongeveer 700 kcals per uur voor 7 uur lang.
 
Okay, dit is wat ik er van kon maken vandaag. Veel kramp scheuten de laatste 70km. Maar ik heb het overleefd. Terug naar huis fietsen zat er niet meer in 😂
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210710-195831.png
2 dagen na de rit. Weer terug in de sportschool.
Gewicht gedaald naar een dramatische 76,5kg :gay:
Veel suiker en water cravings ook wel sinds de rit. Dus vermoedelijk gewoon deplated. Zal mij niks verbazen als ik over een paar dagen weer 3kg zwaarder ben.
Dus nu weer even serieus knallen.
Vandaag op het menu:
Bench Press
Bend over T-bar row
Incline mith press
Rack pulls
Dumbell side raise
Cable rear delt
Lat pulldown
 
2 dagen na de rit. Weer terug in de sportschool.
Gewicht gedaald naar een dramatische 76,5kg :gay:
Veel suiker en water cravings ook wel sinds de rit. Dus vermoedelijk gewoon deplated. Zal mij niks verbazen als ik over een paar dagen weer 3kg zwaarder ben.
Dus nu weer even serieus knallen.
Vandaag op het menu:
Bench Press
Bend over T-bar row
Incline mith press
Rack pulls
Dumbell side raise
Cable rear delt
Lat pulldown
Gaat lekker Greg!
 
Vandaag even kort intervallen gedaan op de fiets. 5x1min voluit met lage cadans (soort krachttraining).
Daarna 5x10sec sprints.

1,5 uurtje rust, en nu benen aan het trainen.
Op het menu:
8 setjes Legpress (variaties).
8 setjes kuiten ook in de Legpress.
3 setjes Leg curl achter de roeier met voeten op het zitje, heup volledig omhoog.
2 setjes Leg extension.
3 setjes Good girls/bad girls superset.
3 setjes Buik rollertje vanaf tenen.
2 setjes Crunch machine.

Gewicht 77kg
 
Vandaag op lege maag 78kg. Precies wat ik al dacht.. Paar dagen geleden gewoon compleet deplated. Nu weer redelijk vol.

Gisteren had ik een uurtje voor mezelf over op werk. Toen even snel borst, schouders en biceps gedaan als een echte bro.
Vandaag kutweer. Dus ik ga zo na mijn werk meteen benen trainen met een kleine overlap naar rug. Misschien als het nog droog wordt dat ik even 2 uurtjes interval doe op de fiets vanavond.
Op het menu:
6x Deadlift.
8x Leg press.
6x Kuiten.
3x Cable crunch? Geen idee wat de naam is.
3x Standing leg curl.
 
79kg deze ochtend :o
Los van dat ik deplated was, en nu weer aangevuld ben.. Denk ik ook wel dat ik zo makkelijk weer aankom omdat ik de afgelopen jaren veel meer moest eten dan nu. En dus met gemak mijn kcals kan opvoeren , en mijn lichaam ook wel goed reageert daarop omdat ik altijd meer spier had dan nu.

Na werk eerst even kort trainen. Daarna 2 uurtjes fietsen. Daarna weer werken tot 22 uur, en dan even avondje met een paar vrienden en vriendinnen.
Op het menu:
T-bar lat pulldown.
Bench press.
Wide grip cable row.
Side raise.
Rear delt.
Tricep dips.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren 135km gefietst, 40% gravel. Lekker dagje in de zon!
Nu wel weer 2kg lichter haha :o 77kg.
Wel duidelijk een leanere look. Dus ben niet ontevreden.
Wat jammer is is dat mijn bestelling gear verkeerd is gegaan, en weer terug naar land van herkomst is gestuurd...
Zit nu alleen maar op 250mg test met 30mg anavar. Wat op zich prima is. Maar ik wilde de werking van bold tijdens het fietsen ervaren.
 
Lekker! mooi te lezen dat er meer mensen ontdekken dat er meer is dan je energie kwijt raken in een heel klein wereldje :-)...
 
Lekker! mooi te lezen dat er meer mensen ontdekken dat er meer is dan je energie kwijt raken in een heel klein wereldje :-)...
Zeker!
Ik heb geen rijbewijs, dus mijn wereldje was sowieso vrij klein. Ik ontdek zoveel mooie plekken sinds de afgelopen 2,5 jaar. Met lange ritten heb ik heel vaak een soort mini vakantie gevoel.
En conditie opbouwen is ook interessant. Ook wel nuttiger op latere leeftijd dan massa's spier (hoewel spier ook erg leuk is).
Krachttraining is eigenlijk ook wel een redelijk saaie sport. Elke dag in dezelfde ruimte, bijna altijd dezelfde oefeningen, herhalingen na herhalingen met een strikte vorm, 15 jaar op een rij... :p
Eigenlijk doe ik krachttraining alleen nog maar om in shape te blijven, en een beetje kracht te hebben, maar de passie is er wel uit.
 
Exact dit!. Ik kom nog wel eens in de sportschool maar dan train ik eigenlijk vrij functioneel. Vooral-core werk, wat squats, lunges.
Ik heb er de laatste jaren vaak bij stil gestaan tijdens mooie ritten wat ik jarenlang gedaan heb ???. Alhoewel na een tijdje weer wat aan de gewichten hangen ook wel lekker voelt (zal wel herkenning zijn :-) ).
 
Ik heb het plezier op de racefiets ook weer terug gevonden sinds een maand of 3! (Nieuwe fiets motiveert ook wel flink...) Nu flink aan het trainen om volgende maand in Italie wat bergen te beklimmen :)
 
Back
Naar boven