AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Terug van weg geweest iets vettiger en iets minder massa. Corona gehad met behoorlijk heftige klachten een nare nasleep dus gezien omstandigheden wel oké
 

Bijlagen

  • B96C4DA7-6454-4700-AAB3-E72CBAAF4554.png
    B96C4DA7-6454-4700-AAB3-E72CBAAF4554.png
    617,5 KB · Weergaven: 387
Loop jij er ook zo bij? Die skinny jeans met blote enkels kunnen ècht niet. In Rusland word je bekogeld met stenen als je er zo over straat denkt te kunnen.
Ik draag wel skinny jeans met stretch ja. Maar als je geen quads hebt, dan moet je die niet dragen. Dan accentueert het dan alleen nog meer dat je geen legs hebt.

Je gaat die shit toch niet verbergen. Ik heb er hard voor gewerkt dus iedereen moet het zien. Hoe strakker hoe beter. Maar goed, ik ben ook een aandachtssletje. Die shit is niet voor iedereen geschikt. Lopen jullie maar lekker in jullie boerka's en oversized skater broeken. Mietjes.
 
Nu ben ik wel benieuwd wat de boys zonder skinny/stretch jeans dragen
Van die oversized hippie broeken?
 
Nu ben ik wel benieuwd wat de boys zonder skinny/stretch jeans dragen
Van die oversized hippie broeken?
Draag geen broeken. Die zitten niet lekker. Als ik train trek ik een korte broek aan of zelfs een ruime zwembroek. Maar buiten dat of een een boxer of helemaal niks en al helemaal geen skinny jeans of leggings. Zijn me benen geen wortels :hedbang:
 
De afgelopen 2 jaar shorts, in een pantalon de deur uit is echt al weer een tijdje geleden.
vandeweek nog ff m’n jeans gepast, maar dat draag ik nu ook niet meer voor m’n plezier
 
Xl trainingsbroeken meestal, anders baggy spijkerbroeken
Baggy spijkerbroeken zien er alleen goed uit als je ze fatsoenlijk kan stijlen, en zelfs dan vind ik ze meestal tering lelijk :o
Ook zie ik dat 9 vd 10 keer misgaan met gasten die baggy spijkerbroeken combineren met geox patta's uit 2013
 
Back
Naar boven